תקראו את זה סופר דחוף !!!

Adidason326655

New member
תקראו את זה סופר דחוף !!!

תקראו את זה סופר דחוף !!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3163688,00.html http://news.walla.co.il/?w=/10/802865
 

Double U

New member
../images/Emo4.gif

אנשים, אתם לא יודעים כמה האירוע הזה נתן לי לחשוב על הנושא הזה של פדופילים באינטרנט. עד עכשיו זה נראה רחוק ממני, אבל מסתבר שזה בכל מקום! זאת גם הסיבה שלא התכוונתי לבוא למפגשים, זאת הסיבה שסירבתי לעבוד בתור מחלק המגנטים והסיבה לכל החשדנות שלי בתקופה האחרונה. אנשים, פשוט תיזהרו!!! האדם הכי נחמד שנראה לכם על המסך, יכול להיות בדיוק ההפך במציאות.
 

ba r2 0 1 0

New member
כנ"ל אני + עוד משהו חשוב!!!

עכשיו גם אני מבין את החשיבות של כל הדיבורים על הנושא בבתי הספר ובכל מסגרת שקיימת כמעט! תמיד זה נראה רחוק כמו ששי אמר אבל הנה....
 
../images/Emo18.gif פגישות מחוץ למסך../images/Emo18.gif

חשוב לי לחזור על דברים שאולי כולנו יודעים. חשוב לי לציין שאין שום רע בלדבר עם אנשים באינטרנט ויש אנשים מקסימים שאני הכרתי דרך הפורום השני או הפורום הזה. יחד עם זאת אסור לסמוך על כל אחד ולצערינו המציאות לא ורודה. במידה ואדם מסוים גורם לכם להרגיש אי נוחות תוך כדי שיחה תמיד ובכל תוכנה ניתן לחסום אותו, גם כאן בתפוז, גם באייסי קיו וגם במסנג'ר- אם מישהו רוצה עזרה בנושא שיודיע לי. רוב מי שיושב כאן היום מתחת לגיל 18 ולכן אני ממליצה לא להפגש עם אנשים מעל גיל 18, תחכו כמה שנים, ליתר ביטחון. אם החלטתם להפגש עם מישהו שהכרתם כאן חשוב שתעשו זאת במקום ציבורי ובשום פנים ואופן לא ללכת לאחר מכן לביתו , רכבו או כל מקום אחר. תמיד תיידעו גורם נוסף בכך שיצאתם מהבית ולאן יצאתם. תלכו עם פלאפון ואם ניתן להפגש עם עוד חבר או חברה עדיף ואפילו רצוי. תנו כמה שפחות פרטים עליכם על גבי המסך. רצוי מאוד לא לתת כתובת או שם מלא. והכי חשוב אם יש משהו שאתם חושדים לגביו לכו עם התחושות שלכם. מקווה שתמיד נכיר רק אנשים טובים. ליאור.
 
אין שום קשר לאינטרנט

התרדה מינית יכולה להיות בכל מקום האינטרנט זה סך הכל עוד כלי שעוזר לביצוע. אני אישית נפגשתי עד היום עם מאות אנשים מהאינטרנט ( רובם הגדול לצורכי עסקים ) אבל גם הכרתי אחלה אנשים שהיו לי לחברים בכל מקרה.. אני ימשיך להיפגש עם אנשים מהאינטרנט ללא חשש, כי זה בדיוק כמו להיפגש עם מישהו ברחוב , בסך הכל אי אפשר לדעת.
 

Double U

New member
מצטער אם דבריי נשמעו כהכללה.

קיימים מצבים שבאמת מכירים באינטרנט אנשים שהם חברים גם להמשך החיים, אבל בכל זאת, צריך להיות בטוחים שאתה מדבר עם האדם הנכון.
 
זה תלוי בבנאדם בעצם

אם זאת בחורה.. אז כן היא צריכה להיזכר פי כמה וכמה.. מכיוון שאצלי בדרך כלל זה פגישות עסקים , אין לי מה לדאוג זה תמיד במקום הומה אדם. אני משתדל שלא להפגש עם בחורות מהאינטרנט ( לפעמים יש מציאות :p ) וכשאני נפגש עם מישהו... אני מספיק חזק פיזית להתנגד לכל מה שהוא עושה בכל מקרה
 
ההבדל הוא שאדם באינטרנט יכול

להתחזות לכל אחד ולכן יש לשמור על כללי הזהירות באם מחליטים להפגש.
 

badboy3919

New member
אני בה-ל-ם!!!!

אני פשוט לא מאמין שזה קורה!!!!!!! ועוד לחשוב שזה מישהו שאני מכיר (אבל אסור לפרסם שמות).
 

Super Chuly

New member
נורא.. פשוט מזעזע

השוק עדיין גדול. זה מאוד מפחיד, כפי ששי כבר אמר פתאום לגלות את זה כל כך קרוב לבית. הרשו לי לחזק את כל שנאמר פה- לא להפגש לבד עם אנשים מהאינטרנט (לכו למקום עם הרבה אנשים, או המנעו מכך) ולא לתת כתובות! שלא נשמע יותר על דברים כאלה... ליהי :(
 
טוב.. אז מה אני יגיד לך..

צאי לרחוב ותתחילי לסרס להנאתך
 

nofar17

New member
אחרי מה שקראתי

הסיכוי שאני אתקרב לבני גילו הוא קלוש.
 
ברור!

שלא תחשבי אפילו להיפגש עם אנשים בגיל שלו 31 זה כבר אדם מבוגר , וזה מאד מחשיד כשאדם כזה לא אמור למצוא שום עניין בילדות ובילדים קטנים בחורה בגיל שלך צריכה להיות בסביבת הגיל שלה פחות או יותר.
 

MrJacKasS

New member
אני גבר ואני מבין

ואני מאחל לכל סוטה מין מטורף שיכרתו לו ת'זין, רק ככה כולם יירתעו מביצוע מעשים כאלה. אני לא מדבר על המקרה הזה ספציפית, כי ממה שהבנתי הוא לא קיים עם הקורבנות יחסי מין, אני מדבר על פדופילים ואנסים למיניהם שביצעו מעשים מגונים ויצאו רק עם מאסר.
 
קודם כל..

אני מבין שאתה לא יודע מה זה סירוס.. לחתוך עם האיבר של הגבר , לא יגרום לו לאבד את החשק המיני. סירוס עושים באמצעים כימיים (שנוי במחלוקת עקב אחוזי הצלחה לא מספקים) או בעזרת ניתוח. אני בעד סירוס כימי , לגברים שהם לא נורמטיביים , כלומר זאת לא הייתה מעידה חד פעמית , ולא ניתן לשקם אותם.
 
למעלה