תיק לעגלה !

תיק לעגלה ! ../images/Emo108.gif

אז אני ממשיכה בדרך הפולנית שלי שאומרת להתארגן על הציוד של הקטנה לפרטי פרטים עוד לפני שהיא באה והפעם אני רוצה ללמוד מניסיונכן לגביי תיק עגלה -האם לקנות תיק גב ? או תיק שנתלה על העגלה ? אשמח לקבל מכן את שמות התיקים או החנויות מהן קניתן אותם ! תודה מראש על התשובות !
 

lulyK

New member
גם וגם....

הכי טוב תיק גב שגם נתלה על העגלה (למשל: קמפיניולה, התיקים של שרית שני חי, התיקים בילדותי........ רק שכל האופציות האלו קצת יקרות). לי שי תיק גב של "שוקולד" (מבייבי טבע) שהוא נורא יפה, אבל באמת בלתי אפשרי לנשיאה על הגב כשיש תינוק במנשא מקדימה. יש לי גם תיק גב רגיל, עם גב קצת יותר אורטופדי (הוא לא נתלה על העגלה, אבל אין לו בעיה לשבת בתוכה)
 

hope7

New member
מתעלקת לך על השאלה...

גם בנושא תיק לעגלה - אני בהתלבטות בין קמפניולה (הבנתי שהוא יקר...) לבין מעין תיק החתלה קטן של שילב (שעולה 250 ש"ח). מישהו מכיר אחד מהם ויכול להמליץ או לא? תודה!!
 

ixmix

New member
התיק הפשוט

עושה את העבודה יופי. קצת לא נוח כשהיא במנשא, אבל לא נורא. בהתחשב בהפרשי המחרים - פשוט קני את התיק הפשוט (ודאי שיש הרבה תאים פנימיים, כיסי ניילון וכו') וגם ילקוט טוב, למקרה טיול עם המנשא (עדיפות לילקוט שהרוכסן שלו נפתח עד הסוף, כמו מזוודה, ושיש לו הרבה תאים). והופה סטומפה - נפתרו הבעיות.
 

hope7

New member
איזה תיק פשוט?

אני מתכוונת לאחד משניים או של קמפיונלה או של שילב...
 

איה28

New member
תיקים

התיק של שילב לא פרקטי כי אי אפשר לשים בו הרבה דברים. תיק יקר, ודרך אגב גם של שילב יקר לטעמי, זה דבר מיותר - ממליצה להוציא את הכסף על מיליון דברים אחרים שבטוח תצטרכי....אנחנו קנינו תיק במוצצים ב80 ש"ח שגם ניתלה על עגלה וגם על הגב ומבחינת תכולה מזכיר את התיק של מרי פופינס - לא היה דבר שלא הצלחתי לדחוף פנימה.... אני לא ממליצה על תיק שהוא רק גב כי אני מעדיפה כמה שפחות לסחוב - שהעגלה תסחוב אני סחבתי 41 שבועות מספיק! אבל טוב שיש את האופציה....
 

hope7

New member
תודה!

לגבי התיק של שילב זה מה שחשבתי. ירד מהפרק...
 

kees

New member
גם אנחנו עם התיק ממוצצים

והוא יעיל ונוח וזה אחרי כמה תיקים שניסינו שהכי נוח היה של רמדיה אבל אחרי חודש וחצי הלך לו הריצרץ
 

colea

New member
אילה- אני נוסעת היום למוצצים

את יכולה לצלם את התיק שקנית ולהראות אותו? תודה רבה
 

איה28

New member
לאה

קראתי רק עכשיו, בטח כבר היית שם...אין להם כזה מבחר, אם ביקשת את זה שאפשר לשים גם על עגלה וגם על הגב - אז מצאת...
 

ixmix

New member
פשוט - לא של שילב.

פשוט, גדול ועם הרבה תאים. כמו של "מוצצים", "בייבי מישל" בירושלים או "סגל" במעלה אדומים.
 

Isabelly

New member
יש עוד תיק גב

של OUTDOOR . הדגם נקרא BABY PACK , מאוד נוח ומומלץ. נמכר בחנויות קמפינג (ריקושט וכו'), עולה בסביבות ה-190 ש"ח.
 
אחרי שקניתי כבר 2 תיקים וביום ה' את

התיק ה-3 שאני ממליצה עליו בחום. מסקנותי הן: לגבי התיק של קמפניולה (הדם הבינוני שעולה 350 ש"ח) - ממש לא נוח ומאכזב ביותר תיק של רמדיה (בסגנון easy baby) נקרע מהר ואין בו מספיק מקום. ביום ה' קניתי תיק של "הורות טבעית" שעולה 100 ש"ח. תיק ענק שמתלבש על העגלה ממליצה ממליצה!!!!!!!!!!!!!!!! אם תרצו אשלח לכן את הטל' במסר שרון
 
למעלה