שרון דטנר תתארח בתפוז מחר ב 17:30

ספיר91

New member
שרוןןןןןן!!!!!

שאלות לשרון: 1. האם השתתפת בעוד סדרות חוץ מראש גדול בעבר או שראש גדול זו הסדרה הראשונה שהשתתפת בה?? 2. אם יהיה עונה שניה לראש גדול, את תרצי להשתף בה?? 3. עם איזה מהשחקנים את שומרת על קשר??
 
שאלות לשרון../images/Emo70.gif

דבר את שחקנית מדהימה, כישרונית, איך זה היה לשחק את הדמות של איריס? את עדיין זוכרת את הטקסט בעל פה מהצילומים? יש פעמים שאת רואה את הסידרה, ואת מדקלמת את הטקסט, סתם ככה בשביל הכיף? איך מתייחסים אלייך בבית הספר מאז הסידרה? יש לך סוכנת? משווים אותך לאבא שלך נתן דטנר? תמסרי לי ד''ש לאלמוג רחמיאן.
 

דניאל866

New member
היי שרון!

האם יש מישהו מהמישפחה שלך שהוא מפורסם?! את מי ההית רוצה לשחק?! תמסרי לי ד''ש אשמח =) אוהבת דניאלי!
 

גל לוין

New member
שרון!!!

מתי נולדת
 

גל לוין

New member
שרון

- באיזה גיל היית בפעם הראשונה בטלויזיה? - איפה את לומדת? - יש לך אחים/אחיות?
 
שאלות לשרון!!!

אז ככה השאלות שלי הם כאלה: * איך הגעת לשחק בראש גדול? * את לומדת משחק? * השמועות נכונות ואת באמת חברה של....... יהונתןןן?!! ואם בא לך תמסרי לי דש בבקשה חחחחחח אוהבת אותך המון המון המוןןןן מאיי
 
לשרון הכוסה!!!!!!!!!!!!!!!

היי שרון..... יש לי כמה שאלות....: *זה הסידרה/ הסרט הראשון באת מופיע בו...? כאילו כאן נחשפת בפעם הראשונה לטי.וי??? *תמיד חלמתי להיות אישיות מפורסמת... מה עשית כדי להתכונן לאודישן וזה...? *למה עדיין בקליפ של ראש גדול את מופיע עם הרסן והכל????? *ואחרונה חביבה........איך זה להצתרפת...(להיתנשק) עם יונתן??????????????????????????????????????????????? הוא כזה כוסון.... חלום של כל בת זה להצתרפת איתו...!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ועכשיו..........פםםם פררםםםםםם פררם פררם.........(עזבו, אתם לא תבינו...) תמסרי לי ד"ש....!!!!!!!!!! חולה עלייך...! פ33ת אש מגיל 6.
 
לשרונוש

קודם כל אני מתה עלייך את מדהימה! והשאלות: 1. איך היה לשחק את איריס? שהיא בעצם דמות פחות "מקובלת" בבית הספר? 2.אם היתה לך אפשרות לבחור לשחק דמות אחרת איזו דמות הייתי רוצה לשחק?
 

sapir inbar

New member
שאלה לשרון!!!!!!!

שרון רצינו להגיד לך שאת ממש מהממממת וממש שחקנית נהדרת חולות עלייך! תמסרי לנו ד"ש!!!!
חחחחח השתתפת בעבר בעוד סדרות או משו כזה? ומאיזה מהשחקנים הכי נקשרת
 
שרונו'ש!!!!!!!!!!!

חולה עליך!!! את פשוט 100ממת!!!!! פליז מסרי לי ד''ש...... יש לך חבר???? מתייחסים אליך שונה בגלל שאת מפורסמת בבצפר???? לאב יווו: אדוו'ש!!!!!!!!
 
שרונו'ש!!!!!!!!!!!

חולה עליך!!! את פשוט 100ממת!!!!! פליז מסרי לי ד''ש...... יש לך חבר???? מתייחסים אליך שונה בגלל שאת מפורסמת בבצפר???? לאב יווו: אדוו'ש!!!!!!!!
 

lilo the sexit

New member
לשרון דטנר! החמודה מכולם!

את הכי יפה בסדרה אל תגידו שלא נכון חבר'ה! מארו לי שאת מתארכת כאן אז אם כן תוסיפי אותי באיסיקיו-276075572.. בבקשה חמודל'הה שליי חולה עליךך יפיופה יפה עינים שליי איזה חיוך משגע יש לךך!!! את כזאתי נסכימהה יפיפיההה!!! שלחתי לך הודעה במסרים תעני לי טוב יפיופה ביו'ש 276075572
 
למה עשו לך גבות כאלה מחוברות????!!

מזה הגבות האלה שעשו לך בתחילת התכנית אלא אם כן זה היה שלך.... למרות שאת נורא נחמדה ומתוקה
 

dandi22

New member
לשרון -

קודם כל את משחקת מצויין. ואני מאחלת לך המון בהצלחה :) רציתי לשאול אם זו הפעם הראשונה שאת משחקת? אם לא אז במה שיחקת קודם?
 

SiM GirL

New member
../images/Emo44.gif../images/Emo65.gifשאלות לשרון דטנר../images/Emo65.gif

טוב, הנה כמה שאלות! מקווה שתשימו בשידור ושתמסרי לי ד"שדש! הנה: 1. האם את דומה לאיריס? במה? 2. מה הן תוכניותייך לעתיד? 3. איך ועם מי את מסתדרת בסדרה? האם יש לך חברים מחוץ לצילומים? האם יש שחקנים שלא ממש התחברו איתך במהלך הצילומים? האם יש כאלו שכן? 4. איך חברייך הקרובים קיבלו את העובדה שאת שחקנית? 5. איך המעריצים מתייחסים אליך? מה היה הדבר הכי פרוע שנגרם לך בגלל מעריץ/ה? ו..זהו! אל תשכחי למוסר לי ד"ש!
 
לשרון...../images/Emo20.gif

אהמ אהמ מהדורת החדשות החלה כעת...ועכשיו שאלות לגברת שרון דטנר *כפיים*: א.מהם התחביבים שלך? ב.אם היית נתקעת באי בודד אם אילו 3 דברים היית רוצה להיתקע? ג.כמה אחים או אחיות יש לך? ד.מסרי לי ד"ש קוראים לי נוי {תגידי נוי המושלמת...טחחחחח נעים לשמוע משהו שהוא לא אמיתי...
} זהו סוף מבזק החדשות חזרו אלינו לעוד מבזק לא שפוי של נוי באירוח הבא...ערב טוב..
 
למעלה