שהאלים ישמרו עליי.

הצנצנת

New member
גם אני טהרנית ../images/Emo13.gif

כשמדובר בפעילות יוצרנית- לא "לרשום". "לכתוב". כבד את עצמך ואת הטקסטים שאתה כותב
 

FreakOnALeash

New member
תודה על ההארה.

טהרנית= פוריטנית? עוד לא נתקלתי בשימוש במילה הזו... אני מאוד אוהב לשון עברית, אפילו שהיא קשה לי כמו כל שפה...
 

DarlingAdam

New member
לא הייתי פה!

ישנתי! מיאו! האמת, שהבחור לא חיפש סקס ובטח לא חיפש "קוקסינליות", אם טורחים לקרוא את ההודעה שלו.
 

FreakOnALeash

New member
גרר.

פשוט נורא לא אהבתי את איך שאמרת שהתוכן המיני הוא בטעם רע. אין לי אפילו כוח להתחיל לפרט למה.
 

DarlingAdam

New member
סתם שתדעו,

אני מאוד בעד תוכן מיני וכו'. אבל אין לי כוח להתחיל להתמודד עם הדיון "ההבדל בין ארוטיקה ופתיחות לבין פורנו ולמה אחד מהם אסור בתפוז", לא כרגע. ויש לי כאבי ראש דחופים יותר.
 

Sonata Of Tears

New member
אבל יש גבול.

ממש אין לי בעיה אם המצב ,אם המשיכה או אם הפנטזיה ואני לא בן אדם שמרני אבל אני חושבת שלהכניס את חדר המיתות בצורה כה "נועזת" כמו שאמרת ,במקום שלא מיועד לו (כן מיועד למצב) זהו דבר פגום. יש פורומים או קבוצות שמיועדות לדבר על פנטזיות מיניות (כמו סקס גאה ,בידיאסאמ ,שלמען האמת *סקופ* אני קראת שם ונהנת) . אבל בסדר,כתב,כתב ,הסיפור נגמר, רק רציתי להסביר את הסיבה למה אמרתי שזה הגעיל אותי.
 

DarlingAdam

New member
שהאלים ישמרו עליי.

בניגוד לדעה הרווחת, יש לי חיים ולכן אני לא נמצא בפורום 24/7. בגלל זה לא יכולתי להגיב להודעות ולשרשורים קודם. אז הנה כל מה שיש לי להגיד: מר גרביון שחור? ברוך הבא, אנחנו מאוד שמחים שאתה פה. אנשים שלא שמחים שהוא פה? מוזמנים לא לשמוח בשקט. הפורום הוא לא, לא, *לא* רק לטרנסקסואליות. שאני אגיד את זה שוב? הלוואי וידעתי איך להגדיל פונט בתפוז. לא!! רק!! לטרנסקסואליות!!!! טרנסקסואליות מתקבלות פה, כמובן, בברכה. כל עוד הן לא מתכלבתות לסוגי חיים אחרים. אנשים שמתגרים מסוגי לבוש שונים? שמחה וששון. מודעות סקס שבהן אנשים מחפשים אנשים אחרים? לא שמחה, ולא ששון. ואסור. אבל הודעה שבה מישהו מחפש לדבר עם אנשים שדומים לו כדי לא להרגיש סוטה? בעיקר כשהוא ממש לא סוטה? חיבוקים וכוס קפה, וברוך הבא אורח. שאני לא אשמע פה קללות כלפי ילדים חדשים. הבנת הנקרא, פעם חמישית: אני לא גננת. אני לא בפורום כל היום. אני סומך על אנשים פה שיתנהגו כבוגרים ושיקבלו בברכה את כל מגוון הקשת הנהדרת שאנחנו חלק ממנה. ורובם אכן עונים לציפיותיי. אלה שלא? שקט כבר!!
 

DarlingAdam

New member
PS יש לי רעיון.

ספרו לי מה דעתכם: על כל הודעה בעלת תוכן מיני שעלול לפגוע בנפשות רכות ועדינות או בילדים מתחת לגיל 17, יסמן הכותב/ת NC17 בתחילת ההודעה. וככה אולי יהיה שקט. בסדר?
 

ליטל ו

New member
נשמע לי בסדר גמור, חוץ

מהקטע של הגיל. תודה לאל, אנחנו לא עובדים לפי חוקי הצנזורה האמריקאים, חבל להחיל את זה כאן בלי חיוב חוקי. אבל בסדר מבחינתי לשים אזהרונת על פוסטים שנראה לי שעלולים לפגוע. אם כי - come on - רק על דברים שבאמת עלולים להתפרש כמודעות סקס, לא כל פעם שעולה נושא שאינו מספיק טהור... אחרת זה יוציא את כל האוירה הנעימה מהפורום ויהפוך נושאים שכל כך טוב שיש מקום לדבר עליהם ללא לגיטימיים :(
 

DarlingAdam

New member
לדעתי האישית,

מאוד לגיטימי לדבר על גברים בגרביונים שחורים [אוי, כמה פעמים אמרתי את הצירוף הזה היום?]... גברים בבגדי נשים, שהרי זה עניין של ג'נדר ושל להטרינס אותו. טרנס. ג'נדר. זוכרים? האיש הספציפי, עכשיו כשאני קורא בפעם המיליון את ההודעה שלו, לא ירד, אהמ, לפרטים. לא תיאר אברים מסוימים בשעת פעולתם או תחושות מפורטות. כלומר, הייתי נותן לו R אבל לא NC17. מה דעתך? דרך אגב, למקרה שלא הבהרתי: *חיבוקים* לכל הטרנסקסואליות הפתוחות, הסובלניות, המקבלות שבינינו. הפורום הוא כמובן, ללא עוררין, *גם* לטרנסקסואליות ואני יודע שיש פה הרבה.
 

ליטל ו

New member
*אולי* R, בקושי.

R זה לתיאור אקטים מיניים ממש, רק ללא אזכור איברים... קדמיים ותחתונים, אם תרצה.
 

אורי 0

New member
אולי *מ*

בכל מסר בעל משמעות מינית. למשל: "זן ואומנות טלטול עגילי החישוק (מ)"
 
למעלה