תופעות מדאיגות בעירנו

המשטרה ../images/Emo6.gif

הם לא עושים כלום.. ולמה אתה חושב שאלא ילדות בנות 13? כמו שאני אומר זאת תופעה מאד שולית.. ואני לא יודע אם זה באמת קיים בכלל
 
כמה בורות בהודעה אחת.

מה הקשר בין יופי לבין לצאת עם ערבים? להזכירכם אנשים יקרים ערבים הם כמו כל אדם אחר. כל עוד יש כימיה ויש חברות את מי מעניין עם מי הן יוצאות ומי לא. מצד שני מה אני בכלל מתעצבנת מחייזרים. תהיה בריא.
 
את יודעת שזה לא בורות

ולא.. יופי לא קשור.. זה היה הערת הומור אנטי בנות כפר סבא
מה שלדעתי נכון זה שברוב המקרים ( תמיד יש יוצאי דופן ) לצאת עם ערבי , זה כמו לעשן סמים , כמו שאני יכול להגיד שמי שמעשן סמים , יש לו איזשהם בעיות , כמו למשל הוא בודד והוא רוצה להיות כלי ושיהיה לו חברים.. אז הוא מעשן סמים.. אותו דבר הבחורה.. אולי מבדידות ודחיה היא הולכת למי שמוכן לקבל אותה.. וכו' כי סתם ככה בחורה טובה מבית טוב לא תיצא עם ערבי.. אין דבר כזה ( וכמובן גם לזה יש יוצאי דופן.. כי יש ערבים שהם באמת אנשים טובים )
 
קראתי את הדיון והתגובה הזו הצליחה

להוציא אותי כמעט מדעתי. אני לא אגיב על הדיון מכיוון שכבר אנשים שונים רשמו את הדברים אותם אני חושב ואינני רואה סיבה לחזור להתחלתו של הדיון. לכן אני אגיב רק על ההמשך... לצאת עם ערבי זה לא כמו לעשן סמים. לא כל דבר שסותר את הנורמות נעשה מתוך מקום של מרידה בחברה ובמוסכמותיה. אני בספק אם תבין את דברי, מכיוון שלפי דברייך בדיון הזה אתה כבול וכלוא ע"י הנורמות החברתיות. האם צריך להזכיר שמרבית המהפכות החברתיות שהעולם שלנו ידע החלו במהלכים פשוטים כגון זה? היו דברים שאנשים לא הסכימו לקבל על עצמם, חוקים שלא היו נראים להם הגיוניים (בין אם הם פורמליים ובין אם הם בלתי פורמליים, משמע נורמות), ובהתנהגותם בדרך כפי שהם האמינו בה הם שינו את החוקים לגמרי. דרך אגב- גם את חברי שלי אני הכרתי מתוך אותה תחושת בדידות. האם גם אני לא בסדר? מאוד רציתי להמשיך לפרט אך על באמת שהנקודה הובהרה לטעמי.
 
אתה אידיאליסט...

זה מאד נחמד , גם אני אידאליסט אני ממש לא גזען , אני לא שופט אנשים לפי המוצא שלהם לי אישית אין שום בעיה שאנשים יתעלמו מחוקי החברה ויעשו מה שטוב להם. למעשה אני דוגמא מאד מייצגת של ללכת נגד הזרם.. עשיתי בדיוק ההיפך ממה שאמרו לי לעשות כל החיים ועובדה שיצאתי בנאדם מאד מצליח. אבל הנה שיעור קטן בהבדלים בין אידאלים למציאות פעם היה לי שכן , שהיה לו שתי בנות , השכן היה בנאדם נהדר אהב את כולם , תמיד נהנה לעזור , כשלאמא שלי התקלקל משהו הוא תמיד עזר ותיקן את זה ללא תשלום יום אחד הבת שלו יצאה עם ערבי , וגם ניסתה לסדר לאחותה הקטנה חבר ערבי אידיאל : האבא היה שמח בשביל הבת שלו , והכל היה טוב ויפה. מציאות : האבא ניסה לרצוח את שתי הבנות שלו בחניקה והתאבד , כל המשפחה נהרסה. לחבר הערבי שלום. עוד בעיה , אחוז העבריינות והפשע אצל המגזר הערבי הוא גדול פי וכמה מהמגזר היהודי , במיוחד בתאונודות דרכים כל נהג יודע שאם רואים מכונים עוברת ב 160 קמ"ש רמזור אדום.. לרוב זה ערבי. אידיאל : לחנך את הערבים טוב יותר , להשקיע מיליאדרים במערכת החינוך שלהם , ולשפר את המצב הסוציו אקנומי שלהם כדי שלא יהיה להם צורך בפשע מציאות : אין כסף לכלום , לא יהיה עכשיו , ובעביד בטח ובטח שלא יהיה , כל שנה המגזר הערבי מקבל פחות ופחות תקציבים. אז המצב שלהם ילך ויגרע ואנחנו אלא שנשלם את המחיר. עוד בעיה : גידול אוכלוסיה , קצב גידול האוכלוסיה של ערביי ישראל הוא מעל 4 אחוז בשנה , לעומת יהודים 1.8 אחוז בשנה במילים אחרות תוך 25 שנה יהיה פה רוב ערבי , ותוך 50 שנה , רוב ערבי מוחלט וגדול. מה בדיוק תעשה איתם ? רובם הגדול יהיה חסר השכלה ( סעיף קודם למעלה .. אין כסף למערכת החינוך הערבית וגם לא יהיה , אלא אם כן אלוהים ישלך להם הרים של זהב ) מבמשאל עם האחרון שנערך אצל ערביי ישראל , 70 אחוז ציינו שהם אינם מחבבים יהודים , ו מעל 25 תמכו בהפיכת מדינת ישראל למדינה ערבית \ דו לאומית 8 אחוז רצו להשמיד את הציונים לגמרי , יום יבוא , ולא תהיה ברירה אלא להתנתק גם מערביי ישראל , כנראה בחילופי שטחים עם המדינה הפלסטינאית והם יעברו לשליטה של הרשות , ככל שיהיה יותר נישואים של ערבים ויהודים דבר זה לא יהיה קשה יותר וימשך זמן רב יותר , תוך הרס של יותר משפחות אידיאל : אנחנו יוצרים דו קיום מוחלט עם הערבים , אין שום הבדל בין ערבי ליהודי ווזה לא יהיה נדיר שיהודים יגורו בישובים של ערבים ולהיפך מציאות : חזירים יעיפו לפני שזה יקרה , הבדלי התרבות גם גדולים מדי , השנאה בין העמים לא קטנה , הערבים כל הזמן מקופחים מכל הבחינות , וכשהם יהיו רוב , אני מבטיח לך שמי שיהיה מקופח זה היהודים , אתה והילדים שלך תחיו במדינה ערבית , זה העתיד שיהיה לילדים שלך , וסתם שתדע.. היום יש 20 חברי כנסת ערבים , לפני 15 שנה היה רק 3. הכח שלהם במדינה רק יגדל , וכשהמדינה שלנו היא בעלת משאבים מאד מאד מאד מוגבלים.. מישהו חייב להיות מקופח.. אבל כמו שאמרתי.. אין לי שום בעיה שאנשים ילכו נגד הזרם.. רק שידעו שיש מחיר לזה. ולפעמים המחיר הוא גדול ולפעמיפ המדיאות היא הרבה יותר מציאותית מהאידיאל. החיים קשים חבוב. אני לא הכי סומך על העתיד של המדינה הזאת.. אז אני ליתר ביטחון קניתי אזרחות אמריקאית וקניתי גם אזרחות צ'כית . לי אישית אין שום בעיה. כל מה שאתה יכול להגיב לי עכשיו , יהיה מבוסס על אידיאלים בלתי רציונליים.. תאמין לי הייתי שמח עם כל העולם היה נראה איך שאתה רוצה שהוא יראה אבל המציאות היא לא כזאת.
 
תקרא אתה שוב את התגובה הראשונה שלי

הדברים הקטנים יביאו למהפך ולשינוי הדברים הגדולים. זה נשמע קלישאה אבל זה די מדהים כמה שזה נכון. הייתי מביא מיליוני דוגמאות אבל כולנו די מכירים אותן... קצת עגום שהאבא לא ידע להתמודד עם המציאות. למען האמת מכל מה שכתבת (ורציתי מאוד להגיב על זה מכיוון שהסכמתי עם דברים מעטים מאוד) הכי היה לי עצוב לראות את הרצון של אנשים לשלוט וחוסר ההתמודדות שלהם עם איבוד השליטה וראיה של דרך חיים שהם לא מסכימים איתה. המציאות היא לא עניין של גורל, היא ניתנת לעיצוב. הכי אני אוהב בכל הקטע שלך זה שהכנסת כל מיני סטטיסטיקות. למען האמת הן מוכיחות בערך כלום. הן מתחמקות ממתן תשובה עניינית ואמיתית. יש לי משהו לשאול אותך: האם אתה רוצה לחיות בשכר של כמה שקלים ליום? מכיוון שזו הייתה המציאות של רוב אנשי העולם לפני כמה מאות שנים. (ולא חשוב שזה קורה גם היום, לא זו נקודתי). האם אתה רוצה שלא יהיו לך כלל זכויות בעבודה וינצלו אותך עד תום? מכיוון שזו הייתה המציאות של רוב אנשי העולם לפני המהפכה התעשייתית. (ולא חשוב שזה קורה גם היום, לא זו נקודתי). האם אתה רוצה לפנות את מושבך באוטובוס כאשר אדם שצבע עורו לבן נכנס גם כן? מכיוון שזו הייתה המציאות עבור האפרו-אמריקאים עד לפני חמישים שנה. האם אתה רוצה שימכרו אותך על מנת שתשעשע מאות צופים בקרב על חייך (ורוב הסיכויים גם תמות בו)? מכיוון שזו הייתה המציאות לפני כאלפיים שנה כאשר המעצמה הרומית שלטה. האם אתה היית מסכים עם מציאות כזו? יותר חשוב לי לשאול אותך- האם אתה חושב שמציאות אחרת היא אידיאלית?! לא!!! היא פשוט לא קיימת.זה שמשהו שאמור להיות בעולם שלנו לא קורה, לא אומר שבאופן אוטומטי הוא רק מציאות אידיאלית שלא ניתן להשיגה. דווקא לרוב היא כן ניתנת למימוש והגיונית למדי שהיא תהיה כך. פשוט הנסיבות (ואנשים שחשבו רק על עצמם) הכתיבו משהו אחר. (מצטער על הדמגוגיה הקלה שבהודעתי, קשה לי לשלוט על זה
)
 
אתה עדיין ממשיך

להתעלם מהמציאות.. כל הדוגמאות שנתת , הם דוגמאות שהחלש ניצח את החזק.. בעולם המציאות.. אתה כיום בצד החזק.. ואתה לא רוצה להיות בצד החלש. באופן טבעי. רק שאתה לא מודע לזה. ועל מה אתה מדבר שלא נתתי תשובה חד משמעית : נתתי לך בדיוק תמונה של המציאות , מה יותר חד משמעי מזה? זה אתה שממשיך פה עם אידאולוגיות ותרחישים דמיוניים שלא יקרו לעולם. אבל עזוב אותך מפילוספיות.. בוא נסגור את הדיון בכך שנגיד שאני צודק חד משמעית ו ב 100 אחוז.. יודע מה.. בשביל ההגינות . אני נותן לך אחוז שלם של צדק.. אז להלן התוצאות של הדיון החייזרים : 99 אחוז צדק + הוא פשוט תותח + הוא גם סקסי גל סדבון : 1 אחוז צדק
 
ושוב הפעם התחמקות שלך...

כל הדוגמאות שנתתי לא היו שהחלש ניצח את החזק, אלא אנשים שהוגדרו כחלשים ניצחו אנשים שהוגדרו כחזקים. ורק בדיעבד רואים עד כמה שלא היה הבדל בין האנשים הללו חוץ ממעמדם החברתי (שנבע מאותו מקום של הגדרה בסיסית שאין לה לגיטימיות ושום בסיס הגיוני מאחוריה). דווקא לטעמי אתה הוא זה שמתעלם מהמציאות. או נדייק ונאמר שאתה מסתכל על המציאות שנוח לך להסתכל עליה.
 
למה למי שמוכן לקבל אותה?

למה זה לא יכול להיות סתם מתוך כימיה טובה? למה אי אפשר שיהיו לאנשים חברים/ ידידים ערבים? לא רואה בזה שום רע. כימיה זה דבר שיכול להיות עם כולם, עם ערבים/ זרוזים/ בדואים או איך שלא תרצה לקרוא לזה. כשיש כימיה טובה נוצרת חברות, ואם מדובר באהבה אז בכלל האהבה שוברת הרבה נורמות ומוסכמות.
 
הממ תקראי את התגובה שלי

לגל על ההבדלים בין אידיאל למציאות. ומי מנצח לרוב.
 

nofar17

New member
חחחחחחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

אנלא יכולה להפסיק לצחוק מהתגובות פה. ערבים הם גם אנשים, זכותם לעשן סמים ולצאת עם בנות 10. [טוב נו.. לא אבל חפיף]. והחייזרים, הבנות כן נראות טוב בכפר סבא
זנות בכפר סבא? חשבתי בתמימותי שיש רק זונות בתל ברוך.
 

ToryMaster

New member
האמת

שמצאתי את עצמי סוקרת את כל הביקורים שלי בכפר סבא בשלוש השנים האחרונות [רובם למשך תוקפות של שבוע - שבועיים], ואני באמת לא מצליחה להיזכר במישהי שתפסה לי את העין :-O. אבל מה אני יודעת. מה שבטוח, שהכללות כאלה אי אפשר לעשות. גם כי לא מכירים את כולן וגם כי זה עניין של טעם.
 
כן תראי עשיתי הכללה כמובן..

יש לפחות 3 בנות יפות בכפר סבא
והכלב שלי הוא אחד מהם ( אפילו שהוא גבר.. וכלב.. ) וכן זה עניין של טעם.. מה לעשות שהטעם שלי הוא משובח במיוחד... בכל מקרה כשאני נמצא בהצליה פיתוח , מקומות מסיומים בתל אביב .. או אפילו רעננה... אני טורח לנסוע לאט עם האוטו
אבל אל תרגישי רע עם עצמך.. אני אוהב את כל הבנות בעולם
 

nofar17

New member
חחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

לא ראית עדיין :) חוצמזה, יופי זה לא מה שקובע.
 
נכון..

יופי בהחלט לא קובע.. ( לאנשים עיוורים
) בהחלט אין כמו בחורה יפה וחכמה :) ויש לפחות 3 כאלה בארץ.. ואחת מהן את יכולה לנחש מי זה.. ( רמז : הוא חום וקטן )
 
יפה מאד ../images/Emo3.gif ואת זוכה ב.....

סוף שבוע זוגי עם הכלב שלי במלון קלאב הוטל אילת.. Enjoy ..
 

nofar17

New member
חשבתי שתתקמצן ותביא לי איזה סופ"ש

בעזה. אחד וחצי כוכבים.
 
איזה בעזה אחד וחצי כוכבים

יש אחד וחצי קסאמים.. וגם אז אם הייתי שולח אותך לעזה אז לפחות 5 קסאם.. שיהיה חופשה פיצוץ
אני הבנאדם הכי לא קמצן שיש.. בשביל הכלב שלי רק הטוב ביותר.. אני קונה לו את האוכל הטוב ביותר שאפשר למצוא ( והוא לא אוכל ממנו בכלל.. סתם גונב לי אוכל מהצלחת כל הזמן ) אפילו קניתי לכלב שלי את המלונה הטובה ביותר שכסף יכול לקנות מלונה גדולה ומרווחת , דו מפלסית , עם חימום לחורף. הייתי שם לו אפילו טלביזיה.. אבל כששאלתי אותו כמה אינץ' הוא רוצה הוא לא ענה לי.. אז וויתרתי על זה.. ( למרות שהוא אפילו לא נכנס למלונה המזוגגת הזאת.. הממזר בטח השתין שם פעם אחת , ומאז הוא יושן רק במיטה שלי ) בקיצור יש לי אחלה כלב ואני משקיע בו המון (למה בכלל אני מחזיק את הגוש החום והחסר תועלת הזה , מישהו רוצה כלב קטן במצב טוב , יד ראשונה ? ) אז יאללה אני כבר אורז לכלב את המזוודות..
 
למעלה