שרשור הודעות לאחר הצ'אט

s h l o m i 20

New member
|לכול השחקנים מי ראש גדול שעכשיו פה

אם יש פה שחקנים מהסידרה ראש גדול אז תענו לי אדם אתה חתיך הורס ורועי אתה בונבון וספיר את 100ממת כול העולם חולה עליך מיכאלה את יפה אלמה את פ33ה אבל תענו לי בבקשה ואל תיתיחסו לשם שכתוב (SLOMI 20) כי זה של אח שלי קוראים לי שובל ואני שרופה על ראש גדול אז תענו לי !!!!!!!!!!!!!! בבקשה אחד מהשחקנים שפה תענו לי פליז!! ב
שובל המעריצה השרופה של ראש גדול
 

s0ng

New member
לרועי המושלם ההורס הכוסון השווה!!!

רועייייי חיייייייםםםםם מאוהבת בךךךךךך ענה לייייייי!!!!11 בבקשההההההההההההההההההההההההההההה
 
רועי-->כנס-->דחוףף--->בבקשה../images/Emo24.gif

היייי מאמי... אתה יודע שאתה ממש לא פייר???? אני כתבתי לך בפרטי ולא ענית לי??!!?.. ליונתן ולספיר כתבתי והם החזירו לי....!! ורק רועי לא....!!!!! אני מאושפזת עליייךך????????? אני מקווה שתחזיר לי תשובה..!! 2אה2ה שלא תגמ7 לע!לם: 0פ*7 ק7נ*..!! רועי---->כ* שלמ!ת זאת לא מ*לה ג0ה....!! ספיר---->ט2ע* שלא תשל!ט 2עצמך... אהה... ועוד משהו..!! אני בסוכנות של לבנה חכים ואם יהיה עונה שנייה של ראש גדול אז אני באה לאודישנים...... תאחל לי בהצלחה שאני ייתקבל... אוהפץןתך המוני: ספיר קרני..!!
 

PinK inK

New member
../images/Emo85.gifאוקיי גיליתי שכן..

רועי אני חושבת שאתה חמוד..^_____^
 
רועי אתה פשוט מדהים(תכתוב לי בחזרה)

רועי אני פשוט חולה על היופי שלך המשחק שלך ועלייך!!! אתה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! טוב מאמי רק שאלה אחת: יש לך מסנג'ר?????
 

מיטלילי

New member
לרועי

רועי אני חיכיתי שעה וחצי עד שתיכנס ובסוף אתה לא עונה.. אכזבה גדולה!!!
 
רועי המאמיייייייי

רועיייייי אתה מה זה אבל מה זה מלךךךךךךךך מתה עלייך אמן תקדיש דקה מזמנך ותתקשר אליי כשתרצה ותוריד מסנג'ר רוצה עזרה שאל אותי
 
לרועי-->הכוסון-->ההורס-->כנס דחוף..

רועי מאמי מה קורההה יפיוף שלייי????. אצלי הכל סבבוששש...!! סוף סוף התחלת לענות לי בצ'אט אני מקווה שתתחיל גם בפורום.... רציתי לשאול אותך כמה שאלות: 1. אתה תמסור לי ד"ש בבלוג?? 2. אתה בן 14 וחצי?? מה התאריך שלך?? 3. אתה הגעת לראש גדול דרך הסוכנות:לבנה חכים או שהגעת לבד לאודישנים?? 2אה2ה שלא ת*גמ7 לע!לם: 0פ*ר ק7נ*............. אייי לבבב יוווווו...!!!!!!!!! אתה כזה כווסוןןן?!!!?!??!?!?!??!??!?!?!!?? יש לך חברה?? אתה מעוניין לפתוח בקשר?? (לא איתי אבל מעוניין)????? או שאתה לא רוצה כרגע חברה???? בבקשה תענה ליי אני מחכהההה...!!!!!!!!
 
למעלה