אלישיר תמים ומרובע: לא הבנתי כלום.
בעזי"ת בענין היתר רבני ושאר ירקות. אי אפשר להחליף רב לפי בקשתך ורצונך "קולות" (להקלות). אם בחרת להחליף רב, תצטרך לשמוע לו לטוב ולרע. אין אפשרות פתאם בענין כלשהו להחליט שפסיקת הרב שלי לא נראת לי, ולהזמין "חוות דעת רבנית נוספת". אם אתה מחליף רב, זה לכל אורך הדרך. יש רבנים גדולי עולם שראו את השימוש באמצעים מודרניים על מנת להגדיל ולהאדיר תורה, בעיו יפה (דוגמת הרבי מליובאוויטש זי"ע), ויש ששללו מכל וכל (כמו גאוני הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים), ולא ניתן להביא ראיה מאחד כלפי הציבור שהולכים לפי פסיקת השני, באותה מידה שאי אפשר לזגזג. אין מקום לקבוע שיש אפשרות להעדפת רב לפי יצרים, גחמות או אופנה. לא לפי דת משה וישראל. בענין "עשה לך רב". "עשה לך רב" זו מימרא והוראה של היהדות המסורתית, אותו רגע שתצא מגבולות המסורת, המימרא מאבדת את עצמה לדעת. אם אתה עושה לך רב שלא נחשב ככזה על שוני ההלכה הזו, הרי שלא עשית לך רב. תפנה מצידי ל'מתקדמת', תשיג רב שיתיר את כל מה שתשלם לו כדי שיתיר, אבל מה אתה רוצה מהיהדות? מה ראיה לכאן? בא נתרכז בדת משה וישראל, ולא בדת אוגוסט ו-ווילהלם. על שהיה בפורום לצרכי עבודה. ההיתר הוא לא על אתרים לגלישה לצורך עבודה. ההיתר הוא על להתחבר לנט. מי שמחובר לנט בהיתר, יכול להיכנס לאתרים שאין בהם פריצות, ללא קשר עם צרכי עבודתו. ועל האמת כואבת. בטוחני שיש דרכים מילוליות שבהן ניתן להציג את האמת, מבלי להשתמש בה כשוט עלבונות. אשמח אם תנסה, כי אמת חפצתי.