שהאלים ישמרו עליי.

DarlingAdam

New member
אם את רוצה,

יש לי המון תרופות נגד הקאה. מכל מיני סוגים משובבי נפש. ;)
 

ליטל ו

New member
LOL

רק עכשיו קלטתי שלא שמתי שם שום אינדיקציה לכך שאני מתבדחת... מזל שאתה מכיר אותי ויודע מה דעתי באמת :) היי, בא לך לעשות שרשור תמונות של הנ"ל לטיהור האווירה, או שנראה ל ךשזה רק יפגע באנשים / יעשה עוד בלגן?
 

DarlingAdam

New member
שרשור תמונות?

של תרופות נגד הקאה? זה באמת אוף טופיק, נראה לי. ....מה, תמונות של גברים בגרביונים? האמת, נורא מתחשק לי. אבל אז אני אאלץ להסביר את ההבדלים בין פורנו לארוטיקה ולמה ארוטיקה מותר ופורנו אסור וכו'. אז זה די מדכא. מה שכן, אם מישהו או מישהי ירצו לפתוח שרשור של תמונות של אנשים או נשים לבושים לגמרי ללא חשש צנעת הפרט וכולי, בגרביונים, הרי שאין לי בעצם שום אפשרות חוקית למחוק לו את השרשור. *משיכת כתפיים*.
 

natali0106

New member
טוב אני יספר על המיטה שלי...

אז עם זהו מטרת הפורום הזה לתאר איך אני אוהבת שמזיינים אותי ומה גורם לי להנות בסקס סבבה!!! אני אוהבת שהגבר שלי מזיין אותי בהתחלה מקדימה אח"כ אני מרימה רגל ואח"כ אני אוהבת שהוא מסובב אותי ומה שהכי מגרה אותי זה שהוא מרביץ לי..................... נו באמתתתתתתתתת לאיפה הגענו????? זהו מטרת הפורום?? אף אחד לא סילק את הבחור, אפשר לומר אני "x" אוהב להתלבש בבגדי נשים ולא להתחיל ליגמור בכתיבה!!!
 

Sonata Of Tears

New member
שוב,דעתי איתך

אבל יש מקומות שמיועדים לכך ויש מקומות שלא אין לי בעיה לדבר על סקס,אין לי בעיה לקרוא ולהתעניין. אישית ,שיתוף כל כך מפורט של הפנטזיות המיניות של מישהו או אפילו שלי, ממש לא דבר שצריך ללהפיץ , יש שצריכים להשאר כן בתוך חדר המיתות וזה רק כדי שישמרו על המיוחדות שלהם ולא יהפכו להיות "סקס מוכר"
 

ליטל ו

New member
שוב, מה שהוא אמר.

איזה מגניב שהדיון המעצבן הזה מפיק תגובות שנותנות לי דברים בלי קשר אליו :)
 

אורי 0

New member
אין בעיה מיכל

נשאיר פה רק את הטרנסיות (טרנסים, את גם מוכנה?). ניתן לכולם למלא שאלון בכניסה ולפי זה נחליט אם מישהוי טרנסקסואל/ית או לא, כמו דליה גלבוע. את תחליטי - כי אדם ילך, הוא לא טרנסקסואל, אני אלך כי אני בדיוק כמו גרביון (רק לא על גרביונים), ליטל ויוהן ופריק ילכו, MEME י/תלך כי הויא לא סגורה על עצמה, וכך גם כל השאר שמתלבטים. החברים: אבגאה (הבן שלו קרוס-דרסר, אם אפשר להגיד את זה על בן בגיל הזה), ערבה, ליאתו (שכחתי מישהו?) ילכו, כי גם הם "לא טרנסים", ופטל ותומס וקלארנס יצטרכו להחליט מהר אם הם בכיוון של שינוי, למלא הצהרה ואולי לסרוק למחשב את המרשם להורמונים... זה באמת מה שאת רוצה?
 

FreakOnALeash

New member
ואתה...

ממי (החיוב).
 
בדיוק חשבתי לי...

אני נרמזת, לא להכנס הנה יותר? לסבית , נקבה ביולוגית, שמתגרה בעיקר מאישתי, גם כשהיא בטרנינג - זה אאוט? איך מאייתים "סובלנות"? האם זו לא מטרת הפורום הזה?
 
כנראה ש.......

שהצפיה, מאנשים המשתיכים לקובצת מיעוט לגלות סובלנות פתיחות וליברליות,היא מוגזמת ולא ממש מעוגנת במציאות.כנראה שגם אנשים שכל חייהם סבלו בגלל היותם שונים ולא נורמטיבים לעיתים אנם מסוגלים לקבל את השונה את הזר והמוזר.
 
אני לא אוהבת "לדבר בקבוצות"...

אני בטוחה שאי אפשר להכליל מידת סובלנות על קבוצת הטרנס- כולה... אבל זה שיש פה קולות מאד לא פתוחים לקבוצות אוכלוסיה שונות, זה מביך אותי. בתור "סוטה" בפני עצמי, אני מניחה שהרצון לכתוב בפורום- בתפוז דווקא ולא באיזה אתר נידח בשולי הרשת - נובע מהרצון ל"ניראות", לחשיפה לכמה שיותר קוראים - כדי שילמדו לראות אותנו (המיעוטים/הסוטים השונים) כבני אדם בפני עצמינו, שילמדו להביט בנו מעבר למסך הסטיגמה. א-ב-ל , איך אנחנו יכולות לצפות לקבלה ופתיחות, מצד אחרותים, איך אנחנו יכולים לקוות שיתגברו "ההם" על הדעות עות הקדומות, השינאה והשמרנות, אם אנחנו מראות את אותו היחס לאלו ששונים מאיתנו? לא מזמן, היו קולות באגודה, שקראו "בוז" ליו"ר הנפלאה - נורה, בגלל היותה טרנסית. איך נשתיק אותם ? שנגיד להם: "טרנסיות חייבים להכיל, אבל קרוסדרסרים באמת אפשר לדחות"?
 
עדיין אפשר היה לצפות.....

מאנשים שגם כפרטיפ סבלו כנראה מחוסר סובלנות רבה עקב היותם שונים ולא נורמטיבים,לקצת יותר סובלנות ופתיחות.אבל כנראה שטעיתי.
 

ליאתו

New member
מצטרפת כאן לערבה, אדם, ליטל, אורי

ובמיוחד לצנצנת, שכתבה נהדר, באמת שאין לי משהו משמעותי להוסיף. הבחור הספציפי הזה אולי כבר לא יחזור לכאן, אבל הדיון הזה רק גרם לי לחשוב על בן החמש עשרה (או משהו כזה) שמתחיל לגלות דברים על המיניות שלו וקופץ לבקר כאן ומגלה שגם כאן הוא "סוטה". (זהו, חוזרת לזוגיות הסטרייטית שלי ולתינוקות המצוננים גם ביום חורף שמשי ויפה כזה)
 

DarlingAdam

New member
ערבה, את באופן אישי,

"נרמזת" מאוד בגדול להישאר פה כמה שיותר. מחבבים אותך. *חיבוק*.
 
למעלה