שינויים בכמה קווים לציבור החרדי

yair480

Active member
https://www.jdn.co.il/municipal/2348463/

https://www.jdn.co.il/municipal/2348723/

אתמול ראיתי פרסום על כך שבקרוב יתחילו להפעיל אוטובוסים מפרקיים במודעין עילית.
ובאותה כתבה הובאה 'דרך אגב' הבשורה שקו 516 הירושלמי יתחיל לפעול במפרקיות ,שזה משהו שהצעתי למשרד התחבורה קצת זמן אחרי שהקו נפתח בגלל העומס הרב עליו.ואני שמח לראות שזה עומד לקרות סוף סוף. (משער שחלק מזה יהיה על חשבון 'שנמוך' קו 31 או קווים אחרים לאוטובוסים קצרים).

ובידיעה השנייה זה שינויי מסלול שיגבירו את החשיפה לקווים מסויימים וגם יאריכו להם את הדרך מתוך מטרה לתת שירות על הדרך לנוף הגליל.
 

ohadg09

Active member
https://www.jdn.co.il/municipal/2348463/

https://www.jdn.co.il/municipal/2348723/

אתמול ראיתי פרסום על כך שבקרוב יתחילו להפעיל אוטובוסים מפרקיים במודעין עילית.
ובאותה כתבה הובאה 'דרך אגב' הבשורה שקו 516 הירושלמי יתחיל לפעול במפרקיות ,שזה משהו שהצעתי למשרד התחבורה קצת זמן אחרי שהקו נפתח בגלל העומס הרב עליו.ואני שמח לראות שזה עומד לקרות סוף סוף. (משער שחלק מזה יהיה על חשבון 'שנמוך' קו 31 או קווים אחרים לאוטובוסים קצרים).

ובידיעה השנייה זה שינויי מסלול שיגבירו את החשיפה לקווים מסויימים וגם יאריכו להם את הדרך מתוך מטרה לתת שירות על הדרך לנוף הגליל.
לגבי מודיעין עילית
קו 7 יתחיל לפעול בעוד 6 ימים (11.2) ויופעל בידי מפרקיות
קווים קנו מפרקיות אוטוקאר
 

מנכל אחד

Well-known member
לגבי מודיעין עילית
קו 7 יתחיל לפעול בעוד 6 ימים (11.2) ויופעל בידי מפרקיות
קווים קנו מפרקיות אוטוקאר
המסלול של קו 7 מופיע באפליקציות?
מצ"ב פרסום של חברת קווים
 

קבצים מצורפים

  • קו 7 מפרקי חדש.pdf
    KB 763.9 · צפיות: 17
https://www.jdn.co.il/municipal/2348463/

https://www.jdn.co.il/municipal/2348723/

אתמול ראיתי פרסום על כך שבקרוב יתחילו להפעיל אוטובוסים מפרקיים במודעין עילית.
ובאותה כתבה הובאה 'דרך אגב' הבשורה שקו 516 הירושלמי יתחיל לפעול במפרקיות ,שזה משהו שהצעתי למשרד התחבורה קצת זמן אחרי שהקו נפתח בגלל העומס הרב עליו.ואני שמח לראות שזה עומד לקרות סוף סוף. (משער שחלק מזה יהיה על חשבון 'שנמוך' קו 31 או קווים אחרים לאוטובוסים קצרים).

ובידיעה השנייה זה שינויי מסלול שיגבירו את החשיפה לקווים מסויימים וגם יאריכו להם את הדרך מתוך מטרה לתת שירות על הדרך לנוף הגליל.
איזה רעיון הזויי להכניס את 885 ''בדרך'' גם לנוף הגליל. כיום משך הנסיעה הממוצע במסלול עומד על כ 4 שעות, הכניסה לנוף הגליל דרך נצרת עם כל הפקקים שלה תוסיף לו עוד שעה נסיעה. למה שנוסע שעולה בצפת יעדיף כזה קו על פני ירידה לכרמיאל ומשם רכבת?
 

ohadg09

Active member
איזה רעיון הזויי להכניס את 885 ''בדרך'' גם לנוף הגליל. כיום משך הנסיעה הממוצע במסלול עומד על כ 4 שעות, הכניסה לנוף הגליל דרך נצרת עם כל הפקקים שלה תוסיף לו עוד שעה נסיעה. למה שנוסע שעולה בצפת יעדיף כזה קו על פני ירידה לכרמיאל ומשם רכבת?
באמת מוזר, אולי הוא ייסע דרך צומת בית רימון?
 
באמת מוזר, אולי הוא ייסע דרך צומת בית רימון?
יש רק 2 דרכים להיכנס לנוף הגליל, או מדרום, מכיוון עפולה אבל זה אומר לחזור אחורה במסלול או דרך כפר כנא שזה כביש שפקוק מהבוקר עד הערב. בפחות משעה הסיבוב הזה לא יסתיים.
חוץ מזה, מה יקרה אם האוטובוס יתמלא כבר בדרך מצפת, אז עשו את כול הסיבוב ולא העלו נוסעים?
 

DanBus43Maalit72

Active member
איזה רעיון הזויי להכניס את 885 ''בדרך'' גם לנוף הגליל. כיום משך הנסיעה הממוצע במסלול עומד על כ 4 שעות, הכניסה לנוף הגליל דרך נצרת עם כל הפקקים שלה תוסיף לו עוד שעה נסיעה. למה שנוסע שעולה בצפת יעדיף כזה קו על פני ירידה לכרמיאל ומשם רכבת?
רעיון מזעזע כמו השינוי שבוצע בקו 942 עם הכנסתו לחריש. יחי הקומבינות של סגן השר מקלב.
 
הוא ינצח את האוטובוס שנסע מחיפה לתל אביב כמדומני דרך חדרה, הוד"ש , פתח תקוה, רמת גן ועוד. אולי התבלבלתי בערים, כי בשלב מסוים בדרך דעתי השתבשה.
בימינו הוא מסיים בפתח תקוה.
 

EHP12

Well-known member
הוא ינצח את האוטובוס שנסע מחיפה לתל אביב כמדומני דרך חדרה, הוד"ש , פתח תקוה, רמת גן ועוד. אולי התבלבלתי בערים, כי בשלב מסוים בדרך דעתי השתבשה.
בימינו הוא מסיים בפתח תקוה.
921.

דרך אגב 826 עם זמן נסיעה שעוקף את ה-3 שעות מקצה לקצה בשעות השיא. 921 לא שם.
 
הוא ינצח את האוטובוס שנסע מחיפה לתל אביב כמדומני דרך חדרה, הוד"ש , פתח תקוה, רמת גן ועוד. אולי התבלבלתי בערים, כי בשלב מסוים בדרך דעתי השתבשה.
בימינו הוא מסיים בפתח תקוה.
את מתכוונת ל 921, לפחות הוא נוסע בקו ישר לנקודת היעד שלו, הסיבה לזמן הנסיעה הארוך היא שהקו עוצר בכל תחנה על כביש 4. אבל חלק גדול מהנוסעים לא עושה את כל המסלול מקצה לקצה. כאן מדובר במקרה שונה של קו שכמעט ואין לו איסוף והורדה בדרך.

אגב בצפון היו עוד כמה קווים כאלה, היה את 841 מקרית שמונה לתל אביב שגם עצר בכל תחנה בדרך והיה את 343 שעשה את המרחק מעכו לנצרת ( כ 30 ק"מ) בקצת פחות מ 3 שעות. במסלול המקורי היה מתחיל בעכו העתיקה, דרך התחנה המרכזית, נכנס לכאבול, טמרה, עיבאלין ושפרעם (עם סיבוב מלא בכל אחד מהישובים) ואז לנצרת ומסיים בנוף הגליל. בוטל לפני חצי שנה עקב היעדר נוסעים..
 

EHP12

Well-known member
איזה רעיון הזויי להכניס את 885 ''בדרך'' גם לנוף הגליל. כיום משך הנסיעה הממוצע במסלול עומד על כ 4 שעות, הכניסה לנוף הגליל דרך נצרת עם כל הפקקים שלה תוסיף לו עוד שעה נסיעה. למה שנוסע שעולה בצפת יעדיף כזה קו על פני ירידה לכרמיאל ומשם רכבת?
זה קו עם ארבע נסיעות בשבוע:
חמישי:
12:15
שישי:
07:15 11:25
מוצ"ש:
20:20

ארבע שעות זה אולי בנסיעה של חמישי. שאר הנסיעות הן לא יותר מ-3.5 שעות.
 

ohadg09

Active member
איזה רעיון הזויי להכניס את 885 ''בדרך'' גם לנוף הגליל. כיום משך הנסיעה הממוצע במסלול עומד על כ 4 שעות, הכניסה לנוף הגליל דרך נצרת עם כל הפקקים שלה תוסיף לו עוד שעה נסיעה. למה שנוסע שעולה בצפת יעדיף כזה קו על פני ירידה לכרמיאל ומשם רכבת?
השינוי נכנס היום לתוקף, בחלק מהנסיעות הוא נכנס לנוף הגליל לכיוון צפת
לכיוון אשדוד הנסיעות שנכנסות לנוף הגליל מתחילות שם
המסלול בעפולה די הזוי. אגב, גם השינוי בקווים 956, 996, 997 ו999 של אגד נכנס לתוקף
הם עוצרים בצומת גמזו וצומת שילת
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2025_0221_151806.jpg
    Screenshot_2025_0221_151806.jpg
    KB 34.8 · צפיות: 5

מנחם403

Active member
מילה אחת יש לי להגיד על השינויים: קומבינות.

חייב לעצור את הטרלול של המפלגות החרדיות. טרלול שעולה לנו ביוקר
 

מנכל אחד

Well-known member
מילה אחת יש לי להגיד על השינויים: קומבינות.

חייב לעצור את הטרלול של המפלגות החרדיות. טרלול שעולה לנו ביוקר
קומבינות?
מילה אחת שיש לי להגיע על השינויים: מצוקה

ומנסים לפתור את המצוקה בדרכים עקומות.

כמעט ולא מוסיף ק"מ, וכן מוסיף קצת נוסעים
אשמח שתסביר איך הטרלול הזה עולה ביוקר?
 
קומבינות?
מילה אחת שיש לי להגיע על השינויים: מצוקה

ומנסים לפתור את המצוקה בדרכים עקומות.

כמעט ולא מוסיף ק"מ, וכן מוסיף קצת נוסעים
אשמח שתסביר איך הטרלול הזה עולה ביוקר?
הבעיה בפתרון שמצאו הי כזאת:
יתכנו המצבים הבאים
1. לקו יש ביקוש גדול מצפת ואין ביקוש גדול מנוף הגליל, במקרה כזה מדובר בהרעה משמעותית של השירות לנוסעים מצפת (אגב דעתי היא שגם אם האוטובוס מלא עם 50 נוסעים בכל נסיעה זה עדיין לא מצדיק קו של 4 שעות נסיעה. אפשר לעשות אותו מקסימום עד תל אביב תוך תגבור השירות מצפת לכלל הנוסעים ואז ימשיכו ברכבת לאשדוד כמו שאר הנוסעים).
2. לקו אין ביקוש מצפת ויש ביקוש מנוף הגליל, במקרה הנ''ל הפתרון הוא קיצור הקו עד נוף הגליל. תושבי צפת ירדו לכרמיאל ויקחו רכבת.
3. לקו יש ביקוש גם מצפת וגם מנוף הגליל, במקרה כזה ממילא אוטובוס אחד לא יספיק כי למי שיעלה בנוף הגליל בסבירות גדולה לא ישאר מקום. אז האוטובוס יעשה סיבוב של שעה כדי לקחת 5 נוסעים והשאר ישארו בתחנה?
4. לקו אין ביקוש לא מנוף הגליל ולא מצפת, במקרה כזה למה בכלל להפעיל אותו....

עקרונית אני לא מתנגד לגמרי לקווים מהצפון למרכז או לדרום אם כי תמיד עדיף להפנות תנועה לרכבת למרחקים כאלה כאשר אפשר. אבל במקרה הנ''ל לדעתי מדובר במקרה קיצוני של מסלול הזויי עם מקסימום השקעה ומינימום תועלת.
 
למעלה