שירשור מאר
י הרשמי נפתח כאן

היה מגניב שחבל על האף!

אדיר באמת היו חסרים קצת דיבורים וכאלה שציפיתי שיהיו אחלה מוזיקה אחלה הופעה והכי חשוב! אחלה אנשים! אה וגם! שמתם לב לזמרת ליווי הימנית שהיד שלה הייתה מכוסה בבד כזה אז אני וידידה שלי חשבנו לתומנו שאולי היא שברה את היד ואז התעמקנו בנושא והיא כל ההופעה לא הזיזה את היד ולא יכלה למחוא כפיים זה היה מצחיק לראות רק חצי תנועה כל פעם
 
היה באמת כיף בהופעה רק חבל

שאיאם והתקווה6 לא הופיעו בסוף. בכול מקרה היה ממש אחלה הופעה הביצוע לשיר no woman no cry היה ממש מעולה.
 
דרך אגב

משהו הלך בסוף ההופעה לאפטר פארטי בסלואו משה? רציתי לבוא אבל כבר הייתי חייבת לעוף לישון(עבודה בבוקר) משהו יכול לספר איך היה??
 

ק ר ח

New member
היה בנזונה

גיל שיידי דה-גאן היה שם עם דגל ג'מייקני רגאיי ראסטה,איך לא יהיה בנזונה?
 
עוד משהו קטנצ'יק ששכחתי...

כשאיימר סאונד סיסטם ניגנו לפני ההופעה ציפיתי לקצב קצת יותר מהיר, יותר מקפיץ ויותר שמח לא שירים שמזכירים אנשים שאינם (עם כל הכבוד) לרקוד קצת ברבאק!!!
 
בונאאאאאאאאאאאאאאא

ראיתם את זאתי שעלתה על הבמה וחיבקה את זיגי באמצע ההופעה?? איזה כלהה היתה הופעה מ-ע-ו-ל-ה ואנשים טובים:) ובאמת מוקי לא בא במקום..
 

FaNcY G

New member
זיגי שרףףףףף ../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

ובירה? מי צריך בירה?
 

OceaND

New member
חחח יש אנשים שלא משתמשים בירוק

ורוצים קצת בירה.. היה יושב טוב
 

jahrastafari

New member
שלום חברים!צריכה עזרה(-;

ובכן,גם אני הייתי בהופעה המגניבהה וראיתי את הביצועים...(-; לדעתי היה אחד החזקים היה נחמד לרקוד 8 שעות בערך ברצף..! בכל מקרה,תכננתי להביא מצלמה ככה לצלם את הבן אבל המונית צפצפה והלחיצה אותי ושכחתי..)-: אני מספרת לכם את זה כי אני באה לשאול אתכם אם מישהו כן צילם ומוכן לתקשר איתי ולשלוח לי דברים מגניבים שהספיק לצלם,אני יעריך ואשמח לכל תמונה(-: שיהיה לנו שבוע טוב ושכולנו נהיה בריאים חבר'ה.
 

אוז בת

New member
שאני אבין

ההודעה שלי נמחקה כי לפי דעתי ההופעה לא הייתה משהו ואפילו מאכזבת?! זו דעתי וקורה שיש כאלה שמתאכזבים יותר מתאכזבים פחות נהנים מאוד נהנים פחות... מעליב..לחשוב שזה פורום חברתי עם אפשרות להביע דעה...!
 

אוז בת

New member
ראיתי של אנמחקה..זה רק מסר

למסר הפרטי שקיבלתי שעידכנתי אותך... ותודה לך:)
 
למעלה