אני מעריך שלא חסמו את הכביש ביוםבשושו לאור יום.
מרשים. תמונות יפות. תודה, בעזב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
תמונה מהממת !!ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
תודה בועז! מרתק כמו תמיד, והתמונה של גשר 9 היאב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
לא פספסת דבר, אריק.תודה בועז! מרתק כמו תמיד, והתמונה של גשר 9 היא
הדובדבן שבקצפת. החללים של מנהרות הקישור מזכירים משהו ארכיטקטוני-עתידני שכזה, שאינני מצליח להזכר מהו בדיוק.
משהו שאולי פספסתי: מה שלום האולמות והרציפים בתחנת האומה?..
ועכשיו יאללה, אחרי כרמיאל ועמק יזרעאל הגיע הזמן למסילות גם ב-A1!
תודה רבה בועז!ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
פשוט מדהים!ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
אם כבר מדברים על הר הגעש, לאן הוא נעלם ? איך השתמשו בחומר ?שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
החומר הועבר למחצבות בבעלות הקבלן ולפרויקטאם כבר מדברים על הר הגעש, לאן הוא נעלם ? איך השתמשו בחומר ?
מרשים !שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
פרסמתי מס' עדכונים לשרשור "שבתשתיות A1 - קטע א' מ 15.05.2015שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
תודה רבה, GLSRA!פרסמתי מס' עדכונים לשרשור "שבתשתיות A1 - קטע א' מ 15.05.2015
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178499333
באמת דילמהתודה רבה, GLSRA!
אגב, כמי שמכיר את כל ששת קוראיו בשמותיהם הפרטיים, אשמח להכיר גם שלך.
ד"א: השרשור שהעליתי התיישן ועושה דרכו לארכיון. את העדכונים שהעלית כדאי היה לצרף לכאן או לפתוח בשרשור חדש.
ועוד ד"א - שביל הגישה למנהרה 2 נדרש בשעתו עבור מעבר הכלים ההנדסיים. מסיבות בטיחותיות והיעדר מקום, לא ניתן היה להעבירו מתחת לגשר 7, שגם בו ומתחתיו בוצעו עבודות. מעבר לכך, מדובר בהפרדה שתמיד נעשית בפרויקט כאשר באתר נמצאים שני קבלנים שונים.
אין לי מושג ביחס לבחירת השם ואם אכן "כפר דניאל"באמת דילמה
מה עדיף להעלות עדכונים לשרשור רלוונטי אך מתאריך מוקדם, במקרה זה 15 למאי או לפתוח שרשור חדש ?
אני לא כל כך מכיר את נהלי הפורום אז בחרתי להוסיף לשרשור הקודם, מכיוון שלא חשבתי שהתוספת שלי מאוד מהותית.
תודה עבור ההבהרות האחרות, אם כי לא התייחסת לסוגיה של השם של התחנה התפעולית, שנראה לי תמוה (תפעולית דניאל ?!)
אין כאן שום דילמה. שרשור בן למעלה מ-72 שעות לא יקפוץבאמת דילמה
מה עדיף להעלות עדכונים לשרשור רלוונטי אך מתאריך מוקדם, במקרה זה 15 למאי או לפתוח שרשור חדש ?
אני לא כל כך מכיר את נהלי הפורום אז בחרתי להוסיף לשרשור הקודם, מכיוון שלא חשבתי שהתוספת שלי מאוד מהותית.
תודה עבור ההבהרות האחרות, אם כי לא התייחסת לסוגיה של השם של התחנה התפעולית, שנראה לי תמוה (תפעולית דניאל ?!)
שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
תודה רבה בועזשבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
עושה רושם שהקקטוס הזה "מסוגל ליותר".תודה רבה בועז
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.