שרון דטנר תתארח בתפוז מחר ב 17:30

bd1406

New member
../images/Emo51.gifבבקשה!!!!!

את יכולה למסור ד"ש בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה לברוש הממוש נאשוש
 

מאיה 13

New member
לשרוני הכוסית

אהלן שרון ורציתי שתדעי שאת שחקנית נ-ה-ד-ר-ת ומ-ד-ה-י-מ-ה ואני מעריצה אותך והנה השאלות שלי: 1. איך זה להתנשק עם יונתן ועוד מול המצלמות זה לא מביש? 2. האם יש לך עוד קובים שהם מפורסמים חוץ מאבא שלך? 3.והאם את דומה לדמות שלך מראש גדול במציאות? 4. מה תאריך לידה שלך ? 5. באיזה בית ספר את לומדת?
 

Mister Matrix

New member
היי

היי שרון, יש לי כמה דברים לומר לך ולשאול אותך אבל הקצר אז א. את משחקת ממש נהדר ב.איך זה לשחק את "החנונית"? ,והאם את דומה לדמות איריס במציאות?
 

bd1406

New member
שאלות על ראש גדול חבר ואוכל

איך בדיוק הגעת לשחק בראש גדול? וחוץ מזה מה את אוהבת לאכול? ויש לך חבר?
 
שרון מתה עליך!!!!

מתה עליך יש לי כמה שאלות אז הנה: העם זה קשה גם לשחק וללמוד באותו הזמן זה לא קצת מבלבל? מתייחסים עליך שונה בבית הספר? העם הגשר היה אמיתי או שזה רק בשביל הסדרה? ובבקשה תמסרי לי ד"ש את שחקנית מעולה מתה עליך את מוכשרת מאוד ביי נ.ב מקווה שתזכרי אותי מתי שתקבלי את פרס שחקנית השנה!!!!!!
 
שאלות

איך היה לשחק את איריס? איך זה לראות את עצמך בטלווזיה? עם יש לך חבר? העם הפריע לי ששיחקת תפקיד של ילדה חנונית? איזה תפקיד היית רוצה לגלם? ועם תוכלי אז תמסרי לי ד"ש
 

n 0 f a r

New member
שאלות לשרון!!

איך זה לשחק אחת שכולם ירדו עליה?? איך זה לשחק עם יונתן?? אם היתה לך אפשרות לבחור דמות אחת את מי היית בוחרת?? לאיזה שחקן הכי התחברת?? איזה דמות המסדרה הכי דומה לך?? באיזה תכונות את ואיריס דומות??
 

ירדדי

New member
לשרון...שאלהה..!!!!!!!!!!

דבר ראשון את שחקנית מעולה.. ממש אהבתי את התפקיד שלך. את מזדהה עם הדמות שלך גם בחיי היום יום שלך? ואילו תכונות את לוקחת מאיריס שלדעתך טובות לשרון? אשמח לקבל ממך דש... באהבה ירדן אפלבוים.. =)
 
למעלה