שרשור שאלות לאדם הירש

noa789

New member
היי פליז תעני לי !!1

היי קוראים לי אנבל לא ענבל אנבל שזה כמו אנה - בל באנגלית: ANABELL אני לצערי הרב מאד לא יהיה בבית מתי שהשידור עם אדם הירש יהיה ואני חייבת לדעת אם הוא יענה לשאלות שלי קוראים לי בכינוי נעה 789 באנגלית על שם חברה שלי (היא רשמה אותי לפורום...) אז פליז תראי ובסביבות 8 אני אכנס לפורום ותגידי לי פליז אני אחזיר לך זו תהיה טובה ענקית בשבילי טוב?
 

TuTa123

New member
../images/Emo185.gif גאדדדד... יששש!!! יש!!!!!!

אדם נכנס... אדם נכנס... אדם איי לוב יוו!!! תענה לי כבר במסריםם.... אממ.. אין לי כל כך שאלה... אני יחשוב על שאלה ואני אשרשר אותה להודעה הזו... טנקס- רותם.
 
לא הבנתי

אנחנו נראה אותו בt.v blog? יש לו מצלמה בכלל??? אנחנו נראה אותו במצלמה בכלללללללל?
חנוכה שמייח
 

Aviad1987

New member
תזכורת: זה שרשור שאלות לא סגידות

ככל שיהיו יותר שאלות ככה האירוח ימשך זמן רב יותר
 

noa789

New member
יואו די אני לא מאמינה איזה ריגוש !!

די באמת? טוב אז קודם כל רצית לשאול אותו: בן כמה הוא? האם זה מביך ומפחיד להופיע מול מצלמה ומול הרבה אנשים? האם הוא ישתתף בעוד דברים חוץ מראש גדול? כמה פרקים יהיו לראש גדול? וכמה עונות? איפה הוא גר? האם הם יבואו למפגש מעריצים בירושלים ? אם כן תודיעו לי מתי והאם יהיה מפגש מעריצים של ילדי יס פליז אני אוהבת אותו מאד אני מאוהבת בו!!!בבקשה תשאלו אותו את מה שאני כותבת לו אני אוהבת אותו ממש כמו שיש בנות שחולות על יהודה לוי ועל דודי בלסר אני אוהבת אותו לפחות אני מציאותית שאני מאוהבת בילד שבגילי !!!!
 

shanel13

New member
אדםםםםםם כנס!!

אדםם אתה המלאךךךךךךךךךךך שלי!! אי לוב יווווווווווו! אמממ איזה שאלה אני ישאל אותך? אממממממממממממממ........אהה יש לי.. אתה מעוניין להיות בקשר רציני עם מישהי ש"מעריצה" (יענטו מאוהבת) בך?
 

מ ח ו ש

New member
אדם...

מה ההרגשה להתחיל לעבוד בסידרה כ"כ מצליחה ובעודך כ"כ צעיר? מה אתה הכי אוהב בסט? איזה סצינות קשה לך לביצוע? מי השחקן שאיתו אתה הכי מתחבר?
 

NoFaRi1

New member
../images/Emo22.gifאדם.. אתה חמוד =] ו.. שאלות..

בן כמה? :p מתי הייתה הפעם הראשונה שהופעת בטלוויזיה? מממ יש לך בת זוג במציאות? :) נראה לי שזהו... יום טוב לאדם ולכולם..
 

lital142

New member
לאדם המתוק!

טוב אז ככה.. איך זה לשחק בסדרה..? האם יהיה מפגש מעריצים עם כול השחקנים של הסדרה? ואם יהיה אז איפה ומתי.. וזהו אין עוד משהו מיוחדד.. רק שתדע שאני מתה עלייךך ולפי דעתי אתה שחקן מ=ד=ה=י=ם !! שיהיה לך בהצלחה בהמשך הסדרה..
 
וואו שיגעון!!! תענה לי בבקשה...

שלום שמי אלה. אני צופה בסדרה יום יום ונהנית כל פעם מחדש, לא יודעת למה זה ממכר. ועכשיו לשאלות: 1.אתה מזדהה עם תומר מבחינת האופי?? 2.יש לך חברה? ואם כן אז אני שואלת את עצמי איך זה להתנשק עם מישהי אחרת ולא איתה (עם מיכאלה בסדרה)? 3.אנשים קוראים לך "תומר" לפעמים בתור שם שני או כינוי? בתודה רבה רבה, אלה אלטמן בע"מ.
 
שאלות לאדם המושלם!!!!!!!

איך היה לשחק בסדרה?איך היה הקשר שלך עם השחקנים?אילו הייתה לך אפשרות לשחק מישהו אחר מי הייתה רוצה לשחק? במה אתה דומה לדמות שלך תומר? האם יש עלייך אתר רשמי(אתם חייבים לשאול אותו את השאלה הזאת)? איך הקשר שלך עם המעריצים? האם כבר יש הערות ברחוב?
 

danielosh2

New member
לאדם..

איך שולחים הודעות לבלוג של מחר הצ'אט איתו אה? אדם......... תענה לי...אם אתה רואה תהודעה הזאת תענה לי אני צריכה לשאול אותך משהו בדחיפות..
 
../images/Emo137.gif../images/Emo138.gif

אוףףףףףף
אני לא אהיה פה מחר בשעה הזאת
אחרכך אפשר יהיה לראות איפשהו את האירוח? ו.. מישו יודע אם זה יגיע לhot? (אמן) ... אני רוצה לראות תסדרה הזאת רק בשביל אדם השחקן המוכשר והמצחיק !!! בהצלחה
אדםםםם
חג שמח!
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
כן כן חסר להם שלא חח תמיד הם שמים

את כל האירוחים במקום אחד הם מקליטים אותם בקיצור אני אשים את הקישור לכל האירוחים היום בערב ונשאר רק לחכות שהם יעלו את זה לשם
 
למעלה