תודה על הפורום הנחמד

tombenarye1234

New member
זה בידיוק הקטע. נוח מאד

ללחוץ על האיקס בצד ימן למעלה, כי אנשים לא רוצים לקבל ביקורת על המעשים שהם עושים. יש כאן אפרוח שמחושמל למוות. אף אחד לא יכול לבוא ולטעון שזה בסדר. כל אחד יודע שזה מעשה רע שאין לו מקום. כאשר אנשים אוכלים ביצים הם גורמים לכך. אז מה, אני בא ומבקש מאנשים לא לממן את זה, והם מתעצבנים עלי? ברור שהאיקס מאד מפתה, מאד מפתה להשאר בעולם פסטורלי וורוד, שבו אנחנו צדיקים חסידי אומות עולם, להתעלם מסבלם של בעלי החיים ולתרץ למה לא צריך להדיין בנושא ("הוא קיצוני", "אי אפשר להיות טבעוני", "זה טיבעי", "מאז ומעולם עשו זאת", "כולם עושים את זה"). הקטע הוא שלא משנה כמה תנסו להתחמק, להוציא אותנו רעים ולהכריע לכף ההנאה האישית למול סבלם של בעלי החיים, הצד שלכם מתעלל בבעלי חיים ומחשמל אפרוחים חיים למוות, ואילו הצד שלנו קורא לצדק. אז יש בחירה בין טוב לרע- 1. ללחוץ על האיקס בצד ימין למעלה, להתעלם מהצדק ומהמוסר, לפטור את הנושא בכך שאנו קיצוניים ומשוגעים 2. להסתכל לאמת בפנים, להבין שאנו גורמים לסבל ושיש לעצור זאת. כמובן שהרוב יבחר באופציה הראשונה. הרוב תמיד בוחר באופציה הקלה והנוחה, למרות שהיא לא מוסרית. המאבק למען זכויות שחורים נמשך 300 שנה מכיוון שאנשים בחרו שוב ושוב לבחור באופציה הקלה והנוחה, אשר לא לוקחת מהם מאמץ, ומטיבה עם תנאיהם של עצמם. הרי האופציה השניה היא קשה יותר. צודקת יותר, אך קשה יותר. זהו מבחן הצדק שלנו. בכל החיים שלנו הייתה לנו בחירה בין טוב לרע, כאשר הטוב בא עם פרס, ואילו הרע בא עם עונש. היה תמיד קל לבחור את הטוב ולהתנגד לרע. אך עכשיו, כמו בהרבה סרטים הוליוודיים, הגענו למבחן הצדק האישי שלנו. אם נבחר ברע, אף אחד לא יעניש אותנו. אנו נרוויח ולא נרגיש את הרע. בניגוד לסרט, לא יהיה איזה דין צדק בסוף המנהרה אשר יעניש את הבוחרים ברע ומעניק חסד לבוחרים בטוב. יש כאן בחירה בין טוב לרע, בלי שום צ'ופר לבוחר בטוב ושום עונש לבוחר ברע. וזהו המבחן שלנו. השאלה היא מה את תבחרי? ובקשר למה שאמרת, אנחנו לא רוצים שיזדהו איתנו, אנו רוצים שיזדהו עם בעלי החיים.
 

xVeganJihadx

New member
אתה צודק כמו שכל פעיל של שבי צודק

אבל התשובה שלך לשאלה היא אותה תשובה שיכולה להיות לעוד 1000 שאלות שאמא שלי\אורח חסר מזל בדוכן של שבי ישאל, העקביות והחד גוניות אותנטית יפה ומרגשת אבל גם קצת מגוחכת וטרחנית ואני מרגיש שבעיקר ממאיסה אותך על הזולת האיקס בצד ימין של המסך אומר גם שאולי כדאי לך לחפש לעצמך זירת התגוששות אחרת ובשפתך המוסרנית - בשביל בעלי החיים הסובלים שרק רוצים למתוח את כנפייהם שבפורום הזה כדאי לך מילה שלי רותם (ההוא שמאחסן את הטלוויזיה של שבי במזווה שלו) PS אקסטרימיזם + שכל = ניצחון
 

tombenarye1234

New member
לכל הסר ספק

רותם, אם זה לא היה מובן, הבנתי שאתה טיבעוני, אם זה בגלל הX של הסטרייט-אג', או אם זה בגלל הVEGAN בשם שלך ההודעה לא הופנתה ספציפית אליך, אלא לכל מי שהולך לקרוא אותה. נכון, התשובה שלי לשאלה שלך היא התשובה הכללית והצודקת לכל השאלות. העקביות והחד גוניות אולי משעממת, אך היא הצדק המוחלט. הצדק למען בעלי החיים. צדק הוא אולי משעמם וקבוע, אך יש ללכת לפיו. לא משנה כמה פעמים נשנן אותו וכמה הוא ישמע לנו צדקני או מתחסד, יש ללכת לפיו.
 
למעלה