ראיתי תמונה נוספת אבל זה לא ברור כל כך
האם זו אותה הסככה או אחרת.
ראיתי תמונה נוספת אבל זה לא ברור כל כךכבר תיווכח.
האם זו אותה הסככה או אחרת.
ראיתי תמונה נוספת אבל זה לא ברור כל כךכבר תיווכח.
הסככות פונות אל רציפי אוטובוסים.ראיתי תמונה נוספת אבל זה לא ברור כל כך
האם זו אותה הסככה או אחרת.
מדוע יש הפרדה בין האוטובוסים לרכבת ?תחנת שדרות
תמונה לילית של תחנת שדרות נחתה בנייד אצלי ובעקבותיה החלטתי שגם אני רוצה. בירור קצר עם המאסטרו העלה שבתחנה מתבצעות עבודות לילה ואורות התחנה דולקים. מבחינתי, לילה שקט וצילומים, זה תמיד הולך טוב וזו הזדמנות טובה לבחון האם קיים איזשהו חשש לפתיחתה במועד של התחנה. טוב: אז נסעתי, הגעתי, וזה המראה הראשון שצילמתי.
לטעמי, מרחק ההליכה זניח ביותר.מדוע יש הפרדה בין האוטובוסים לרכבת ?
מה ההגיון בהפרדה בין הטרמינל של הרכבת לזה של האוטובוסים ?
מדוע לא בנו את תחנות האוטובוס בצמוד לתחנת הרכבת, או עשו טרמינל משולב רכבת+אוטובוס במקום שהנוסעים יהיו חייבים לצעוד בחוץ בגשם או בשמש בין התחנות ?
בשביל מה צריך את ההפרדה הזאת ?מדוע יש הפרדה בין האוטובוסים לרכבת ?
מה ההגיון בהפרדה בין הטרמינל של הרכבת לזה של האוטובוסים ?
מדוע לא בנו את תחנות האוטובוס בצמוד לתחנת הרכבת, או עשו טרמינל משולב רכבת+אוטובוס במקום שהנוסעים יהיו חייבים לצעוד בחוץ בגשם או בשמש בין התחנות ?
זה ממש לא כזה קריטי.בשביל מה צריך את ההפרדה הזאת ?
למה לא לבנות תחנה משולבת ?
הרי התחנה לא נמצאת בתוך העיר, אז הגיוני שחלק גדול מהנוסעים ברכבת ישתמשו גם באוטובוסים.
המינימום לדעתי צריך היה לבנות את תחנות האוטובוסים בצמוד לקיר ולפתח של תחנת הרכבת. או לעשות מעבר מקורה.
אני דווקא חושב שזה פספוס מסוייםזה ממש לא כזה קריטי.
איזה פספוס? כמה עשרות מטרים?אני דווקא חושב שזה פספוס מסויים
נכון, זה לא סוף העולם - אבל אם כבר בונים חדש במקום מרווח ופתוח, חבל לא לתכנן את זה כמו שצריך. גם כך לעשות מעבר נתפס בציבור כ"עונש", רצוי להקל כמה שניתן על התהליך כדי לקדם את נושא המערכת ההיררכית.
כמה עשרות מטרים בשמש הקופחת של הנגב המערביאיזה פספוס? כמה עשרות מטרים?
התחנה נראית רחוקה בתמונה בגלל זווית הצילום.
אבל זה באמת לא מרחק גדולכמה עשרות מטרים בשמש הקופחת של הנגב המערבי
אינם מוסיפים לחוויה, ומתווספים להליכה הארוכה למדי במנהרה ודרך האולם. מעבר צריך להיות יעיל ככל שניתן.
אבל זה באמת לא מרחק גדול
אני ממליץ לך לבקר שם ולהתרשם במו עיניך בפעם הבאה שתגיע לביקור (דצמבר?). אשמח גם להצטרף.
קטונתי...מעבר לכך, צריך לדעת שר"י פועלת ע"פ
הנחיות פרויקט "שילובים" של משרד התחבורה. בנוסף, עליה להקצות מספר מקומות חניה צמודים לתחנה עבור נכים ומקום נוסף עבור הורדה מהירה של נוסעים שמגיעים בפרייבטים. עם כל הכבוד, תחנת שדרות עדיין אינה נמל הית'רו ולכן אין כאן שום פספוס.
אני דווקא חושב שזה פספוס מסויים
נכון, זה לא סוף העולם - אבל אם כבר בונים חדש במקום מרווח ופתוח, חבל לא לתכנן את זה כמו שצריך. גם כך לעשות מעבר נתפס בציבור כ"עונש", רצוי להקל כמה שניתן על התהליך כדי לקדם את נושא המערכת ההיררכית.
כן, האוטובוס צריך לעצור על המסילה...בשביל מה צריך את ההפרדה הזאת ?
למה לא לבנות תחנה משולבת ?
הרי התחנה לא נמצאת בתוך העיר, אז הגיוני שחלק גדול מהנוסעים ברכבת ישתמשו גם באוטובוסים.
המינימום לדעתי צריך היה לבנות את תחנות האוטובוסים בצמוד לקיר ולפתח של תחנת הרכבת. או לעשות מעבר מקורה.
תחנת שדרות - לא כמו כולן.שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...
משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
חזית התחנהשבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...
משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
אלן - שים לב כמה תחנת האוטובוס קרובה לתחנהחזית התחנה
זה פחות מ-25 מ'אלן - שים לב כמה תחנת האוטובוס קרובה לתחנה
****שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...
משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.