האם אתה רוצה,
שאני פשוט אזרוק לחלל האוויר סתם שמות אקראיים של להקות בריטיות, כדי להוכיח את טענותיי? הרי אני יכול לתת לך רשימת מלאי של להקות בריטיות ולהגיד "הנה, יש להקות בריטיות טובות", אבל אני רואה את זה כדי מיותר. ובכל אופן, אהבה למוזיקה לא נקבעת על פי כמות טיעונים (ואפילו לא על פי איכותם), אלא על פי שמיעה. בדרך כלל לפחות. המ? אוקיי, בוא נתחיל מ, נגיד, הביטלס. הם מכרו למעלה ממיליארד תקליטים ברחבי העולם, שזה יותר מכל להקה (או בריטית, או אמריקאית. ובכל זאת, הם בריטים) אחרת. השיר Yesterday הוא המושמע ביותר ברדיו האמריקאי- מעל 7 מיליון פעמים. על פי ספר שיאי גינס לשנת 2000, להקת הרולינג סטונז היא *להקת הפופ* (?!) העשירה בעולם, והרוויחה בשנת 98 בלבד 57 מיליון דולר (או שזה היה לירות שטרלינג? לא ממש משנה). אלבום הרוק הכבד הנמכר ביותר הוא חסר השם (אך המכונה לד זפלין 4) של לד זפלין. 21 מיליון תקליטים ב*ארה"ב* אלבום הקונספט הנמכר ביותר הוא החומה, עם 23 מיליון תקליטים ב*ארה"ב* דארק סייד, אגב, לא היה 703 שבועות אלא 741. ללד זפלין הכי הרבה אלבומי פלטינה ב*ארה"ב* בכל אופן, כל זה היה במצעד ב*ארה"ב* (דבר שהוא לא כל כך שוויוני. לא הצגתי את תוצאות המצעדים בבריטניה כמובן, למרות ששם אני מניח שהתוצאות יהיו אף יותר לטובת הבריטים (ואפשר לתת לדוגמא את סרג'נט פפרס, האלבום הנמכר בבריטניה) המ. כל אלה נימוקים של פופולריות. המ.