שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.

מצב
הנושא נעול.

itamo

New member
מדוע יש הפרדה בין האוטובוסים לרכבת ?

תחנת שדרות
תמונה לילית של תחנת שדרות נחתה בנייד אצלי ובעקבותיה החלטתי שגם אני רוצה. בירור קצר עם המאסטרו העלה שבתחנה מתבצעות עבודות לילה ואורות התחנה דולקים. מבחינתי, לילה שקט וצילומים, זה תמיד הולך טוב וזו הזדמנות טובה לבחון האם קיים איזשהו חשש לפתיחתה במועד של התחנה. טוב: אז נסעתי, הגעתי, וזה המראה הראשון שצילמתי.
מדוע יש הפרדה בין האוטובוסים לרכבת ?
מה ההגיון בהפרדה בין הטרמינל של הרכבת לזה של האוטובוסים ?
מדוע לא בנו את תחנות האוטובוס בצמוד לתחנת הרכבת, או עשו טרמינל משולב רכבת+אוטובוס במקום שהנוסעים יהיו חייבים לצעוד בחוץ בגשם או בשמש בין התחנות ?
 

בועז ל

New member
לטעמי, מרחק ההליכה זניח ביותר.

מדוע יש הפרדה בין האוטובוסים לרכבת ?
מה ההגיון בהפרדה בין הטרמינל של הרכבת לזה של האוטובוסים ?
מדוע לא בנו את תחנות האוטובוס בצמוד לתחנת הרכבת, או עשו טרמינל משולב רכבת+אוטובוס במקום שהנוסעים יהיו חייבים לצעוד בחוץ בגשם או בשמש בין התחנות ?
לטעמי, מרחק ההליכה זניח ביותר.
 

itamo

New member
בשביל מה צריך את ההפרדה הזאת ?

מדוע יש הפרדה בין האוטובוסים לרכבת ?
מה ההגיון בהפרדה בין הטרמינל של הרכבת לזה של האוטובוסים ?
מדוע לא בנו את תחנות האוטובוס בצמוד לתחנת הרכבת, או עשו טרמינל משולב רכבת+אוטובוס במקום שהנוסעים יהיו חייבים לצעוד בחוץ בגשם או בשמש בין התחנות ?
בשביל מה צריך את ההפרדה הזאת ?
למה לא לבנות תחנה משולבת ?

הרי התחנה לא נמצאת בתוך העיר, אז הגיוני שחלק גדול מהנוסעים ברכבת ישתמשו גם באוטובוסים.

המינימום לדעתי צריך היה לבנות את תחנות האוטובוסים בצמוד לקיר ולפתח של תחנת הרכבת. או לעשות מעבר מקורה.
 

בועז ל

New member
זה ממש לא כזה קריטי.

בשביל מה צריך את ההפרדה הזאת ?
למה לא לבנות תחנה משולבת ?

הרי התחנה לא נמצאת בתוך העיר, אז הגיוני שחלק גדול מהנוסעים ברכבת ישתמשו גם באוטובוסים.

המינימום לדעתי צריך היה לבנות את תחנות האוטובוסים בצמוד לקיר ולפתח של תחנת הרכבת. או לעשות מעבר מקורה.
זה ממש לא כזה קריטי.
 

alantan

New member
אני דווקא חושב שזה פספוס מסויים

זה ממש לא כזה קריטי.
אני דווקא חושב שזה פספוס מסויים
נכון, זה לא סוף העולם - אבל אם כבר בונים חדש במקום מרווח ופתוח, חבל לא לתכנן את זה כמו שצריך. גם כך לעשות מעבר נתפס בציבור כ"עונש", רצוי להקל כמה שניתן על התהליך כדי לקדם את נושא המערכת ההיררכית.
 

amit1270

New member
איזה פספוס? כמה עשרות מטרים?

אני דווקא חושב שזה פספוס מסויים
נכון, זה לא סוף העולם - אבל אם כבר בונים חדש במקום מרווח ופתוח, חבל לא לתכנן את זה כמו שצריך. גם כך לעשות מעבר נתפס בציבור כ"עונש", רצוי להקל כמה שניתן על התהליך כדי לקדם את נושא המערכת ההיררכית.
איזה פספוס? כמה עשרות מטרים?
התחנה נראית רחוקה בתמונה בגלל זווית הצילום.
 

alantan

New member
כמה עשרות מטרים בשמש הקופחת של הנגב המערבי

איזה פספוס? כמה עשרות מטרים?
התחנה נראית רחוקה בתמונה בגלל זווית הצילום.
כמה עשרות מטרים בשמש הקופחת של הנגב המערבי
אינם מוסיפים לחוויה, ומתווספים להליכה הארוכה למדי במנהרה ודרך האולם. מעבר צריך להיות יעיל ככל שניתן.
 

amit1270

New member
אבל זה באמת לא מרחק גדול

כמה עשרות מטרים בשמש הקופחת של הנגב המערבי
אינם מוסיפים לחוויה, ומתווספים להליכה הארוכה למדי במנהרה ודרך האולם. מעבר צריך להיות יעיל ככל שניתן.
אבל זה באמת לא מרחק גדול
אני ממליץ לך לבקר שם ולהתרשם במו עיניך בפעם הבאה שתגיע לביקור (דצמבר?). אשמח גם להצטרף.
 

בועז ל

New member
מעבר לכך, צריך לדעת שר"י פועלת ע"פ

אבל זה באמת לא מרחק גדול
אני ממליץ לך לבקר שם ולהתרשם במו עיניך בפעם הבאה שתגיע לביקור (דצמבר?). אשמח גם להצטרף.
מעבר לכך, צריך לדעת שר"י פועלת ע"פ
הנחיות פרויקט "שילובים" של משרד התחבורה. בנוסף, עליה להקצות מספר מקומות חניה צמודים לתחנה עבור נכים ומקום נוסף עבור הורדה מהירה של נוסעים שמגיעים בפרייבטים. עם כל הכבוד, תחנת שדרות עדיין אינה נמל הית'רו ולכן אין כאן שום פספוס.
 

alantan

New member
קטונתי...


מעבר לכך, צריך לדעת שר"י פועלת ע"פ
הנחיות פרויקט "שילובים" של משרד התחבורה. בנוסף, עליה להקצות מספר מקומות חניה צמודים לתחנה עבור נכים ומקום נוסף עבור הורדה מהירה של נוסעים שמגיעים בפרייבטים. עם כל הכבוד, תחנת שדרות עדיין אינה נמל הית'רו ולכן אין כאן שום פספוס.
קטונתי...
 

Rubim88

New member


אני דווקא חושב שזה פספוס מסויים
נכון, זה לא סוף העולם - אבל אם כבר בונים חדש במקום מרווח ופתוח, חבל לא לתכנן את זה כמו שצריך. גם כך לעשות מעבר נתפס בציבור כ"עונש", רצוי להקל כמה שניתן על התהליך כדי לקדם את נושא המערכת ההיררכית.
 

amit1270

New member
כן, האוטובוס צריך לעצור על המסילה...

בשביל מה צריך את ההפרדה הזאת ?
למה לא לבנות תחנה משולבת ?

הרי התחנה לא נמצאת בתוך העיר, אז הגיוני שחלק גדול מהנוסעים ברכבת ישתמשו גם באוטובוסים.

המינימום לדעתי צריך היה לבנות את תחנות האוטובוסים בצמוד לקיר ולפתח של תחנת הרכבת. או לעשות מעבר מקורה.
כן, האוטובוס צריך לעצור על המסילה...
 

בועז ל

New member
תחנת שדרות - לא כמו כולן.

שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...

משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תחנת שדרות - לא כמו כולן.
ואין כוונתי למבנה ההנדסי, שגם לו מאפיינים ייחודיים משלו, גם לא לחשיבותה התחבורתית של התחנה, אלא לחשיבות הרבה שגורמים פוליטיים מייחסים לפתיחת תחנה בעיר הדרומית שבמשך שנים אינה נהנית מיחסי שכנות טובים. חשיבות זו מדלגת מעל הנהלת הרכבת ומשרד התחבורה ומגיעה עד למשרד רה"מ. כזכור, היה זה שר התחבורה שבדק ומצא שבתנאים ראויים ניתן להקדים את פתיחתה של התחנה לרבעון האחרון של 2013. השר כץ הבטיח והעביר את הלחץ לאגף הביצוע של הרכבת. במקום שיש לחץ, יש גם את המאסטרו פיטוסי. לחץ? זה בגנים שלו. כשיצאתי מהתחנה הבנתי שהפעם, בשונה מתחנת רמלה, המבנה יושלם ולא "על הקשקש". אם קיים איזשהו מוקש שממנו יש לחשוש, הרי שמוקש זה עלול להסתתר בקבלת האישורים הנדרשים ממכבי האש. ככה זה אצלנו: ביורוקרטיה היא האויב הגדול ביותר של העשייה.
 

בועז ל

New member
חזית התחנה

שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...

משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
חזית התחנה
 

down under

New member
זה פחות מ-25 מ'

אלן - שים לב כמה תחנת האוטובוס קרובה לתחנה
זה פחות מ-25 מ'
גם בהליכה של זקן צולע, פשוטו כמשמעו, זה פחות מ-3 דקות הליכה.
הליכה ממש איטית של קצב 2 (שני קמ"ש) זה יוצא 40 עד 50 שניות,
ובהליכה ספורטיבית מהירה זה 15 שניות הליכה.

בקיצור אתה ובועז צודקים, זה שום כלום של מרחק.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות: התחנה הבאה - שדרות.
סופ"ש נעים ואביבי לששת קוראיי הנאמנים.
לאחר הפוגה קצרה חוזר המדור השבועי בפורמט הישן, המוכר והלעוס עד לזרא...

משמעות הדבר היא שאת דרכנו לתחנת שדרות נעשה עם ידידנו משכבר הימים: האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
****
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה