תודה על הפורום הנחמד

ailag

New member
-=-=-

לפי אותם טיעונים בדיוק פעם מישהו התעקש להעלות בפורום קומיקס, בשרשור משחק של "יש קומיקס בלי מילים, המציאו לו מילים" תמונות של פרה שחוטה. זה לא נושא הפורום. אפילו שהיא סובלת. כמו שלא מעלים תמונות של ילדים גוועים ברעב בארצות נחשלות בפורום זב"ח, אפילו שזה קריטי ועצוב וצריך לעשות משהו בעניין - לא בשביל זה יש את הפורום.
 
בקשר לילדים רעבים אין עלייך אחריות

אישית לנעשה להם... לעומת זאת בקשר לביצים יש לך. ואין שום סיבה שתמשיכי לצרוך ביצים (מלבד הנאה אישית כמובן) מכוון שאין בביצים שום מרכיב תזונתי שלא ניתן להשיג אותו ממקור זמין אחר. יש איזה גורם נוסף חוץ מהנאה ותועלת תזונתית? אולי זה משהו דתי?
 
מי אתה שתחליט בשבילה

אם יש לה או אין לה סיבה? מי קבע שהדרך שלך היא הנכונה וכולם צריכים ללכת בעקבותיה? פה בדיוק נעוץ העניין, זלזול והתנשאות. בכל מקרה, תהנה מהספק בשרשור הזה. כי מחוץ לו, אם תמשיך "לא להבין" את מה שהוסבר לך לגבי סגנון הדיבור בפורום אני אאלץ גם למחוק.
 
מה שקורה בשרשור הזה

זה משהו נוסח: למה אתה מציק לנו?! זאת ממש התעללות!! למה אתה מפריע לנו לממן עינויים והרג של יצורים חפים מפשע??
 
אלפקה עדיין לא הבנת?

my point is: תפסיקו להביא כסף לאנשים שעושים את זה
תסתכלו בעיניים של אחד הגוזלים. הוא עדיין חי. איך אתם יכולים?
 

ערב רב

New member
גם אני לא הבנתי את דברייך

היכן עובר הגבול בין השתתפות בדיון ונקיטת עמדה בעד זב"ח בו, לבין "הסברה לטובת זב"ח" - האם זה אומר שעל זב"חניקים אסור לפתוח דיונים חדשים בנושא זב"ח אלא רק להשתתף בדיונים קיימים, או, מה זה אומר בעצם?
 
אתה מוזמן לקרוא שרשורים קודמים

בפורום, אני מקווה שזה יעזור לך לעמוד על ההבדל בין השניים. אולי קשה להסבירו במילים מדויקות, אבל זה הבדל שמאוד ברור לקורא - האם מדברים אליו מעמדה של דיון והחלפת דעות (מצב שבו כמובן לכל אחד יש את דעתו ועמדתו ואין בכך כל רע), בניגוד למצב שבו מדברים מלמעלה, כהתקפה, הטפת מוסר ושיפוט. כמובן שאין הגבלה למי מותר לפתוח שרשור זה או אחר, וכאמור שרשורים בנושאי זב"ח מתקבלים מאוד בברכה. חלק מהעניין שלי בפורום הוא שיהיה מקום לדיונים פורים בנושאי זב"ח, ולא "דיונים" שהם בעצם תקיפה חד צדדית של כל מי שעמדתו אינה זו הרצויה.
 

ailag

New member
יש לנו הרבה אחריות

אנחנו יכולים לתרום להם כסף ואוכל בחלק מהמקרים (למשל לעניים מסכנים בארץ. בארצות אחרות זה בלגן) אפשר להעלות מודעוּת כדי להשפיע על פוליטיקאים רלוונטיים. אנחנו יכולים להיות פעילים פוליטיים. אפשר לחפש עצומות לחתום עליהן. אפשר להתנדב באזורים בעייתיים. יש המון דברים שאפשר לעשות, וזה עניין של חיי אדם - אין ספק שזה קריטי. אז בוא נפרסם את זה בפורום זב"ח ובפורום איסוף מפיות.
 

One Echoe

New member
יש הבדל בין אחריות

למשהו שאת גורמת לו, לבין לעזור למישהו. מבלי להיכנס לויכוח.
 

diday

Member
הדבר המעצבן בפורום האחר

הוא שמספיקה התעטשות קלה וכבר יווצר דיון מאד לא ענייני שיגיע בקלות ל400 תגובות ויותר. השרשור הזה מזכיר את שרשורי טחינת המים שם. אם המנהלת כאן "סותמת פיות" ומונעת התפתחותם של שרשורים כאלה - תבורך.
 

nikita j y

New member
../images/Emo80.gifזה מוזר.

הרי אין אף אחד שמכריח אותך לקרוא את ההודעות האלה... אז מה רע בזה?
 

אלי ו.

New member
יש הרבה דברים רעים

הראשון הוא ששירשורים שאינם רלבנטיים דוחקים שירשורים אחרים לדפים קודמים. השני הוא שלכל פורום יש נושא מכיון שכל אחד מאלפי הפורומים בחר לעסוק דוקא בנושא מסויים וזה הנושא שחבריו מעונינים לדון בו. זה מפריע כשאדם מסויים מחליט לא להשתתף בפורום אלא להשתמש בו כלוח מודעות לאידיאולוגיה שלו. היום זה זב"ח, מחר הפגנה נגד הגדר / נגד ההתנגדות/בעד הנשיא/להדחת ראש הממשלה/תמיכה בראש הממשלה וכו'. זה פורום לא לוח מודעות! זה מובן אם משתתף כמו דדי שכותב בפורום וגם פעיל באנונימוס יכתוב בפורום על הקמפיין החדש של אנונימוס. זה אמנם לא ממש נושא הפורום אבל מספיק קרוב והבחור כותב כאן. לעומת זאת זה בעיית כשאדם שכלל לא משתתף בדיונים בפורום מגיע הנה לא כדי להשתתף אלא כדי לפרסם את משנתו. כללי הנימוס בפורומים במקרה כזה דורשים ממי שרוצה לפרסם הודעות כאלה בפורום לפנות למנהלי הפורום ולקבל אישור להודעות כאלה.
 

nikita j y

New member
../images/Emo80.gifדחיפת שרשורים אינה רלבנטית,

כי הוא התלונן על דיונים של 400 תגובות, ולא על 400 שרשורים. חוץ מזה, ישנם אנשים רבים שכן מוצאים את הדיונים רלבנטיים. אם אני לא מוצאת דיון מעניין, אני פשוט מדלגת עליו - יש מספיק שרשורים שבהחלט קולעים לנושא הפורום. לא אמרתי שהגישה כאן בפורום היא לא בסדר - לכל פורום יש את המנטליות שלו. עדיין נראה לי מוזר לא לחבב פורום רק כי יש שרשורים עם הרבה תגובות.
 
טוב יש גם יותר משתתפים, יותר דיעות

יותר בלאגן. לא מבינה מה האנטי כלפי הפורום השני, או להבדיל מה האנטי לפורום הזה. אלא 2 פורומים נפרדים ואפשר להיות בשניהם.
 

tombenarye1234

New member
זה לא ניסיון להתמודד עם חוסר

הסובלנות שהניע אותך לעבור לפורום הזה, אלא ניסיון להשתיק את שאגות הסבל והכאב של בעלי החיים, מחאות הפעילים וזעקות המצפון שלך.
 

xVeganJihadx

New member
האיקס בצד ימין שם למעלה סקסי נורא

שלום תום ורוח החופש אני מזדהה איתכם אבל אתם נורא מעצבנים אותי אולי תפסיקו? זה יהיה ממש שיגעון "באמת" רותם
 
למעלה