תפוז היקרים

../images/Emo45.gif

כרטיסים שאינם בייעוץ עם המשתמשים, יחד עם העובדה שכעת כל המידע האישי נדחק הצידה ע"י הפורום הכביכול פרטי שלי - זה עוול.
 
מה עשיתם מהשינוי הזה

שינויים כאלו הם רק לטובה. כל אחד בא לפה וחושב שישנו איך שבא לו את הכרטיס - אז יש לי חדשות בשבילכם, תפוז היא חברה, וכל הבקשות המיותרות האלו פשוט נמאסות לאט לאט. Mr Ka, מה אתה חושב לעצמך שאתה מנסה ליצור יום חרם? אתה לא רוצה? - אל תבוא לתפוז. אף אחד לא מביא אותך בכוח. תקראו את ההודעות של המנהלים, תנסו להבין מה הולך שם, לאט לאט תתרגלו ותגידו תודה לתפוז. לשינויים מתרגלים, וזה שינוי לטובה. כל האיומים האלה לא מזיזים לאף אחד, ובטח שלא לתפוז. במקום להיות נגד - תנסה להיות בעד ולמצוא את ההיתרונות בשינוי הזה. תפסיקו להיות אנטי נגד כל דבר שאתם לא אוהבים - עומדים מאחורי תפוז אנשים שמבינים טיפה יותר מכל מה שכל אחד חושב שהוא מבין.
 
../images/Emo31.gif איזו הודעה מפגרת.

ראשית כל, תפוז לא יודעים יותר מהציבור ולהפך, הם יודעים הרבה פחות טוב מאיתנו מה נוח ומתאים לנו. ולנו מתאים ונוח הכרטיסים הישני-ישנים. שנית כל, אני לא יודעת באיזו מאה חשוכה אתה חי באמונה שעלינו לומר תודה לתפוז על כך שאנו מביאים להם רייטינג וסכומי כסף ריציינים מפרסומת - אנחנו הגולשים. אני לא רוצה לראות בכרטיס אישי שלי פרסום סמוי לתפוז אנשים שמדגישים את הקומונות והבלוגים והשטות הזו כפורום אישי כביכול, אלא מידע שאני בחרתי, כמו הציטוט שלי, התחביבים שלי ומסרים לאומה. אז כדברי הקלישאה: בוז לתפוז.
 
קבל תגובה

הם יודעים פחות טוב מהגולשים במובנים מסויימים - ותאמין לי, כי אני יודע יותר טוב ממך איך כל צד מסתכל על הדברים (מנהל-גולש). זה טוב ויפה שלכם נוח הכרטיסים הישנים, אבל אם לא שמת לב - כל דבר שקרה ועשה שינויים לטובה התחיל משינוי שלא נראה בעיני רבים כמו שינוי חיובי. אולי הכרטיס הישן נראה לך בהרבה יותר טוב מהחדש, אבל אם תתן לתפוז קצת זמן להתארגן עם הדברים, אני מוכן להבטיח לך שבקרוב מאוד תשנה את דעתך לגבי הכרטיס. יפה שאתה לא רוצה לראות, ואני רואה שגם החלטת שאתה קובע מה יהיה עם תפוז. תגיד, אתה מנהל חברה? אתה מנהל את תפוז אנשים? אנשי תפוז אנשים יקבעו ולא אתה - הם יקבעו אם יהיו פרסומות או לא. אתה יכול לבקש שלא יהיו - הם יכולים לסרב לבקשתך. תבין את זה. זה שאתה לא רוצה משהו מסויים, לא אומר שתמיד יסכימו איתך (וזה אגב, משהו לחיים). במקום להתנפל על תפוז, אתם יכולים לברך על השינוי שבא לטובה, ולהציע בקשות לשינויים על מנת לעזור לשפר איך שאתם רוצים ואיך שנראה לטובה. אבל להחליט ולהגיד מה אתה רוצה שיהיה או לא רוצה שיהיה ולבוא בכ''כ טענות וליצור חרם? תסלח לי, אבל תפוז לא משלמים לך על מנת שתגלוש אצלהם באתר.
 
אתה יכול להבטיח לי?

כמה מעניין, תחתום על זה ותשים כסף לפני שאתה "מבטיח" לי. אני יכולה להבטיח לך שאני לא כונפה בת 12, שמתלהבת מהעובדה שעכשיו הכל צבעוני ונוצץ, בניגוד אליך. תפוז חייבים להתארגן עם הכרטיסים בטרם יציאתם. אתה יודע שפרסמו כאן את רשימת החברים, את האימיילים האישיים, בלוגים וקומונות? אשר בכרטיס הקודם הוגדרו במיוחד להיות נסתרים. כןכן, נסתרים. דהיינו, מניעת גישה לציבור ההדיוט. אני בהחלט קובעת, ואתה קובע ושאר הגולשים קובעים. ותפוז בהחלט חייבים ונדרשים להקשיב לקביעות שלנו, אחרת, אומנם אפשר לדרוך עלינו הרבה והזכרון ההיסטורי של אזרחי ישראל ושות' קצר למדי (קרי: הציבור מטומטם, לכן הציבור משלם). אבל כל זה לא משנה את העובדה שתפוז אנשים קיים על גב המשתמשים, לא נוצר יש מאין. ד"א, כלל אצבע, לחשוב לפני שמוציאים את הראש מהתחת ומדברים. יש מקום רב להתנפלות כאשר הם מפרסמים מידע אישי ורשימת חברים ואימייל זה מידע אישי ובלוגים וכיו"ב זה מידע אישי לעילא. בוודאי שחרם לא יעבוד, אבל במידה ותפוז לא יפרסמו התנצלות רשמית (והם ועוד איך חייבים התנצלות) ויתקנו את ה'דבר' הזה שמתיימר להיות כרטיס אישי - יש המון מקום לחרם. ולסיום, זכור דבר קטן, אם אנחנו לא נגלוש בתפוז - לא יהיה תפוז.
 
כן, אני יכול להבטיח לך.

אני בהחלט יכול להבטיח שבקרוב כולם יהיו מרוצים. ואיך אני יכול להבטיח דבר כזה? תפוז לא ישאירו את הגולשים כשהם לא מרוצים מהשרותים ויעבדו על מנת לשפר ולתקן. תפוז התארגנו עם הכרטיסים, ותמיד, תמיד כשמוציאים משהו חדש באינטרנט יש תקלות שלא חשבו עליהם - כן, גם אם מדובר חברה כזו. אני אומר את זה מניסיון. קשה מאוד להוציא מוצר חדש לרשת מבלי לגלות אחר כך באגים. אולי את לא יודעת על מה אני מדבר.. כי אינך מבינה דבר בעניין. "אני בהחלט קובעת, ואתה קובע ושאר הגולשים קובעים" - וואלה? אז את מוכנה לקבוע גם איך לשווק את תפוז ולבצע אולי עוד החלטות במקום המנכ''ל? זה יחסוך עבודה, כי אני רואה שאת ממש רוצה לקבוע כל מיני החלטותב בנושאים שאת לא מבינה בהם בכלל. יש עוד דברים שעומדים מאחורי ההחלטות והשיקולים, ובמקרה, לא כולם מונחים לפינינו. את יכולה להתנפל - אבל תעשי את זה בצורה יפה לפחות. תכתבי הודעה ברמה מסויימת שתיהיה שווה התייחסות. כי עד עכשיו, אני לא ראיתי הרבה הודעות בשעות האחרונות בנושא ששוות התייחסות וכתובות ברמה שבתפוז צריכים להתייחס אליהן. יפה שאת רוצה, יפה שאת מחליטה לקבוע, אבל את לא היחידה פה ואם ניתן לכל גולש להחליט ולקבוע כמו שאת עושה, המצב של תפוז היה היום על סף פשיטת רגל. אני יודע גם שאם לא תגלשו באינטרנט לא יהיה אינטרנט. מה דעתך? במקום לצאת עם איומים לחרם, תצאו עם הודעה מכובדת המבקשת מתפוז להתייחס לבקשות X, Y, Z ומבקשת התנצלות. אבל מה לעשות, כנראה שאת חושבת שאת קצת יותר מהמנכ''ל של תפוז.. אז אין טעם לנסות להסביר לך דברים כאלו.
 
לא, אתה לא.

אדון נץ הנכבד, בנתיים רק ראיתי שיש עוד כמות נכבדה של אנשים שמעוניינים לחזור לכרטיסים האישיים הישנים-ישנים. זוכר? אלו עם העיצוב הנקי שבו הציטוט שלי לא נדחף לשורה צרה למטה ודברים כמו השם שלי (אנה, לא נעים להכיר אותך) נמצאים לשם שינוי באמצע ולא איזה פורום אישי שמיועד לבני 4. אני מבינה שגם אתה לא מבין הרבה בהוצאת מוצרים לשוק, כיוון שבוודאי לא תשרוד הרבה שם. אי פרסום החתימה הוא באג, אולי. חשיפת מידע אישי זה לא גורל, זה מחדל. אין כל קשר בין שיווק לבין הכרטיס האישי - אתה לא משהו בחשיבה לוגית, כן? שיווק יתבצע ע"י התייחסות לגולשים ולא מסה קריטית של אנשים זועמים ונפגעים. תפוז לא צריכים להתייחס להודעות שנכתבות ע"י זוכי פרס נובל לספרות, אלא להודעות הגולשים. ומה לעשות, הרמה הכללית של הגולשים אולי לא גבוה במיוחד (בערך כמו הרמה שלך) אבל היא ללא ספק גבוה מן הרמה הבזויה אליה הגיעו תפוז. על תפוז להתייחס לגולשים. ד"א, יש הבדל בין להחליט לבין התנגדות גורפת לפרסום מידע אישי והזניית השטות בשם כרטיס אישי - שבעיניי, בהחלט מותר לי לדרוש שיהיה -אישי-. תפוז יהיו על סף פשיטת רגל, אם ימשיכו להתייחס לגולשים שלהם בדורסנות כזו ובחוסר כבוד מינימלי. דווקא היו כאן מספיק הודעות מכובדות ובעצמי כתבתי כמה הודעות שמבקשות התנצלות והודעה עם רשימת הנושאים לטיפול. בכל אופן, אני מניחה שמיצינו כאן. חבל שאתה לא חכם במיוחד, להושיט את הלחי השנייה כבר מזמן לא משהו.
 

ShaguaR

New member
תגיד, לא נמאס לך?

תפוז היא חברה. וואלה יופי. חברה צריכה לייצר מוצרים שנוחים ומתאימים לקהל היעד שלה. לא הגיוני שתפוז יערכו שינויים כאלה דרסטים ( כן, דרסטים ) בכרטיס האישי, שבו מוסתרים או מוצגים פרטיי האישיים והסודיים, מבלי להתייעץ או לשאול אותי ואת גולשי תפוז, שבעצם הופכים את תפוז לחברה. בלעדינו - תפוז היתה מתקשה לשרוד, אם בכלל. בלעדינו - האתר היה שומם וחסר טעם. בלעדינו - הוא לא היה הופך לאחד מהאתרים המובילים בישראל, אם לא המוביל שבהם. אם לתפוז היה כ"כ בוער לשנות את הכרטיסים האישיים, הם היו צריכים לעשות אחד מהשניים: 1 - להראות לגולשים את העיצוב החדש, ולערוך סקר מקיף ( שיכלול את רוב גולשי תפוז ), שבו יישאל האם אנו מעוניינים בעיצוב החדש או לא. 2 - לאפשר לכל גולש לבחור באיזה סגנון ייראה הכרטיס האישי שלו, ולא לכפות על כולם בהפתעה את העיצוב החדש. מה גם, שתפוז היתה חייבת, אבל חייבת, לדאוג שלא יהיו באגים בגרסא החדשה אז סליחה באמת, שכאחד שגם נכנס לכאן כמה פעמים ביום, כאחד שנהנה לגלוש באתר, כאחד שעזר להפוך את האתר למה שהוא היום, וכאחד שמשלם המון כסף לחברת האינטרנט כדי להנות ( בין השאר בתפוז ) - אני מבקש בקשה כ"כ "גדולה" כמו להחזיר את הכרטיסים הישנים.
 

חןשסק

New member
שינויים הם לטובה, לפעמים. במקרה הזה

השינוי יכול היה להיות טוב אם תפוז היו משאירים את הדגש על הפרטים שכן אמורים להיות בכרטיס אישי כמו שם המשתמש, הגיל וכדומה... למה למשל הבלוגים או הסקרים צריכים להיות במרכז...? העיצוב בסדר, קצת מבולגן, אבל את זה אני מאמינה שתפוז יסדרו במהלך הזמן... וזה לא שישר אנשים מחפשים את הרע- אנשים רגילים לדבר מסויים ופתאום החליפו אותו, וכשהכרטיס החדש הוא לא הכי נוח למשתמש זה גורם לתגובות כאלו...
 

SimsY

New member
../images/Emo45.gif

למקרה שלא שמתם לב אתם לא משלמים כאן על כלום
 
זה לא יעבוד מ2 סיבות עיקריות...

1) התראה קצרה מדי. 2) תפוז עדיין מערכת פורומים טובה.
 

lior wohl

New member
חחח

מה עובר על השירשורים פה? כל הזמן מתחבר - מתפרק עכשיו הגיע מצב שההודעה הראשונה בשירשור היא תגובה!.. חחח
 

DToNAToR

New member
בכל זאת

זה קצת יותר חשוב מלהתלונן על כמה שהעיצוב החדש חרא. אז אני אקפיץ לי ..
 

ShaguaR

New member
תפוז היקרים ../images/Emo27.gif

אני חושב שלאור התלונות הרבות על הכרטיסים האישיים ( עיצוב, חשיפת פרטים אישיים... ) מן הראוי שיוחזרו הכרטיסים האישיים לאלתר. אתר שמתיימר ליצג את כל שכבות הגיל ( ואני מקווה מאוד שאני צודק ), לא יכול להרשות לעצמו ליצור כרטיסים כ"כ ילדותיים ושטותיים, שמעבר לעיצוב המוזר והמבולגן-משהו, חושף פרטים אישיים של חברים באתר, שאני משוכנע שהם לא רוצים להראות לכולם, ומראה שטויות חסרות טעם, כמו "קישורים שלי", "הסקרים שלי", ועוד דברים רבים שאני לא אפרט. אני מאוד מקווה שתתייחסו להערות הזועפות של רוב הגולשים בתפוז, ותעשו משהו בנידון - ובהקדם!
 
למעלה