שרשור מסיבת ההפתעה של In Red
.

ייסורים זו לא תכונה,

זה המון חרא שהבנאדם עבר בחיים, או המון חרא שהבנאדם לכאורה עבר בחיים. או יותר מדי שכל, גם זה מייסר לאללה
.
 

Thumpers

New member
אני לא יודעת איך מרגיש יותר מדי שכל...

אבל... רציני - אם מישהו בא בפוזה של "אני מסכן, תשכבי איתי" - לא יילך. זה מעצבן. זה ממש, אבל ממש מעצבן.
 
זה לא מיוסר, זה ניג'ס ../images/Emo178.gif.

המיוסרים האמיתיים הם כל כך מיוסרים שאת שוכבת איתם בגלל שהם מיוסרים בלי שהם יבקשו. בגלל זה את נמשכת להאוס
. זה פחות כימיה יותר כמיהתך תת-המודעית לצרות, וככל שיהיו צרורות יותר ככה את יותר תידלקי. את השיא שברו הנשים האמריקניות שמתחתנות עם אסירים שבבתי הסוהר
.
 

OnlyLeigh

New member
נו באמת!

אני חולה על האוס, אבל אם הוא היה בנאדם אמיתי כנראה שלא הייתי סובלת אותו. הוא דמות -בדיונית- מאוד מעניינת. כיף לראות אותו והוא סקסי. אבל הוא פנטזיה. פנטזיה לא אמיתית. נשים שמתחתנות עם אסירים, וגברים שמתחתנים עם אסירות, לא עושות/עושים את זה בגלל איזו רוח סכנה או ייסורים שמריחים מהאסירים האלה, אלא זה כי ככה יש להם שליטה על הבנאדם. מדובר באנשים חסרי ביטחון או כאלה שחשים שאין להם שליטה על חייהם ומשליכים את זה על האסירים האלה. תמיד הם יודעים איפה הם. תמיד הם יודעים שלא יבגדו בהם עם בן המין השני כי אין כאלה בסביבות. זה ההפך המוחלט מתחושת סכנה וייסורים- זו תחושת בעלות ועליונות.
 
זה הקטע

שהם מתחתנים עם אסירים שישתחררו
. אני מתחילה לחשוב שטרם יצא לך להכיר אנשים שבאמת עבור הרבה בחיים שלהם. כי לטענתך מטה כולם עברו דברים בחיים, יש כאלה שעברו דברים לא שגרתיים בחיים. ניסיון זה אחד הדברים היותר סקסיים, ובעלי ניסיון לא שגרתי בהרבה מקרים מיוסרים ביותר
.
 

OnlyLeigh

New member
נכון. נכון.

טרם יצא לי להכיר אנשים שבאמת עברו הרבה בחיים שלהם. בעצם, יש אחד... נה עזבי. סתם ניצול שואה. סבא שלי, שעבר בין 4 מחנות בזמן מלחמת העולם השניה. האחרון שבהם בוכנוואלד. מבוכנוואלד נלקח לצעדת המוות ועד לשחרור ארה"ב. כל משפחתו נספתה בשואה. הוא שקל בשחרור 20 קילו. הוא עלה לארץ וגר באוהל בחדרה. אחר כך גר בדירת חדר עם עוד 2 משפחות. כשהקים משפחה עבד כצבאי והיה סוחב את הציוד על אופניים. עד יום מותו הוא לא הפסיק להיות אופטימי, ליצן, ולא התלונן אפילו פעם אחת. גם כשהיה הולך לים וכולם ראו את הצלקות שעל הגב שלו, הוא צחק שיש לו עדר חתולים בבית שבלילות ישן לו על הגב. אח שלי- ילד שמנת יפהפה שקיבל בחיים את -כל- מה שרצה. הוא מוסיקאי מוכשר ומקור לקנאת רבים. כל המשפחה שלנו מסכימה, כל החברים שלי שהכירו אותו מסכימים- מדובר בבנאדם שמתלונן הכי הרבה, ומתנהג באופן הכי מיוסר שהם ראו בחייהם. אני מתנצלת שהוצאתי את תותחי השואה. אבל איפושהוא בתוכי כבר התפוצצתי לשלוף אותם. כן. כולם עברו דברים בחיים. באופן אירוני דווקא אלה שעברו יותר מאחרים יודעים להעריך את עצמם ואת הסביבה, ולדעת שלשים פרצוף מיוסר לא יעזור להם לשנות את מה שהיה.
 
לא דובר מלכתחילה על פרצוף מיוסר,

גם לא בגברים בגיל הפנסיה - ספקני שהם רלוונטיים להיקרא מושכים בעיניי בנות הפורום. נסכים שלא להסכים, נראה לי
.
 

Thumpers

New member
אבל אני פולניה!!

בקשר אני צריכה להיות המיוסרת והסובלת!!
 

OnlyLeigh

New member
"להתנהג באופן מיוסר" זה פוזה.

"הפוזה המיוסרת". כולם מיוסרים. ועוברים המון בחיים. מי לא מיוסר? אני מעריכה בהרבה בחורים שיכולים לראות את זה ולומר: "טוב, סה לה וי". ולהריץ על זה בדיחה צינית.
 
למעלה