שרשור מסיבת ההפתעה של In Red
.

Thumpers

New member
כנ"ל.

אם הוא מיוסר, שיילך להתייסר לבד - אני לא... אגאל אותו מייסוריו.
 
דווקא ניגשתי אליה

פלירטטתי כמה שניות (המשכתי את הפלירטוטים מהשולחן) ואז אמרתי לה שהאנשים בשולחן אמרו שאין סיכוי שהיא תיתן לי את הטלפון שלה ובא לי להוכיח לה שהם טועים (מה שהיה נכון לחלוטין!
) אז היא אמרה שהיא היתה שמחה לעזור אבל שחבר שלה לא יאהב את זה
 

Thumpers

New member
אלעד ואני ניצחנו בהתערבות!

אבל מצד שני, במזרקה אחרי זה, קפצו עליך ילדות קטנות. זה בערך אותו הדבר, לא? ;)
 

Thumpers

New member
חחח

אני עדיין חושבת על הקטע ליד המזרקה ומצחקקת לי. לקחת טלפון של אחת מהן, או שגם להן היה חבר? ;)
 

Thumpers

New member
לא דיברנו על הבדלי גילאים?

ואני אצטט, "ואם הוא היה בן 20 ואת בת 10?! זה לא בסדר?!?!".
 

innocence

New member
אני מכירה זוג שהתחיל לצאת בגילאים האלו בערך..

והם נשואים באושר עד היום:)
 

innocence

New member
כן, קצת הזוי, מודה.

נפגשו כשהוא היה המורה שלה בבית ספר יסודי. היא היתה בת 12, הוא בן 20 וקצת, אני חושבת. התחילו לצאת תכלס כשהיא היתה בת 14 (הוא התפטר בעקבות זה מההוראה)ובגיל 18 התחתנו. היום היא בת 40+ ויש להם 3 ילדים ו2 נכדים:) אה, ואחיו התחתן עם החברה הכי טובה שלה (שישבה לידה בבית הספר P:).
 
אחיו הגדול או הקטן?

וביני לבין בעלי יש הפרש של שמונה שנים, אבל הכרתי אותו כשהייתי בת 21. איכשהו זה קצת שונה (למרות שגם אז חוג חבריי הקרוב והשמרני-יותר-ממה-שהיה-מודה התפלא מה יש לי לעשות עם גבר בן אוטוטו 30).
 

innocence

New member
הקטן:)

ההפרש בפני עצמו לא כזה משמעותי, אבל בגילאים המדוברים הוא מאוד מאוד מהותי, ולכן מעטים מאוד הסיפורים כמו שאני מדברת עליהם:)
 

innocence

New member
מה שמשנה זו הבגרות הנפשית,

נשמע כמו בולשיט, אבל בגילאים האלו בד"כ כל אחד מהצדדים מחפש משהו אחר בחיים שלו. בחורה בת 20 לא מחפשת משהו שבחור בן 20 מחפש, וכו וכו...
 

Thumpers

New member
תראי, אני עובדת בגן...

יש שם ילד מאוד בוגר, באמת. אבל הוא פאקינג בן 6!!!! לעולם לא היה עולה על דעתי, ואני אפילו צריכה לאלץ את עצמי לא להתחלחל מהמחשבה הזו!! *ברר* נכון, יש עניין של בגרות נפשית, בגלל זה כבר יצא לי לצאת עם מבוגרים ממני - שהיו מנטאלית ילדים בני 4 בערך :p אבל... יש סיבה שקוראים לפדופיליה... פדופיליה.
 

innocence

New member
מאוד בוגר *לגילו* אבל עדיין יש הבדל..

בעיקר ברצונות שלך בחיים (אני מניחה: קריירה, זוגיות, לימודים) וברצונות שלו (ממתקים, שאמא לא תתעצבן עליו, איך להצען את אחותו הגדולה..). ולכן אין בסיס משותף אמיתי. בגילאים מבוגרים יותר זה אחרת, ועם הזמן השינויים האלו קטנים. אין לי ספק שהם זוג אחד ממיליון, אבל בעבר זה היה נפוץ יותר, ואם זה מגיע ממקום טהור ולא של מחלת נפש, הפגישות מנוהלות עם מלווה בגילאים הצעירים וכו וכו, זה אפשרי.
 

Thumpers

New member
תראי...

אני לא אגיד שזה לא נשמע לי מוזר, או שאי פעם אני אבין, אבל... לא יודעת. יפה להם ואני שמחה בשבילם. אני מאוד מנסה ללכת בגישה של "גיל זה רק מספר", מאוד.
 

innocence

New member
אני באופן עקרוני מסכימה איתך מאוד,

גם אני הייתי בסוג של הלםפ כששמעתי את זה בפעם הראשונה, וגם אם אראה זוג כזה כרגע אני אהיה ספקנית מאוד בנוגע לכוונות של המבוגר מבין השניים, אבל כמו שכתבתי למטה, כנראה שיש מקרים שבהם זה יכול לעבוד.
 

Thumpers

New member
כמו שאמרתי

גם אני יצאתי עם גבר מבוגר ממני ב-8 שנים, אבל אצלי זה היה חוקי לפחות :p אבל כן, את צודקת - מסתבר שיש מקרים שזה יכול לעבוד :)
 
למעלה