תפוז היקרים

לא נמאס לפתוח הודעות חדשות על זה?

חרשתם על הנושא. תראו מה עשיתם מזה. תפוז הבינו את הקטע, זה שלא הגיבו לא אומר שלא קראו. כל אחד בא לפה ופותח הודעה בנושא.. מספיק.
 
ומי אתה?

הלקקן התורן? לא בא לך? אל תתערב עצם העובדה שכל כך הרבה כותבים רק אומרת כמה זה מרגיז והיה ברור שזה מה שיקרה אז עדיף שתפוז יעשו UNDO דחוף על כל העדכונים המיותרים האלו
 
מי אני?

אני זה שמתי שיבוא לו ישלח הודעה וזה ממש לא אכפת לו אם אתה רוצה שאני אתערב או לא רוצה. בפורום לכל אחד הזכות להתערב, ותתפלא - אני מנצל אותה. לא אכפת לי אם כ''כ הרבה כותבים, מהסיבה הפשוטה שכ''כ הרבה טועים..
 

K a r i

New member
אתה טועה בכך שאתה חושב שכל כך

הרבה טועים. תפוז יחליטו בסוף. זה משנה מה נעשה :/
 
הומ..*לא קשורה*

הרבים טועים לפעמים לדוגמה פעם *כל* בני האדם האמינו שההעולם הוא שטוח
 
אתה אגואיסטי ../images/Emo88.gif

לאחרים אסור ולך מותר? תכתוב מה שבא לך ותן לאחרים לנהל את רצונם בלי שיצטרכו לבקש את תמיכתך הלא רצויה.
 
לפי הכרטיס שלך

סליחה, העולם המצומצם שלך עושה רושם שנולדת אתמול גם בתפוז... חבוב! אין לי בעיה שתתנגד לדעות שלי אני אגיד א' אתה תגיד ב' ? סבבה אבל כשאני אומרת א', תגיד אתה את ה-ב' שלך, בלי לנסות לסתום לי את הפה ובזה סיימתי איתך כי אתה כל כך לא מעניין והדעה שלך בגלל הצורה שבה היא נכתבת לא מביאה לי סיבה להתייחס אליך יותר
 

ShaguaR

New member
מותר לי

כמו שאמרת - זכותי להגיד את דעתי. לאן אני אשרשר? לשרשור המאתיים ועשר שנפתח על הנושא? ההודעה שלי באה למצות את כל הנושא האידיוטי הזה של החלפת הכרטיסים האישיים. רוב גולשי תפוז ( ואני אומר רוב ע"פ קריאת אלפי הודעות ) ממש לא סובלים את העיצוב החדש ואת כל המתלווה אליו. תפוז הרי לא מתכוונים לקרוא את כל המיליון שרשורים, אלא רק כמה בודדים, ואני רציתי בהודעתי לסכם את כל הנושא שמטריד את רובנו. זה שתתסיס את האווירה כאן לא יעזור לך, אז בבקשה - אם אתה רוצה להביע את דעתך, תעשה זאת בצורה מכובדת, ואם אתה לא מסוגל לעשות את זה - פשוט אל תקרא את כל ההודעות. הרי מה ציפית? שההודעה הזאת פתאום תגרום לי להגיד - "וואלה, מצטער, מה זה טעיתי!"?
 
מה זאת ההזמנה הזאת בכרטיס האישי

איפה רואים את זה זה לא נותן לי להיכנס לאפשרויות בכרטיס ממי אני אמור לקבל הזמנה
 

CrazyYoYo

New member
../images/Emo27.gif

יש כמה אנשים שקיבלו (או שזה כל המנהלים..) מספר הזמנות, אם אני טועה, מספר בלתי מוגבל, והם יכולים להזמין את מי שהם רוצים דרך 'הזמן חבר'. אתה יכול לבקש ממישהו שיש לו הזמנות או פשוט לחכות, אני מניח שעוד כמה ימים זה יהיה בנכו וכו לכל הגולשים. אם תשלח לך הזמנה אתה תראה אותה בתיבת המסרים
 

בJדJה

New member
לא נכון כולם יכולים לשלוח הזמנה..

שאתה לוחץ עידכון הכרטיס אז יש לך למטה הזמן חבר ואתה כותב את הניק ניים שלו ושולח הזמנה..
 

SimsY

New member
משהו טוב להגיד ומשהו רע

הכרטיסים החדשים - מעולים!!! אני יכול ממש להציג את עצמי ושיכירו לגמרי את כל העולם שלי בדיוק כמו שאני רוצה אותו - אל תשנו. הדבר הרע שאני רוצה להגיד הוא שמה זה תסלחו לי אבל החרטא הזה שאני צריך לקבל "הזמנה מגולש אחר בתפוז" בשביל שאני אוכל להשתמש באופציות החדשות.... ? מה הרציונאל בזה? אני רשום בתפוז כבר כמעט אולי 4 שנים או קצת פחות למה שאני אצטרך לבקש ממישהו רשות בשביל שהוא ייתן לי להשתמש באופציות החדשות של תפוז ? זה לא נראה לכם טיפשי ? למה שאני לא יוכל ישר להשתמש באופציות החדשות בכרטיס שלי ? עכשיו אני כאילו צריך לחפש מישהו בכל תפוז שכבר יש לו "אישור" כדי שיאשר אותי? למה שאני לא אוכל להשתמש בזה ישר בלי כל מיני משחקים?
 

CrazyYoYo

New member
../images/Emo45.gifצודק

אני מניח שהכוונה של תפוז הייתה קודם כל להוציא את הגירסה רק לקבוצה מסויימת של אנשים, בעיקר בשביל לחפש באגים ודברים כאלה. מחר-מחרתיים בטח כל האופציות יהיו פתוחות לכל הגולשים.
 

omer87

New member
זה ממש לא בסדר!!!!

מזל טוב על הכרטיסים האישיים החדשים או "העולם שלי"(אי אפשר היה למצוא שם אחר????) עדיף על שיטת הלשוניות הקודמת וקצת יותר נוח, אבל זה ממש לא בסדר!!! מיהרתם מידי להשיק את הכרטיסים החדשים ושכחתם לשמור על פרטיות הגולשים!!! במקרה נכנסתי לכרטיס האישי שלי וראיתי את כתובת המייל שלי מוצגת בפני כל תפוז!!! וגם בפני כאלה שלא רשומים.... אני מניח שיש כל מיני גולשים שלא מודעים למצב וכידוע לכם כל כתובת מייל חופשית באינטרנט נכנסת תוך 20 שניות לרשימת תפוצה שטנית אז..... תיזהרו קצת בפעם הבאה
 

hadarr1

New member
מנהלים? מישהו? תפוז?

תגידו.. אין כאן מנהלים או משהו דומה? מישהו שישליט סדר בבלאגן??? מישהו שיסביר למה לעזאזאל עשו את ה"עולמות" המגוכחים האלה בכרטיסים האישיים?? טוב עזבו את הכרטיסים.. איפה המנהלים????
 

DToNAToR

New member
אני אנסה עוד פעם אחת ../images/Emo41.gif

מן הראוי שתפוז יתנו לזה התיחסות כלשהי וזה לא הולך לקרות כנראה בדף הרביעי. כל האלה שהתלוננו על זה שחשפו את האי מייל שלהם -- הייתי מצפה שלפחות תגבו את הנושא הזה. אבל לא, רק להתלונן אתם יודעים.
 
למעלה