כל הכבוד למפגינות/ים
דיברתי היום עם אחד המעורבים בעניין, ושיבחתי אותו על הפעולה החשובה. לדעתי אנחנו נמצאים בשפל המדרגה כאשר ערכים הנוגדים את ערכיו של הצבא נתפסים כ"מחסור בערכים", ועל כן התפקיד של מערכת החינוך להפוך את הנערים לערכיים מתעוות והופך ללהפוך אותם לכאלה שמחזיקים בערכי "רוח צה"ל". ממתי שיפוט בדילמות מוסריות זאת המומחיות של הצבא? הייתי בטוח שבתחום המוסר עוסקים באופן מקצועי בעיקר פילוסופים ואנשי רוח. גם משעשעת הצביעות של הממסד בכל הקשור ל"הכנסת פוליטיקה לבית הספר", שקצת מזכירה את "הכנסת הפוליטיקה לצבא". בשני המקרים תחת מסווה של סטריליות מפוליטיקה, מקבלת לגיטימציה רק הדיעה הפוליטית הממסדית. כל הכבוד גם לעירוני א' על הסטטיסטיקה המכובדת. ראוי לציין לטובתן של תלמידות ליידי דיוויס הסרבניות, שאף על פי שהם מעטות, הן פעילות מאוד
(גברים ונשים כאחד).
דיברתי היום עם אחד המעורבים בעניין, ושיבחתי אותו על הפעולה החשובה. לדעתי אנחנו נמצאים בשפל המדרגה כאשר ערכים הנוגדים את ערכיו של הצבא נתפסים כ"מחסור בערכים", ועל כן התפקיד של מערכת החינוך להפוך את הנערים לערכיים מתעוות והופך ללהפוך אותם לכאלה שמחזיקים בערכי "רוח צה"ל". ממתי שיפוט בדילמות מוסריות זאת המומחיות של הצבא? הייתי בטוח שבתחום המוסר עוסקים באופן מקצועי בעיקר פילוסופים ואנשי רוח. גם משעשעת הצביעות של הממסד בכל הקשור ל"הכנסת פוליטיקה לבית הספר", שקצת מזכירה את "הכנסת הפוליטיקה לצבא". בשני המקרים תחת מסווה של סטריליות מפוליטיקה, מקבלת לגיטימציה רק הדיעה הפוליטית הממסדית. כל הכבוד גם לעירוני א' על הסטטיסטיקה המכובדת. ראוי לציין לטובתן של תלמידות ליידי דיוויס הסרבניות, שאף על פי שהם מעטות, הן פעילות מאוד
