תיק לעגלה !

ornaok

New member
לי יש את 101

אבל הספקתי להשתמש בו רק פעמיים, אז אין לי חוו"ד מוצקה. יש בו הרבה מקום, זה בטוח. לצערי הוא לא נתלה לי בנוחות על העגלה כי יש לי עגלה עם שתי ידיות והוא מתוכנן להתלות על עגה עם ידית אחת. אני תולה אותו מרצועות הגב והוא קצת מדלדל באזור הברכיים
 

שוגי13

New member
אני התאכזבתי מה-101

הסקוצ'ים שלו לא החזיקו מעמד כשהתיק היה מלא (ואני לא סחבתי בקבוקים ותמ"ל...) ואחרי זמן לא רב של שימוש הם פשוט התרופפו וכל היופי של התיק התקלקל. לא לעניין לתיק שעולה 300 ש"ח. חייבת לציין לטובה את היצרנית, שתיקנה לי את התיק. עוד לא יודעת איך הוא עכשיו כי החבילה טרם הגיעה, אבל מגיע לה ח' ח'
לדעתי 105 עדיף.
 

מזאלונה

New member
בהמשך לדיון על התיקים...

מה המחירים של התיק של קמפניולה? החברה בעבודה רוצים לקנות לי מתנה ואמרו לי לבחור מה אני רוצה. אני מתה לתיק קמפניולה אבל לא רוצה לבקש משהו יקר מדי. מישהי יודעת מה טווח המחירים?
 

מזאלונה

New member
נראה לי שהגעתי להחלטה בעניין התיק

אחרי שהתלהבתי מאוד מהתיק של קמפניולה, אבל לא התלהבתי בכלל מהמחיר (רבאק, על התיקים האלגנטיים שלי הוצאתי פחות מזה!) נראה לי שיש לי פתרון: אני הולכת לקנות תרמיל נוח עם כיסים ולבקש מסבתא שלי שתתפור עליו שתי רצועות קצרות עם סקוץ' שיאפשרו לחבר אותו לעגלה. זהו! מה דעתכן?
 

מזאלונה

New member
ואם הכסף דרוש לדברים יותר חיוניים?

איך נשמע הרעיון, בהנחה שאני לא נשואה למיליונר ובעצמי לא מרוויחה מיליונים ובכלל נמצאת בחופשה ללא תשלום?
 

מחשבות

New member
רעיון רע לתפארת. התיק צריך להיות

כמו שגורלו ייעד לו ולא משהו מאולתר.
 

מזאלונה

New member
ומה בדיוק יקרה אם התיק

ימלא ייעוד קצת שונה? הרי אני לא מבקשת מהתיק להכין קפה או לרקוד סטפס, אלא רק לאחסן את החיתולים והמגבונים ולהתלות על העגלה. האמנם התיק יעלב עד כדי כך ויפגע עד עמקי נשמתו אם יתבקש לעשות זאת? האם הדבר יגרום לו לנזק נפשי בלתי הפיך?
 
לי יש בדיוק תיק כמו שתיארת

קניתי אותו ב"בייבי מישל" בירושלים. עלה 85 ש"ח ובמקום סקוצ'ים יש כמו אבזמי פלסטיק כאלו שאפשר לתלות על העגלה והכי נוח שאפשר לקחת על הכתפיים כמו תרמיל. הכי פשוט - הכי נוח!!
 

מתרגשת

New member
אני יכולה להציע את התיק של

איזי בייבי עם הכתפיות. יש לאיזי בייבי תיק גב מעולה שגם נתלה על העגלה. לי הוא עלה 120 ש"ח. לא נורא כל כך.הבעיה היחידה שלו... אם הוא כבד אז הרצועות של הכתפיים לא נוחות... פיתרון: לשים על הרצועות של הכתפיים בד שנוח לשים אותו על הכתף. אני קניתי אותו ברב קט.אולי יש אותו במקומות אחרים. חבל שאין לי תמונה לשים לך אבל מי מהבנות שמכירה את התיק האדום שלי יודעת על מה מדובר. וחוץ מזה שאני הרסתי את התיק תקים של התיק הוא ממש טוב לגב ועגלה במקביל.
 

חדוה1

New member
קניתי ב"סופר פארם"

תיק ב30 שקלים עם סקוטשים והכל ואפילו נראה ממש נחמד ויש בו משטח החתלה ותאים פנימיים, מה צריך יותר מזה?
 

shlomits

New member
../images/Emo45.gif אחלה רעיון

וכיף לך שיש לך סבתא שיכולה לממש אותו...רק לעדכון- ראיתי בחנות קטנה ברמת גן תיק שהוא גם לגב וגם לעגלה ב65 ש"ח בלבד אבל היות וכבר יש לי מבחר תיקים, לא ממש התעמקתי בו.
 

שוגי13

New member
רעיון מצויין../images/Emo70.gif

אני עברתי לתרמיל רגיל אבל עם הרבה כיסים פונקציונאליים מהר מאוד כי התייאשתי מהתיקים "לחיתולים" וגם היה לי אחד שעולה המון כסף
אבל לא שווה הרבה.
 
למעלה