שב"י - יום ההזדהות עם בע"ח במשקים

פרם שי

New member
שב"י - יום ההזדהות עם בע"ח במשקים

קבוצת שב"י, הפועלת למען זכויות בעלי חיים, ציינה אתמול את יום ההזדהות הבינלאומי עם בעלי החיים במשקים במסע לוויה סמלי ל-48 מיליארד הקורבנות בתעשיות המשק. עשרות אירועים התקיימו היום ברחבי העולם לרגל יום ההזדהות הבינלאומי עם בעלי החיים במשקים המצוין בכל שנה ב-2 באוקטובר, יום הולדתו של מהאטמה גנדי. בישראל חסמה המשטרה ציר תנועה מרכזי בתל אביב לרגל תהלוכת אבל שקיימה קבוצת שב"י (שחרור בעלי החיים - ישראל). כמאתיים משתתפים לבושים בשחורים הלכו אחרי שלושה ארונות קבורה, שסימלו את מיליוני בעלי החיים - הקורבנות החפים מפשע שגובות תעשיות הבשר, הביצים, והחלב בישראל כל שנה. כשהגיעה התהלוכה לרחבת מוזיאון תל אביב קיימו הפעילים מיצג ראווה. ארונות הקבורה הוצבו זה ליד זה, והפעילים שכבו על הארץ, עטויים מסכות של בעלי חיים – מתים. לאורם של לפידים, קרא אוהד כהן, אחד הפעילים, הספד נוקב: " משחר ההיסטוריה המין האנושי ניצל, התאכזר ושנא את החלש והשונה." אמר כהן. "בעלי-החיים שאנשים כל כך אוהבים לאכול עוברים סבל כל כך קיצוני שאינו יכול להיתפס. מעוותים אותם גנטית, מפרידים אותם מאמם, מייסרים אותם, מכים אותם, מצופפים אותם,כולאים אותם, חותכים להם איברים, זורעים בהם פחד, מעמיסים אותם למשאיות עד אפס מקום בלי יכולת תנועה ובאלימות קיצונית. נפש זו נפש, וכּל נפש, בין אם היא אנושית או לא, סובלת, ורוצה להיות חופשית, כמו כל יצור חי. חייבים לזעוק את זעקתם, חייבים לבכות את דמעתם, חייבים להרגיש את כאבם. חייבים לשבּור את החומות ולחשוף את האמת: מתרחש פה טבח המוני, מתרחשים פה פשעים חולניים, מתרחשת פה שואה, ולאף אחד לא איכפת, לאף אחד זה לא מזיז וזה נמאס עליי!" שֵבִ"י - שחרור בעלי-חיים ישראל: www.free.org.il
 

פרם שי

New member
הקראת ההספד

ולמה בפורום כפר סבא? כי בכפר סבא יש הרבה פעילים, שמחפשים עם מי ואיך לפעול. אז אני מזמין את כל מי שמעוניין לפנות אלי, מפני שבימים אלו מתארגן גוף פעילות גדול ומשמעותי בכפ"ס. ובשנה הבאה נעשה ארוע גדול משלנו בכפר סבא! בברכת שנה טובה, ועד שכל בעלי החיים ישוחררו. פרם-שי.
 
כבש...

הכי טעים אחרי זה עגל אחרי זה פרה אחרי זה הודו ורק בסוף חזיר.. לא משהו בכלל
 

פרם שי

New member
גם חייזרים על האש זה טעים?

אה, לא, אם חייזרים יבואו , אנחנו נהיה אלה שבכלובים ועל האש. מקווה שכשתהיה הראשון שיצרבו עליו מספר, תזכור איך התייחסת פעם לבעלי החיים האחרים.
 
אין בעיה..

אני יקח אתת הסיכון שחייזרים יבואו לפה ויאכלו אותי.. זה סיכון שאני יכול לחיות איתו
 

Double U

New member
אני מתנגד להתעללות בבעלי חיים אבל..

גם מאמין שאכילת בשר היא תנאי הכרחי מאוד לקיומנו (מעניק ברזל לגוף). מה שכן, לפי התאורים שלך, יש לשפר את היחס אל בעלי החיים, לפני פעולת השחיטה.
 
למעלה