לא נראה לי שהבנת את הטענה הבסיסית
לא אמרתי שלא ראית קצה קוצו של תייר. היו המוני תיירים בכל מקום, המונים במלונות, המונים במסעדות והמונים באתרי התיירות. אגם גארדה, טוסקנה ובמידה פחותה סיציליה הם מוקדי תיירות חשובים ביותר.
המקום היחיד החף כמעט מתיירים באיזורים אלה הוא האוטובוס הציבורי.
כי רוב התיירים באיטליה, לדעתי, אינם משתמשים בתחבורה ציבורית באיטליה במשך רוב הטיול. והדבר נכון גם לאיזורים רבים אחרים (חלקם ציינתי קודם).
לא נראה לי שהבנת את הטענה הבסיסיתאיטליה היא מקום של ערי מדינה לשעבר.
אולי תמצא איזה כפר פסטורלי או אגם, אבל הנחיל האנושי של התיירות יזרום דרך רומא (בין 7 ל 10 מיליון מבקרים לשנה בממוצע), פירנצה, ונציה, פיזה ושאר אתרי החובה - בדרך כלל מבני ציבור ומוזיאונים במרכזי הערים.
אם תשווה את הנחיל האנושי הזה לעומת המקומות הכפריים שבהם בקושי ראית קצה קוצו של תייר תבין לבד לאן מגיעים רובם המכריע של אותם 46 מיליון איש המבקרים באיטליה מדי שנה שפשוט אין במדינה מספיק אוטובוסי תיירים, מוניות, או מכוניות שכורות להסיע את כולם...
כיכר פטר הקדוש לבדה מכילה רבע מיליון איש, תאר לך את הכאוס המוחלט לולא עמדה לרשותם תחבורה ציבורית.
לא אמרתי שלא ראית קצה קוצו של תייר. היו המוני תיירים בכל מקום, המונים במלונות, המונים במסעדות והמונים באתרי התיירות. אגם גארדה, טוסקנה ובמידה פחותה סיציליה הם מוקדי תיירות חשובים ביותר.
המקום היחיד החף כמעט מתיירים באיזורים אלה הוא האוטובוס הציבורי.
כי רוב התיירים באיטליה, לדעתי, אינם משתמשים בתחבורה ציבורית באיטליה במשך רוב הטיול. והדבר נכון גם לאיזורים רבים אחרים (חלקם ציינתי קודם).