שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.

מצב
הנושא נעול.
מרשים. תמונות יפות. תודה, בעז

ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
מרשים. תמונות יפות. תודה, בעז
 

GLSRA

Active member
תמונה מהממת !!

ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
תמונה מהממת !!
 

easylivin

New member
תודה בועז! מרתק כמו תמיד, והתמונה של גשר 9 היא

ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
תודה בועז! מרתק כמו תמיד, והתמונה של גשר 9 היא
הדובדבן שבקצפת. החללים של מנהרות הקישור מזכירים משהו ארכיטקטוני-עתידני שכזה, שאינני מצליח להזכר מהו בדיוק.

משהו שאולי פספסתי: מה שלום האולמות והרציפים בתחנת האומה?..
ועכשיו יאללה, אחרי כרמיאל ועמק יזרעאל הגיע הזמן למסילות גם ב-A1!
 

בועז ל

New member
לא פספסת דבר, אריק.


תודה בועז! מרתק כמו תמיד, והתמונה של גשר 9 היא
הדובדבן שבקצפת. החללים של מנהרות הקישור מזכירים משהו ארכיטקטוני-עתידני שכזה, שאינני מצליח להזכר מהו בדיוק.

משהו שאולי פספסתי: מה שלום האולמות והרציפים בתחנת האומה?..
ועכשיו יאללה, אחרי כרמיאל ועמק יזרעאל הגיע הזמן למסילות גם ב-A1!
לא פספסת דבר, אריק.

אתה כבר מכיר אותי היטב ויודע שאני עובד לפי סדר מסוים. אתה גם יודע שמבחינתי מנהרה 4 היא-היא הדובדבן שבקצפת. אז הנה טעימה ראשונה ממנה במיוחד בשבילך.

 

אלכסיי03

New member
תודה רבה בועז!

ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
תודה רבה בועז!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
פשוט מדהים!

ב"שבתשתיות" הבא - סוגרים עניין.
ביציאה ממנהרה 3 הארוכה ממתינות לנו שתי תמונות אל גשר 9 האלגנטי של "חופרי השרון". כך נראה קטע ג' שמתכנס אל סיומו, אז זהו זה, ששת קוראיי היקרים: את גשר 10 כבר הצגנו. כל שנותר לנו כעת זה להעלות את מכמניה של מנהרה 4 המופלאה ואת סיומו של מבצע הדרגנועים בתחנת האומה. עד אז, אדיוס אמיגוס.
פשוט מדהים!
 

GLSRA

Active member
אם כבר מדברים על הר הגעש, לאן הוא נעלם ? איך השתמשו בחומר ?

שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
אם כבר מדברים על הר הגעש, לאן הוא נעלם ? איך השתמשו בחומר ?
 

mauzer

New member
מרשים !


שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
מרשים !
 

GLSRA

Active member
פרסמתי מס' עדכונים לשרשור "שבתשתיות A1 - קטע א' מ 15.05.2015

שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
פרסמתי מס' עדכונים לשרשור "שבתשתיות A1 - קטע א' מ 15.05.2015
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178499333
 

בועז ל

New member
תודה רבה, GLSRA!

פרסמתי מס' עדכונים לשרשור "שבתשתיות A1 - קטע א' מ 15.05.2015
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=178499333
תודה רבה, GLSRA!
אגב, כמי שמכיר את כל ששת קוראיו בשמותיהם הפרטיים, אשמח להכיר גם שלך.

ד"א: השרשור שהעליתי התיישן ועושה דרכו לארכיון. את העדכונים שהעלית כדאי היה לצרף לכאן או לפתוח בשרשור חדש.
ועוד ד"א - שביל הגישה למנהרה 2 נדרש בשעתו עבור מעבר הכלים ההנדסיים. מסיבות בטיחותיות והיעדר מקום, לא ניתן היה להעבירו מתחת לגשר 7, שגם בו ומתחתיו בוצעו עבודות. מעבר לכך, מדובר בהפרדה שתמיד נעשית בפרויקט כאשר באתר נמצאים שני קבלנים שונים.
 

GLSRA

Active member
באמת דילמה

תודה רבה, GLSRA!
אגב, כמי שמכיר את כל ששת קוראיו בשמותיהם הפרטיים, אשמח להכיר גם שלך.

ד"א: השרשור שהעליתי התיישן ועושה דרכו לארכיון. את העדכונים שהעלית כדאי היה לצרף לכאן או לפתוח בשרשור חדש.
ועוד ד"א - שביל הגישה למנהרה 2 נדרש בשעתו עבור מעבר הכלים ההנדסיים. מסיבות בטיחותיות והיעדר מקום, לא ניתן היה להעבירו מתחת לגשר 7, שגם בו ומתחתיו בוצעו עבודות. מעבר לכך, מדובר בהפרדה שתמיד נעשית בפרויקט כאשר באתר נמצאים שני קבלנים שונים.
באמת דילמה
מה עדיף להעלות עדכונים לשרשור רלוונטי אך מתאריך מוקדם, במקרה זה 15 למאי או לפתוח שרשור חדש ?
אני לא כל כך מכיר את נהלי הפורום אז בחרתי להוסיף לשרשור הקודם, מכיוון שלא חשבתי שהתוספת שלי מאוד מהותית.
תודה עבור ההבהרות האחרות, אם כי לא התייחסת לסוגיה של השם של התחנה התפעולית, שנראה לי תמוה (תפעולית דניאל ?!)
 

בועז ל

New member
אין לי מושג ביחס לבחירת השם ואם אכן "כפר דניאל"

באמת דילמה
מה עדיף להעלות עדכונים לשרשור רלוונטי אך מתאריך מוקדם, במקרה זה 15 למאי או לפתוח שרשור חדש ?
אני לא כל כך מכיר את נהלי הפורום אז בחרתי להוסיף לשרשור הקודם, מכיוון שלא חשבתי שהתוספת שלי מאוד מהותית.
תודה עבור ההבהרות האחרות, אם כי לא התייחסת לסוגיה של השם של התחנה התפעולית, שנראה לי תמוה (תפעולית דניאל ?!)
אין לי מושג ביחס לבחירת השם ואם אכן "כפר דניאל"
הוא השם שייתקבע סופית לתחנה התפעולית. ההשערות שלי בעניין זה אינן טובות יותר משל כל אחד אחר.
 

amit1270

New member
אין כאן שום דילמה. שרשור בן למעלה מ-72 שעות לא יקפוץ

באמת דילמה
מה עדיף להעלות עדכונים לשרשור רלוונטי אך מתאריך מוקדם, במקרה זה 15 למאי או לפתוח שרשור חדש ?
אני לא כל כך מכיר את נהלי הפורום אז בחרתי להוסיף לשרשור הקודם, מכיוון שלא חשבתי שהתוספת שלי מאוד מהותית.
תודה עבור ההבהרות האחרות, אם כי לא התייחסת לסוגיה של השם של התחנה התפעולית, שנראה לי תמוה (תפעולית דניאל ?!)
אין כאן שום דילמה. שרשור בן למעלה מ-72 שעות לא יקפוץ
ואם הוא בעמוד אחורי יש סיכוי לא רע שרוב הגולשים כאן לא יידעו שנוספו לו תגובות.
 
רבה בועז!

שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
רבה בועז!
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז


שבתשתיות - A1, מכרז קטע ג'.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
לאחר שסקרנו את מכרז ההשלמות בקטע א' ודילגנו על קטע ב' שהושלם זה מכבר, הגיע תורו של קטע ג'. קטע ג', כידוע, הנו הקטע המרכזי בפרויקט ומבוצע ע"י "שפיר". הקטע מתחיל מיד לאחר גשר מס' 7 וכולל את מנהרה מס' 2, גשר 8 שמעל נחל יתלה ומנהרה מס' 3. מסירתו של קטע ג' אמורה להתבצע בשלבים ולהסתיים באוקטובר השנה. לא מן הנמנע, שנוכל לראות את קבלן המערכות נכנס לעבודה ע"פ סדר הקטעים המסורים. מרבית העבודה בקטע ג' מתבצעת על השלמת המנהרות המקשרות שבמנהרה מס' 3, אך על הדרך הארוכה-ארוכה של מנהרה זו נוכל להבחין גם בפעולות נוספות.
יוצאים לדרך עם שתי תמונות (אחת מהן ארכיונית) מהעיר של "שפיר" והר הגעש שהולך ונכחד בתחומה.
תודה רבה בועז


 
מצב
הנושא נעול.
למעלה