תיק לעגלה !

מזאלונה

New member
הרעיון מומש בהצלחה

ואפילו לא הייתי צריכה לקנות תיק. מצאתי את התיק שהייתי לוקחת לנסיעות קצרות, ירדתי למטה וקניתי שני סרטי בד רחבים, שתי חתיכות סקוץ' ואפליקציות של פרפרים ופרחים. עכשיו יש לי תיק אדום ואביבי, בעלות של 30 ש"ח וחצי שעה עבודה. חבל שאין לי מצלמה דיגיטלית כדי להראות איזה יופי יצא!
 
כל הכבוד../images/Emo70.gif קראתי והתלהבתי

רעיון מעולה וחסכוני וביצוע- אני מחכה לצילומים! אפשר לצלם רגיל ולסרוק!
 
אני קניתי תיק גב- הכי טוב

גם לא עולה בטירוף, גם טוב לגב (נוח במיוחד כשהילד במנשא על הבטן...), גם מכיל יותר דברים (המטרה שלי היא לצאת מהבית עם תיק אחד לי ולאור ולא שני תיקים). זה מתחבר לעגלה עם שני תפסנים שכבר יש בתיק.
 

orlyfu

New member
רעיון גדול

אני עשיתי פחות או יותר אותו הדבר. בלי הרצועות של הסקוטץ' - רעיון טוב, אני אאמץ. יש לנו בבית כמה וכמה תרמילים (תיקי גב) שבעלי קיבל בהשתלמויות של העבודה (תיקים עם לוגואים של בתי ספר למחשבים) והדברים של יובל "יושבים" יפה יפה בתוך התיק הזה בלי להתלונן בכלל. אין לו מי יודע מה כיסים ושיכלולים, רק כיס קידמי קטן עם ריצרץ', אבל הוא עושה את העבודה נפלא. אני אוהבת את זה שאפשר לשים אותו על הגב ואז הידיים פנויות. תאמינו לי עושה את העבודה אחלה. לפני הלידה גיסתי אמרה "איך אפשר בלי תיק לעגלה", אז אמרתי לה "אפשר לחשוב". לדעתי צריך לשים את הדגש על הדברים החשובים. (אם יש עודף כסף אפשר לקנות משהו שהוא גם יפה ויותר כיפי, אבל אני מעדיפה להיות פרקטית).
 
למעלה