תגיד, לא נמאס לך?
תפוז היא חברה. וואלה יופי. חברה צריכה לייצר מוצרים שנוחים ומתאימים לקהל היעד שלה. לא הגיוני שתפוז יערכו שינויים כאלה דרסטים ( כן, דרסטים ) בכרטיס האישי, שבו מוסתרים או מוצגים פרטיי האישיים והסודיים, מבלי להתייעץ או לשאול אותי ואת גולשי תפוז, שבעצם הופכים את תפוז לחברה. בלעדינו - תפוז היתה מתקשה לשרוד, אם בכלל. בלעדינו - האתר היה שומם וחסר טעם. בלעדינו - הוא לא היה הופך לאחד מהאתרים המובילים בישראל, אם לא המוביל שבהם. אם לתפוז היה כ"כ בוער לשנות את הכרטיסים האישיים, הם היו צריכים לעשות אחד מהשניים: 1 - להראות לגולשים את העיצוב החדש, ולערוך סקר מקיף ( שיכלול את רוב גולשי תפוז ), שבו יישאל האם אנו מעוניינים בעיצוב החדש או לא. 2 - לאפשר לכל גולש לבחור באיזה סגנון ייראה הכרטיס האישי שלו, ולא לכפות על כולם בהפתעה את העיצוב החדש. מה גם, שתפוז היתה חייבת, אבל חייבת, לדאוג שלא יהיו באגים בגרסא החדשה אז סליחה באמת, שכאחד שגם נכנס לכאן כמה פעמים ביום, כאחד שנהנה לגלוש באתר, כאחד שעזר להפוך את האתר למה שהוא היום, וכאחד שמשלם המון כסף לחברת האינטרנט כדי להנות ( בין השאר בתפוז ) - אני מבקש בקשה כ"כ "גדולה" כמו להחזיר את הכרטיסים הישנים.