תקראו את זה סופר דחוף !!!

שאלה :

האם אתם באמת בטוחים בזהות של אותו אדם? זה יכול לגרום נזק תדמיתי גדול אם אתם טועים
 

Adidason326655

New member
רשום בכתבה

והכל בהסתמך על כלב השמירה של הדמוקרטיה ועל דברים שנעשו בפורום. ועל עדות של שוגימן.
 

chuti

New member
מה הכינוי שלו???

בבקשהה תגידוו אני אמורה לדעת אם הוא ניסה לדבר איתי או לאא
 

shirly adda

New member
"אפי טכנאי מחשבים" ו------!!!!!!!!!

הוא הציע לי עבודה לחלק פלאייים וכמעט נפגשתי איתו תקלטו!!!!!!!!!!!! זה ממש מפחיד אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא רצה שאני אבוא אליו הבייתה!!!!!!!! ולא הלכתי רק כי לא רציתי להגיד לאמא שלי שאני הולכת למישהו שאני לא מכירה שמציע לי עבודה וכל זה...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

Adidason326655

New member
אני ממליץ לכולם לראות חדשות היום

יתכן ויועלו פרטים נוספים והתחדשויות.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

לזה אני קורה "מוסר כפול"
 

nofar17

New member
מההההההההההההההההההה?

רגע רגע רגע, יש לי קליטה איטית. רק עכשיו הבנתי. זה ההוא? עם המגנטים? עבודות? פליירים? מהההההההההההההההההההה? דמט! ידעתי שמשהו מוזר שבן 31 ישתתף בדיונים שלנו.
 

badboy3919

New member
כן ,זה הוא...ואגב,אם עוד נשארו

ספקות,לפני 10 דקות שידרו כתבה קצרה בערוץ 22 על הנושא וזיהיתי אותו בוודאות ככה שלא נשאר מקום לספקות. חחח כן אור,אני זוכר את העניין...בגלל זה גם כתבתי לו שילך לחפש אנשים בגיל שלו,כנראה שכבר שמתי לב למשהו (ופשוט לא אמרתי את זה). כ
 

nofar17

New member
אימאלה. \= עכשיו באמת לסרס אותו!

 
לקרוא ברצינות

ערב טוב ילדים ומבוגרים כאחד.כותבת לכם האמא שחשפה את פרשיית הפדופיל,אני רוצה לגעת בכמה נקודות חשובות. הפדופיל מציג את עצמו בפורומים ובאיי.סי.קיו. כ"אפי מחשבים",או כ"אפי טכנאי מחשבים",או כ"ענבל בת 15",הוא נהג לבצע מעשים מגונים חמורים דרך מצלמת האינטרנט,וכמו כן ניפגש עם ילדים תמימים וביצע בהם את זממו. הזדעזעתי לדעת שמתלונה אחת נחשפה פרשיה כזאת גדולה,ועל מנת לדעת עד כמה היא גדולה אנו צריכים את עזרתכם. בתחנת כפר סבא ישנו מחלק נוער עם צוות מדהים שמאוד רוצה לדעת על כל מי שנפגע מאפי,הכל נעשה בדיסקרטיות כך שאפשר להיות רגועים. בני בן השמונה קבע להיפגש עם אפי ובדקות גורליות גיליתי שהבן שלי בסכנה. קשה לתאר תחושה של תיסכול וחרדה,אבל קל לי לספר איזה אושר לדעת שבני ניצל ועוד ילדים רבים ניצלו,בזכות ילדים רבים שחושפים את מה שהסתירו,ובזכות צוותים שיום ולילה עושים עבודתם על הצד הטוב ביותר,אפי נתפס ויבוא על עונשו. ילדים יקרים והורים,תדעו שכל פרט שתמסרו מאוד מאוד יסייע לסיים את הפרשה ולהעניש את מי שהפך ילדים תמימים לקורבנות של מחלתו המינית. ניתן להתקשר לטלפון 09-7473416 או לסור למחלק הנוער במשטרת כפר סבא. שוב אני מבקשת כאמא כמו כל אמא,שימרו על עצמכם אל תיתפתו להצעות של אף אדם וזיכרו תמיד גם אם לפעמים נראה לכם שההורים לא צודקים תמיד זיכרו,ההורים הם היחידים שתמיד יתפסו אתכם כדי שלא תיפלו,ספרו להם הכל,בתור אנשים מעט יותר מנוסים הם יודעים להבדיל בין טוב לרע. הפיצו הודעה זאת לכמה שיותר ילדים בכל האזורים.
 
למעלה