תיק לעגלה !

הצלחתי להיכנס סוף סוף לאתר. כן, זה

התיק. התיק שקניתי בצבע שמנת והכיסים בכחול עם דובונים צהובים. מאוד מרוצה
 

liat4tal

New member
לא קבלת תגובה שלי?

כתבתי שיש לי תיק דומה. 10! אבל גם הקמפניולה טוב... יהב שלנו חולה
 

כרכומית

New member
תיק לעגלה

אני קיבלתי תיק לעגלה של קמפניולה. הבנתי זשה דגם חדש יותר שלהם הוא לא בצורת משולש שזורקים הכל פנימה בלי תאים, אלה בצורת מלבן (קצת פחות יפה, אבל הרבה יותר נוח) עם תאים +משטח החתלה שבהתחלה חשבתי שזה שטויות, אבל אני משתמשת בו המון!! בקיצור מומלץ בחום. אני משתמשת גם על הגב גם על הצד וגם תולה על העגלה, נורא כיף ונוח שיש את הכל האופציות! קניה נעימה!!
 

כרכומית

New member
לא sorry

בדקתי על התיק אבל לא כתוב כלום , אני חושבת שאין אותו באתר אלא אם כן עידכנו אותו בחודשיים האחרונים, אני אחפש לבדוק אם יש לי במקרה תמונה שלו באחת התמונות אבל לא נראה לי.
 

hope7

New member
זה מה שאני רוצה

בכתום או אדום. אז את אומרת שהוא טוב? יש לך מושג מה המחיר?
 

כרכומית

New member
הוא מעולה

אני מאוד מרוצה, מחולק לתאים ואפילו תיקון קטן מחובר, שאפשר לשים בו מוצץ(זאת ההארה האחרונה שלי לגבי התיק) בקיצור מומלץ למרות היוקר אני חושבת 360 ש"ח אל תתפסי אותי במילה, אבל לא תרצי או תצטרכי להחליף אותו בשום תיק אחר. באחריות!
 

hope7

New member
הייתי מוכנה ליותר... ../images/Emo3.gif

נראה לי שאני אלך על זה. התלבטתי בינו לבין התיק של שילב שעולה 250 ש"ח והוא יותר תיקון מאשר תיק. עכשיו השאלה הכי חשובה.. כתום או אדום?!
 

סקורפי

New member
אחלה תיק ../images/Emo45.gif

קיבלתי אותו מתנה בסוף השבוע מחברים (בצבע כחול-טורקיז) והוא ממש מעולה (וזה מנסיון של שני תיקים קודמים שלא הייתי מרוצה מהם). גם מרווח, גם נוח לסידור וגם נוח לנשיאה הן על הגב והן על העגלה!! בקיצור - מומלץ!!!
 

לוני5

New member
גם אני החלפתי כמה תיקים עד שמצאתי

בהתחלה קיבלתי תיק של רמדיה- נקרע אחרי שבועיים אח"כ השתמשתי בתיק של ד"ר פישר (שקיבלתי פעם בסופרפארם) שקרע לי את הכתף ולא מתלבש על כל עגלה (לנו יש את הד"ר בייבי) וביום שישי האחרון מצאתי את התיק האולטימטיבי בקניון רננים, בדוכן שנקרא "אומנות בבד"- הוא מ א ו ד מרופד, אפשר על הכתפיים, על הצד ועל העגלה,חוץ מזה שהוא מבד ג'ינס מדליק עם רקמה של חתול... מחיר- 250 ש"ח, לדעתי שווה כל שקל. יש להם גם כמה גדלים, אני קניתי את הבינוני.
 

אביבית1

New member
קניתי את התיק של איזי בייבי

עלה 75 ש"ח בבייבי שיק ואני מאוד מרוצה, הוא גדול עם תאים, ותאי ניילון לפנקס של טיפת חלב וכ"ו, בצדדים יש מקום לבקבוקים, והוא נתלה על העגלה. ממליצה עליו בחום.
 
למעלה