שירשור מאר
י הרשמי נפתח כאן

f a n a n

New member
הינה הישיבת עיתונאים מהיום בצהריים

קבלו איזה בנאדם אופטימי כמו שצריך חחחחחחחחחחח
 

f a n a n

New member
אנשים מתי אתם מגיעים היום להופעה ?

אנשים מתי פחות או יותר להגיע לאמפי הזה? באיזה שעה אתם באים?
 

Ass Man

New member
מישהו יודע שעות של הופעות החימום ?

חבר'ה מישהו יודע מה הסדר והשעות של הופעות החימום ? כי כנראה שאני אאחר קצת, ולא אגיע ב 17:30 מישהו יכול לעזור לי ??
 

Ass Man

New member
וואו איזו הופעה מדהימה !!!!!!!!!!!!

ללא ספק, זיגי הרביץ הופעה מטורפת !!!! הקצב היה מדהים !!! והאנרג'י היה בשמיים !!! אני בטוח שיסקרו את זה בצורה נרחבת יותר אבל בתור אחד שעכשיו חזר מההופעה, היה במילה אחת : מ~ד~ה~י~ם !!!!!!!!!!! בתקווה לחזור לפסטיבל נוסף בשנה הבאה !!!! :) Peace & Love !!!
 

sundhri

New member
הדבר הכי טוב שהיה בחיים!!!

תודה לכל ההפקה:) רק טוב ושתמשיכו להביא לנו כאלה דברים מדהימים!!! תגידו,מי זה הסאונדסיסטם שהייתה כל הזמן בין ההופעות?... (וכאן אני מפנה תלןונה טנה--תנו לרקוד על שיר אחד עד הסוף,בחייאת!!חח) :)))))))) היה מדהים!!
 

FishBone

New member
הופעה סבבה..

זיגי היה מצויין, אבל מוקי יצא נקניק רצח.. די עם השירי דכאון האלה, באת לחמם או לקרר? וגם סילברדון היה פושר פלוס, חוץ מהשיר פקה פקה לא אהבתי..
 

Ass Man

New member
מישהו רשם את רשימת השירים ?

מישהו רשם את הפלייליסט של ההופעה ?
 

OceaND

New member
היה בן זונהה!! ועם זאת מה שהיה חסר:

זה שזיגי ייצור יותר קשר עם הקהל וידבר יותר בין השירים... ובאסה שלא היה בירה!!!!! אבל היה בן זונה ואיזה שיר לסיום ההופעה! ענק!
 

OceaND

New member
אה ומשהו חשוב לאיימאר סאונד סיסטם

אני עכשיו מדבר רציני מה זה היה האזעקות האלה. אנחנו תושבי הצפון באים לרעננה. וכשאתם תקלטתם אחרי סילברדון. אז פתאום שמתם כזה צפצוף שנשמע כמו התחלה של אזעקה. זה ממש אבל ממש עצבן.. חח כל פעם הקפיץ לנו את הלב.
 

SaBaGMaN

New member
"אזעקה"

לאזעקה הזאת קוראים horn וזה סאונד אפקט אני לא יודע כמה פעמים שמעת ניגון של סאונד סיסטם אבל רוב הסאונדים מישתמשים באפקטים זה חלק בילתי ניפרד מההגשה תיהיה בטוח שאיימאר לא השמיעו את "האזעקה" הזאת כדיי להפחיד את תושביי הצפון שבאו ליראות את ההופעה כמו שאמרתי לך זה אפקט ובסאונד סיסטם מישתמשים באפקטים אני לא מדבר בשם איימאר סאונד אבל בתור אחד שמיסתובב קצת בפורומים הביקורת על החבר'ה האלה לא תמיד במקום one love
 

OceaND

New member
חחחח לא אמרתי שהם שמו את זה בשביל

להפחיד את תושבי הצפון. ואני יודע שזה אפקט. אבל זה היה ממש מציק אין לך מושג כמה. יעני אחרי פעמיים שלוש התרגלנו. אני לא חושב שהעליתי ביקורת נוקבת. כולה אמרתי שזה הציק ואני עדיין עומד על מה שאמרתי... יש כאלה אולי שזה לא מפריע להם. לי ולחברים שלי זה קצת הפריע. אבל לא משנה סה"כ היה בן זונהההה
 

RJT

New member
היה אדיר

הגעתי בדיוק בסוף ההופעה של קנגורו. ירדתי לרחבה, רקדתי קצת וזה... סילברדון תותח. אחרי זה עליתי לדוכן של אייל (?) והתחדשתי בספר שאמא של בוב כתבה עליו. חזרתי לרחבה להרקדה של איי-מאר (אנרג'ייי). מוקי נתן הופעה חמודה אבל קצרה. אחרי ציפייה ארוכה, זיגי סופסוף עלה. הוא נתן אחלה הופעה בעולם, כל שיר במקום, כל הקהל בגוד וייבז וכולם שמחים. הסיום היה פשוט אדיר ובמקום עם נו וואמן נו קריי. קיצר נהנתי, ובעזרת השם שנה הבאה זיגי יחגוג איתנו שוב. JAH LOVE!
 

RJT

New member
אגב

הגיטריסט המלוכסן (יפני?), הבסיסט והמתופף עשו את העבודה פשוט מצויין, צליל מצויין, היו מתוזמנים, בקיצור, אחלה עבודה. גם הזמרות ליווי היו טובות.
 

Carcass

New member
היה...

מדהים... רגאי ישראלי אני כמעט ולא אוהב בכלל(חוץ מתומר יוסף),קנגורו לא עשו לי את זה בכלל...וסילברדון צריך להשאר באנגלית ולא לשיר בעברית.. תקלוט מעולה של איי מאר,המון טיונים טובים מרידימים טובים..(hard times\season וכ'ו),הטיונים של הרוטס והפאונדיישן גם היו על הכיפאק..רק משו אחד שקצת הפריע לי,זה שיש אנטרטיינר לא אומר שהוא צריך לז**ן ת'שכל בכל טיון,לי אישית (וראיתי עוד די הרבה אנשים שם) זה הורס ת'וייבז מהטיון.. וזיגי,טוב מה יש כבר להגיד חוץ מזה שהיה מדהים,בחירת טיונים מעולה,גם שלו וגם מהשירים של אבא שלו,ביצוע מטורף ל אפריקה יונייט,שזה אולי השיר היחידי שהוא עושה יותר טוב מאבא'לה...ויברציות מגניבות מהקהל.. אממ,מישו כבר רשם,ואני אצטרף אליו,על החיסרון בבירה,.. סך הכל,היה מעולה ושווה כל אגורה שחוקה.
 

JamicaniT

New member
היה מדהים.

כמה אנרגיות יש לבנאדם הזה. משו מטורף. נהנתי מהביצועים, מהאווירה, מהאנשים שהיו איתי, מהמוסיקה, מהקהל. פשוט מהכל. האלכוהול באמת היה חסר, וההופעות חימום יכלו להיות יותר טובות. אבל בקטנה, זה לא מה שיוריד את המצב רוח. אז תודה, לכל מי שקשור לזה. איכשהו.
 

MC SammY

New member
היה מטורף../images/Emo13.gif

אז בסופו של דבר נכנסתי בחינם
והיה פשוט בנזונה. כמה אנרגיות בבן אדם קטן אחד? זה מטורף! קצת איכזב שהוא כמעט ולא עשה כלום מDragonfly ולא עשה את Redemption song שכלכך חיכיתי לשמוע. אבל בקטנה, היה מ-ט-ו-ר-ף! מלך.
 
בסופו של דבר?

שכחת את true to myself. כי זה אחד השירים. (דגש על אחד
) תאכלס הייתה הופעה טובה. רק בגלל העובדה שהייתי מטרים ספורים מהבן של בוב מארלי, אני לא מצליחה לחשוב על חסרונות. חוץ מזה, נכנסנו חינם. אז מה יכול להיות יותר טוב?
 
למעלה