תופעות מדאיגות בעירנו

יש הרבה אי-בהירות בהודעה שלך.

נודע לך? מאיפה? את התופעה של בני נוער ש"עושים שטויות" בגנים ציבורים הרבה מכירים, ולא רק מכפ"ס. כל השאר? מאיפה? שתף נא אותנו.
 

AVIV80

New member
מאדם קרוב לי

שהתנדב במשמרת של מבוגרים שמגינה על הגנים הציבורים ושומרים על הסדר הוא סיפר שבמהלך הסיור שהוא עשה הוא ראה הרבה ערבים ששומעים מוסיקה ערבית ונודפי אלכוהול ואיתן מסתובבות קטינות הוא ראה מלא נוער חסר תעסוקה מסתובב באיזור הקניון וגם לעיתים הגנים הוא ראה נערים בגילופין שמסתובבים בגנים פשוט בושה וחרפה לראש העיר ולמשטרה
 
אתה מדבר על "משמר הכפר"?

בוא נראה: 1) לשמוע מוזיקה ערבית באזור עם רוב יהודי - אין שום חוק בארץ שאוסר על זה, אני לא מבין מה הבעיה פה? 2) קטינות שמסתובבות עם ערבים?, שוב, זו בעיה של האפוטרופסים שלהן (ההורים בד"כ), אין שום חוק שאוסר על "לצאת עם ערבים". בענין החוסר תעסוקה - כנ"ל. חוץ מענין האלכוהול, שהוא ללא ספק תופעה מוכרת, ואני טוען שצריך למגרה לחלוטין - אני לא רואה פה שום בעיה.
 

BanjoKazooie

New member
הם לא תמימים כמו שאת םחושבים

הערבים והערסים בקניון גורמים לצרות רבות
 

BanjoKazooie

New member
לא כמו הרבה אחרים

הם הגורמים לצרות בקניון הם ורק הם! די להיות תמימים!
 

ToryMaster

New member
קצת צרות מחשבה, לא?

קצת גזענות, הייתי אומרת? זה אף פעם לא קבוצה מסוימת שרק היא עושה צרות בגלל שהיא באה ממגדר מסוים.
 
האם גם הסטטיסטיקה גזענית?

תאונות דרכים עם נפגעים מתחילת השנה : 33.5 אחוז מהם נגרמו ע"י נהג ערבי והם רק 18 אחוז מהאוכלוסיה ואצליהם יש רק 68 אחוז מהאכולוסיה מכוניות לעומת מעל 75 אצל היהודים. במילים אחרות ביחס ליהודים הם גורמים פי כמה וכמה יותר תאונות דרכים הם שמים זין אחד גדול על החוק! ועזבי אותך סטטיסטיקה.. בתור אחד שגר בכפר סבא.. ונוהג בכבישי ישראל אני הפסקתי לספור את הפעמים שראיתי נהג ערבי עובר ברמזור אדום ב 160 קמ"ש עכשיו אני לא אומר שהיהודים צדיקים.. אבל הערבים הם פשוט סכנה לחיי אדם בכבישים , הם מזלזלים ועוברים על כל חוק שיש. אני יתן לך להיזכר בדוגמא האחרונה שנהג ערבי שיעור , עבר ברמזור אדום והשאיר 5 ילדים מ 2 משפחות יתומים , ורצח 5 אנשים ואני עוד לא אומר כלום על גניבת מכוניות.. כמה גניבות של מכוניות עושים הערבים.. פשוט נמאס מזה. אין לי שום דבר נגדם , באמת שלא אבל יהיה עדיף לכולם אם נעביר אותם למדינה הפלסטינאית , בתמורה לשטחים אחרים , או אפילו תמורת כלום.
 

ToryMaster

New member
במילים אחרות

נגרש 18 אחוזים מהאוכלוסיה בישראל בגלל שמסיבות אלו ואחרות החינוך שהם מקבלים שונה משלנו, ומקפיד פחות על שמירת חוקים? מאיפה הסטטיסטיקות האלו? מאותו מקום שיראה לך את אחוז התלמידים הערביים שמשלימים בגרות? מאותו מקום שיראה לך את אחוז הישובים הערביים [או הבדואים, אני לא בטוחה שאתה שם לב להבדל] שאפילו תשתיות ביוב נורמליות אין להם?
 
זה בדיוק הבעיה

הסטטיסטיקה נלקחה ממאגר מידע מעודכן לשנת 2004 היום בטח המצב עוד יותר גרוע המגזר הערבי מקבל ב 45 אחוז פחות כסף לתקציב החינוך ביחס לישובים היהודיים אחוז הערבים שמוציאים בגרות מלאה הוא 63 אחוז לעומת מעל 78 אחוז מהיהודים למגזר הערבי חסרים מעל 3000 כיתות לימוד במילים אחרות , ברור ומובן מאליו שהמגזר הערבי סובל מאפליה גדולה בכל הנוגע לתקציבים ממשלתיים , ואין שום ספק שעם החינוך הנכון , אפשר להוריד את אחוז הפשע במידה ניכרת , ולהוריד את רמת הילודה הגבוהה שלהם ( לעלות את מעמד האשה ) עכשיו השאלה הנשאלת היא : האם לאבא שלך יש את ה 5 מליארד דולר שחסר למערכת הערבית? לא נכון.. כל שנה המגזר הערבי מקבל פחות ופחות כסף וככה זה גם ימשיך.. המציאות היא פשוטה.. אין כסף . וגם לא יהיה כסף ואת יודעת את זה היטב. הרבה יותר קל להתנתק מ 18 אחוז מהאוכלוסיה בשביל ה 82 אחוז הנותרים מה גם שזה לא יפגע באוכלוסיה הערבית , מדינת ישראל תתמוך במדינה הפלסטנאית מכיוון שיש לה אינטרס שהמדינה הזאת תשגשג ויהיה לערבים שם הרבה יותר טוב. ומצידי הם תמיד יהיו מוזמנים לבקר בישראל
 

ToryMaster

New member
אני אל יודעת את זה היטב, האמת

עולה לי בראש התהייה, מה היה יכול לקרות אם במצב אידיאלי בעיני, קבוצות חרדיות מסוימות היו מחליטות להתחיל לעבודו לפרנס שמונה ילדים, במקום להסתמך על הקצבות שהן מקבלות, והכספים האלו היו מוזרמים, לדוגמה, לשיפור החינוך במגזר הערבי? למה, רק בגלל שהם שייכים כביכול למגזר אחר מאיתנו, הם לא זכאים ליחס שונה, והם השעירים לעזאזל שצריך לגרש מכאן כי אין כסף לתת להם?
 
אבל מה אם..

תמיד אפשר לתהות מה היה קורה אם.. אני אישית הייתי שמח אם היו מפסיקים את כל המימון לחרדים ושולחים אותם לעבוד , ואני מאמין שיום אחד זה גם יקרה. החרדים עצמם הולכים ונהיים יותר מודרניים ( אפילו שמבחוץ זה לא נראה ככה ) וגם הציבור הרחב ישפיע בסופו של דבר. וגם הכסף לתת להם יגמר מתישהו. אבל גם אז.. את הכסף המיותר ישקיעו בביטחון , לאחר מכן לרפואה.. שיפור בתי החולים שזה גם נושא חשוב , להשקיע יותר בחינוך ( היהודי מן הסתם ) וישאר מעט מאד כסף למגזר הערבי , מה גם שמשלמי המיסים שהם לרוב יהודים , לא ישמחו לראות את הכסף שלהם מושקע במגזר הערבי , בדיוק כמו שהם לא שמחים שהכסף שלהם מושקע אצל החרדים. כלומר , אני אישית לא רואה שום דרך כלכלית הגיונית למצוא מימון למגזר הערבי , במיוחד כשהם מתרבים בקצב המטורף הזה , זה מאד מקשה. תאמיני לי אני מבין הרבה מאד בכלכלה וכסף , זה פחות או יותר המקצוע שלי ומה שאני עושה בחיים , ואני יודע שאני צודק. עכשיו בקשר לשאלה של למה דווקא הם השעיר לעזאזל... על זה אין לי תשובה , חוץ מן האמת המרה , הם נולדים ערבים במדינה יהודית. זה כואב גם לי , שבנאדם מופלה ע"פ הגזע שלו , במיוחד עלינו היהודים אבל אני גם יודע שככה העולם פועל.. וזה עולם אכזר אבל תני לי לנחם אותך קצת.. זה לא כזה נורא כמו שזה נשמע אנחנו אף פעם לא נתחיל להשמיד ערבים , ואנחנו אפילו לא נגרש אותם אף אחד לא יזוז מהבית שלו. כל מה שסך הכל יהיה זה חילופי גבולות עם המדינה הפלסטינאית הערבים הישראלים פשוט יהפכו לערבים פלסטינאים זה לא *כזה* נורא ביחס לפתרונות שמדינות אחרות כמו אוגנדה ( רצח עם של מליון איש ) כשיש להם בעיה של אוכלוסיה בעייתית.
 

ToryMaster

New member
אז מה אם אני אגיד

שהמקצוע של אבא שלי הוא כלכלה, שהוא קיבל לפני שנים דוקטורט בנושא, ושהוא מלמד את זה המון שנים? והוא לא מסכים איתך, מה אפשר להגיד?
לא מוכנה ולא מסוגלת ולא רוצה להיות מסוגלת לקבל את זה,\ אני מצטערת. הם אזרחי מדינת ישראל, מה זה משנה הלאום?
 
יש הבדל גדול בין אבא שלך

לאני.. אבא שלך הוא כלכלן תיאוריה.. הוא למד את זה הרבה שנים , מלמד את זה.. יופי, זה לא בדיוק המציאות אני כלכלן המציאות , אני לא למדתי כלום , אני הכל למדתי דרך המציאות והעבודה וההשקעות שלי. ולא נעים לי להגיד , אבל אם נשווה כמה אני מרוויח בשנה.. סביר מאד שזה יותר ממה שאבא שלך הרוויח כל החיים שלו ( מבחינה סטטיסטית ) (ואני לא מתכוון להגיד מספרים מדוייקים.. אם באמת מעניין אותך שלחי לי מסר ) אני מבין בכסף וכלכלה מהמציאות האמיתית. אני יודע בדיוק איך פועל הכסף , הרבה מעבר לתיאוריה בכל מקרה , אני מאד אשמח שיעמידו אותי על טעותי , הרי הנבואה שלי היא שלילית ואני יותר מאשמח לדעת שאני טועה בכל מה שאמרתי אנא הסבירי לי איך אבא שלך יכול למצוא דרך להתגבר על בעיית הילודה הגבוהה של הערבים ( 4 אחוז בשנה ) , להתגבר על העובדה שרובם הגדול ללא השכלה אקדמאית. מאיפה בדיוק ניתן למצוא כסף לאוכלוסיה הזאת? אני אשמח לדעת.
 

ToryMaster

New member
אני לא כלכלנית

אבל אני אשמח לשאול אותו אם הוא יכול לחשוב על דרך כזו. מה שאני כן יודעת זה שאני חיה בגליל. אירועי אוקטובר, זוכר? אז שם. אני יודעת מה אני רואה, ואני יודעת שאין שום דרך להגלות את האזרחים האלו מהמדינה, כי יותר נוח לתת להם פחות כסף מאשר לאזרחים יהודים. אולי אני אידיאליסטית, תמימה, מה שתרצה, אבל אני פשוט לא רואה איך אפשר להעביר אחוז כל כך גדול מהמדינה למדינה אחרת, רק כי הם לא יהודים.
 
ובמיוחד שזו המדינה שלהם

בדיוק כמו המדינה שלנו. איך מדינה יכולה בכלל להפנות גב לתושביה. חזקי ואימצי.
 
איך מדינה יכולה להפנות גב לתושביה??

זאת פשוט צביעות ממדרגה ראשונה
המדינה הזאת כבר הפנתה את הגב יפה מאד לתושביה. והמדינה הזאת גם יכולה היטב לגרש אנשים מהבית שלהם שאני יזכיר לכם את ההתנתקות ? המדינה הזאת בהחלט הפנתה את הגב לתושבי מדינת ישראל , גירשה אותם מביתם לטובת כלל תושבי מדינת ישראל ( אם למישהו יש ספק , אני תומך גדול בהתנתקות , צעד חכם וטוב לעתיד) אז אם מדינת ישראל מסוגלת להפנות את הגב לתושבים יהודים זה אמור להיות קל הרבה יותר להפנות את הגב לתושבים ערבים שוב לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל אין שום בעיה להעביר את הערבים של הגליל , למדינה הפלסטינאית כמובן תמורת פיצוי נאות , כמו שקיבלו המתנחלים. אבל אגב לא כל כך בטוח שהם בכלל יתנגדו למהלך.
 
יחי ההבדל הלא קיים

לערבים אין איזה זיקה למדינה היהודית , את חושבת שזה משנה להם אם הם גרים במדינה היהודית ( שם אגב הם אזרחים סוג ג' במקרה הטוב ) או גרים במדינה הפלסטינאית ( שם הם יהנו משוויון זכויות והזדמניות מלא) כל עוד התנאים של המחיה שלהם ישמרו? ברור שלא יהיה אכפת להם הכל שאלה של כסף , תתני להם מספיק פיצויים כספיים , הם יקומו ויעזבו לבד. אפילו לא צריך לעשות גירוש פורמלי כמו שעשו למתנחלים , אפשר פשוט להתחיל כבר מעכשיו להציע כסף למשפחות שיעזבו את המדינה. רובם יעזבו מרצון לחלוטין. אין פה השוואה למתחנחלים , שהם האכולוסיה בעלת הזיכה הכי גדולה למדינה היהודית , לגרש אותם מהמדינה היה עושה להם עוול ענק. ובואי לא נשכך , שבכל זאת מדובר במדינת היהודים פיסת שטח בגודל של פיתה , שזה המקום היחיד שיש לנו בכל העולם ובשביל ה"נאורות" אתם פשוט מוותרים עליה. אני לא מבין על מה את מתעקשת בדיוק? את רוצה להיות נאורה ? אין יותר נאורות.. אפילו בריטניה ה"נאורה" מגרשת ערבים , ואצליהם זה אפילו ללא שום פיצוי. צרפת עכשיו נחנקת עם ה 10 מליון מוסלמים שיש לה , ב 10 השנים האחרונות הכלכלה הצרפתית התדרדרה קשות , וכמות הפשע ( גם פשיעה נגד יהודים) עלתה פי כמה וכמה.. אז גם צרפת אוכלים חרא כי הם כאלה נאורים וצדיקים. אז בסדר , תמשיכי להיות נאורה כמו שאת חושבת שאת , ויום אחד תתעוררי למציאות שבו את ויום יבוא גם הילדים שלך , יהיו המיעוט הנרדף במדינת היהודים.. את חושבת שהערבים יתנו לנו יחס כמו שאנחנו נותנים להם? יהיה לנו מזל אם נהיה פה אפילו אזרחים סוג ד' כי אם לשפוט לפי אוכלוסיות יהודיות במדינות ערביות.. כמו אירן ועירק.. לא אמור להיות לנו טוב מדי.. שם גירשו את כל היהודים , ואת השאר רצחו. ובלי קשר לעתיד .. אפילו עכשיו הערבים הורסים את כל המדינה בגלל הילודה הגבוהה שלהם , ילודה של 4 אחוז בשנה , זאת ילודה של עולם שלישי והנזק הכלכלי של ילודה כזאת גדולה הוא בלתי נתפס.
 
למעלה