שוב מניח המשיג את המבוקש.
"או שהמשנה ויתרה על תנאי נחוץ. ומכיוון ששתיהן מאותו מקור - המקור טועה באחת מטענותיו ופרושו שהן הגות של אדם, בשר ודם..." תגובה – שוב מניח המשיג את המבוקש. הנכון הוא שכבש הוא צאן. אולם צאן אינו כבש. נכון הוא שתורה שבע"פ ניתנה בסיני. אולם לא כל התורה שבע"פ ניתנה בסיני. זה הוא מושכל פשוט שאתה יודעו. לשם מה ההיתממות?! הרי אתה טוען כל הזמן להפרכות. בעל כורחם של דברים מאחרי הלעג המושחז בטענות שווא אין הפרכה.
"או שהמשנה ויתרה על תנאי נחוץ. ומכיוון ששתיהן מאותו מקור - המקור טועה באחת מטענותיו ופרושו שהן הגות של אדם, בשר ודם..." תגובה – שוב מניח המשיג את המבוקש. הנכון הוא שכבש הוא צאן. אולם צאן אינו כבש. נכון הוא שתורה שבע"פ ניתנה בסיני. אולם לא כל התורה שבע"פ ניתנה בסיני. זה הוא מושכל פשוט שאתה יודעו. לשם מה ההיתממות?! הרי אתה טוען כל הזמן להפרכות. בעל כורחם של דברים מאחרי הלעג המושחז בטענות שווא אין הפרכה.