שהאלים ישמרו עליי.

Yaara77

New member
בעצם גם אני צריכה ללכת

כי אני סתם אשה (3 חודשים - הידד לי) - העבר כבר לא נחשב וגם מיכל צריכה ללכת מאותה סיבה וגם נטלי ואדם יישאר לבד ? לא מעדיפה להישאר ולחבק ולקבל באהבה גם פניות קצת לא במקום או קצת חסרות טעם ובהרבה חיבה וכבוד להסביר מה כן, מה רצוי, מה נחמד לנו כאן עשו אהבה ולא מלחמה - מוכר מאיזהשהו מקום ? סליחה שגנבתי לאורי את התפקיד חיבוקים יערה
 

אבא גאה

New member
מה מגעיל בזה?

מגעיל אותך סוג של בגד? גרביון שחור מגעיל אותך? אותי מגעילים מעילים. וסוודרים? להקיא ממש.
 

Yaara77

New member
לא ייתכן

פשוט טרם ראית את חולצת הסוודר שלי בלבן וורוד עם דוגמאות וורדים בכל פינה והמון חורים בטוחה שתשנה את דעתך אבל לגבי גרביון שחור לא אוהבת שחור חלק רק עם דוגמאות רצוי לא גיאומטריות כזו אני חיבוקים וחיוכים יערה
 

מיכל0202

New member
אדם הגזמת בגדול../images/Emo46.gif

"חלק מהגברים שאוהבים להתלבש מגלים בסוף שהן בעצם נשים כמוכן" הנה מה שאמרת, אתה משווה אותי אליו???????????? מה זה זה ??????? אתה ממש לא מבין בנושאים האלו ואתה עוד מגיב פה. אני אישה ואם אני היתי מתלבשת בתחילת תהליך או היום כי זה שונה ממה שהוא אותי בגדים לא מיגרים מינית אני לא סוטה בעעעעעעעעעעעעעעעע להקיא על אנשים כאלה.
 

הצנצנת

New member
אני לא מבינה

למה את לא יכולה לראות שבגדים זה כן משהו מגרה. תחשבי על תחושה של בגד חדש עלייך. איך הברק שלו והגירוד לפני שמתרגלים. תחשבי פיג'מה, תחשבי חולצת הטריקו המהוהה שיש בה ריח של בית. תחשבי נעלי לק, תחשבי נעלי עבודה, תחשבי נעלי בית חמימות. לא? אף אחד מהם לא עושה לך את זה? לחיות זה לשים לב לכל הדברים הקטנים האלה. כל מה שמקיף אותנו יכול להיות טריגר קטן ומשמח, וזה לא יפה לקטול את מה שגורם לאחרים שמחה. במיוחד לא יפה לקטול את עצם זה שהאדם מוצא במה לשמוח, ואפילו, למען השם, בחר לחלוק זאת במקום שנראה לו שיבין. לקרוא לזה "סוטה". זה באמת ובהחלט, שלילת זכות הקיום שלו. לא נתקלת אף פעם ביחס כזה בעצמך? את הרי יודעת כמה זה כואב. לפני שאת גורמת לאחרים כזה כאב, תחשבי. וגם, שאולי יש כאן מישהו מאחורי המסך, מישהו שקורא ומה שכתבתן כאן גורם לו להתכווץ. מישהו שעד עכשיו חשב, קיווה, שזה יהיה מקום, מקום להיות בו, ועכשיו הוא כבר לא בטוח, או כבר בטוח שלא. מנסיון. פעם הגבתי תגובה חריפה בלי לחשוב על העיניים האלה, בלי לחשוב שמישהו עלול להפגע, וסוף הדבר היה באבדן של כותבת שמאוד הערכתי. וכאן יש לפחות מישהו אחד שנפגע לבטח, ועוד כמה כאלה, שרק לעצום עיניים ולחשוב אם הם שם.
 

DarlingAdam

New member
המון תודה לך, צנצנת,

שניסחת משהו שמפאת השעה והעצבנות נבצר ממני מלנסח. *חיבוק*.
 

ליטל ו

New member
וואו,

פשוט מקסים. כל הכבוד. אוכל כל מה שהיה לי להגיד לארוחת בוקר ;)
 

ליטל ו

New member
מיכל,

לא אומרים איכס על הגדרות ג'נדר עצמיות. :) בפורום הזה אנחנו מנסים לשמור על מקום בטוח ל*כל* סוגי הטרנסים. אם מישהו חושב שהוא טוב מדי בשביל לדור כאן בקבלה עם איזשהו סוג, הוא מוזמן ללכת לחפש מקום אחר עם יותר סלקציה. כן, אופן ההתבטאות לא היה מהסוג החביב על רובינו או המקובל בפורום, אבל בין לדבר קצת על סקס לבין להגיד למישהו, שהוא בדיוק מהאנשים שעליהם אנחנו אמורים להגן ולתת מקום בטוח, שהוא סוטה וגורם לרצון להקיא?
 

natali0106

New member
מה הקשר אדם????

פורום זה הוא לטרנסקסואליות\ים בלבד!!! אני נדהמת שאתה מקבל בברכה גברים "סוטים" שרוצים גרביון שחור, שמפנטזים על גרביון שחור שגרביון שחור מגרה אותם ושגרביון ושגרביון.... אני חושבת שפורום זה הוא לא מדור פנטזיות וסקס...
 

DarlingAdam

New member
לא. ממש לא "בלבד".

יש פה הרבה אנשים שאינם טרנסקסואלים/יות. וגם לקרוס דרסרים יש פה מקום. ובבקשה, בבקשה אל תגידי "סוטים" אלא אם זה כבדיחה. הוא לא "מתגרה מגרביון". הוא מתגרה מבגדי נשים ומלתפוס את עצמו כאישה בקטע מיני, ותגידי לי איך זה *לא* מתאים לפה בדיוק? זה עניין מגדרי.
 

natali0106

New member
זה שהוא אוהב להתלבש סבבה אבל

זה לא מעניין אותי כמה גרביון מושך אותו, כמה זה מגרה אותו מינית, ושהוא מחפש "סטרייטים", יש הבדל עצום בכך שגבר ישתף אותנו בכייף שלו בללבוש בגדי נשים לבין אדם שיפרט מה הפנטזיות שלו... אתה לא רוצה לשמוע את הפנטזיות שלי נכון???
 

DarlingAdam

New member
ולכן בדיוק אמרתי,

שהתוכן המיני מוגזם, אבל הוא עצמו, ברוך הבא. אז הוא נוטה לפרטים ולי אישית זה קצת מפריע, אז מה. הסברנו בעדינות שיש דברים שמתאימים לפורום ויש שלא, אבל הבחור עצמו? להגיד עליו איכסה זו קצת הגזמה בפורום שיש בו כל כך הרבה אנשים שלא מתאימים להגדרות המגדר של החברה, את לא חושבת?
 

natali0106

New member
כשאמרתי איכסה התכוונתי לתיאור

מה שהגעיל אותי זה לא האדם שהוא אלא הפירוט המיני... התאווה... הפירוט על הגרביונים.... זה מה שהגעיל אותי מאוד.עם הוא היה מציג עצמו כגבר שאוהב ללבוש בגדי נשים אני הראשונה שהייתה מחבקת אותו אבל הוא מחפש סקס!!! מתאר את זה בצורה שאני שבוע לא יעשה סקס... מזה נגעלתי
 

מיכל0202

New member
צודקת נטלי...

נכון אם הוא היה אומר לי שהוא אוהב בגדי נשים והם מגרים אותו מינית לא הייתי קוטלת אותו, להפך אני מבינה ומקבלת את כל סוגי המיניות שקיימים בעולם הזה. יש לי חברים מכל הסוגים ומכל ההגדרות, אני אישית מאות פתוחה במין, אבל התיאור שהוא תיאר פה זה בכוונה לחפס מין. אני אישית יכולה להגיד שאלי פונים גברים "סוטים" בפרטי וכותבים כל מיני דברים שבה לי להקיע בעעעעעעעעע כמה שהם חולים על קוקסינלים. חמודים אני לא קוקסינלית אני אישה ודי עם הפירוטים שלהם חפסו מין במקום אחר, ביי.
 

FreakOnALeash

New member
אנשים, אתם עושים לי רע.

איזה מזל שאני עסוק ולא חייב לשקוע בזה. *חוזר לשבת בפינה ולרשום סיפורים 'סוטים', כי מה לעשות, לא כולם מושלמים כמוכם. ואדם, בתור סופר פטרנו\קינק שאתה בין השאר, חשהתי שתגן עליו יותר.
 

FreakOnALeash

New member
אנשים, אתם עושים לי רע.

איזה מזל שאני עסוק ולא חייב לשקוע בזה. *חוזר לשבת בפינה ולרשום סיפורים 'סוטים', כי מה לעשות, לא כולם מושלמים כמוכם. ואדם, בתור סופר פורנו\קינק שאתה בין השאר, חשבתי שתגן עליו יותר*.
 
למעלה