זה לא אילוץ, עיקר הביקוש הוא מצפת ולא מנצרת, וחיבור נצרת לקו זה קומבינה חסרת ביקוש
נראה שאתה לא מבין את הגדרה של המילה קומבינה.
במקרה הזה מדובר על קו 942, אבל אותו הפתרון בוצע על בקווים נוספים
התקבלו בקשות רבות לקישור של חריש עם ירושלים
אין תקציב להפעלה של קו ישיר לירושלים
יש קו מחדרה שהתפוסה בו נמוכה
הוחלט להפוך את הקו למאסף כדי לתת מענה לחריש
האם מדובר בפתרון אידאלי? התשובה היא לא, כיון שלנוסעי חדרה הדרך מתארכת, ונוסעי חריש אינם יודעים מתי בדיוק יגיע האוטובוס וכמה מקום יש בו
האם המדובר בפתרון? התשובה היא כן, כיון שכעת יש לנוסעי חריש אפשרות להגיע לירושלים, ואין נוסעים רבים בקו מחדרה.
האם מדובר בפתרון זול? התשובה היא כן, ההשקעה כאן אינה מרובה ביחס לתועלת הכיסוי שהשינוי מביא.
לגבי החיבור בין צפת לנוף הגליל, לא זוכר בדיוק למה אתה מתכוון, אבל העיקרון הוא דומה, פתרו בעיה בצורה לא מוצלחת באמצעות הרעת תנאי הנסיעה לנוסעים אחרים.