תקשיבו בבקשה, אני צריכה חיזוק

אל תגידי את זה..פקצהההה:פרחה קטנה צ

פקצה= פרחה קטנה צועקת הרבה...תחכימי! אז בבקשה..אל תכתבי את זה פה!
 

SiM GirL

New member
יופי

יופי שאתם יודעים שאני פאקצה שמחפשת צומי... תמשיכו לדעת...
 
הילוש..היא התכוונה שאנחנו יודעים מה

זה פקצההה..ולא שאנחנו יודעים שאת פקצה (חסה וחלילה!) נ.ב: תפסיקו עם המריבות הטיפשיות האלה על שעות השינה וכל הדברים האלה..אם אתם מחפשים אקשן,פשוט תפתחו פורום למריבות,אולי קומונה,ושפכו שם מה שבא לכם.. זה מעצבן ששרשור לשאלות,נועד למריבות מטופשות! Please,stop it!!
 

s h s h

New member
אני מקווה מאוד בשבילך...

אני מקווה מאוד בשבילך שהכל ישתפר בקרוב. את צריכה להיות יותר אופטימית ולחשוב שיהיה בסדר בעתיד, אחרת לא תוכלי להמשיך. תמיד יש עליות ומורדות (במקרה שלך זה "קצת" יותר גרוע), אבל תמיד תזכרי שגם אם מרגישים רע, אחרי זה מרגישים טוב. כמה שהחיים נראים לך גרועים עכשיו, בעוד כמה שנים (או חודשים, או שבועות) הכל ישתפר. אני מציעה לך לנסות לדבר עם אנשים שיש להם גם טיקים. אני בטוחה שהם יוכלו לעזור לך ולגרום לך להבין שלא צריך להפסיק לחיות רק בגלל זה (הייתה אחת באקזיט, שאמרה שהיה לה מאוד קשה עם זה כשהיא הייתה קטנה יותר, אבל עכשיו זה בקושי מפריע לה). בנוגע לגידול, אם את אומרת שהוא כזה שתרופות יכולות לחסל אז זה טוב מאוד. תהיה לך תקופה קשה, אבל היא תעבור ואחרי זה את תראי שהכל יהיה טוב ותצחקי על מה שחשבת ואמרת. אני מאוד מקווה שההרגשה שלך תשתפר ושהמצב הבריאותי שלך גם הוא ישתפר. תמשיכי לחיות עם חיוך על הפנים, לא משנה כמה המצב גרוע ותנסי לחיות את החיים ולמצות אותם, ולעשות את מה שאת אוהבת לעשות.
 

SiM GirL

New member
תודה לך

אני מודה לכולם, כמו שהבטחתי, אני אכן מודה! אם לא מספיק לכם מילת תודה, אני יכולה להחזיר לכם טובה בגלל שעשיתם לי טובה, תמכתם בי ולקחתם חלק מזמנכם על ילדה מפגרת שהיא פאקצה עולמית שרוצה תשומת-לב, והרבה...! תמשיכו לתמוך! חולה על כולם שתמכתם בי!
 

SiM GirL

New member
אה, ועוד דבר...

אני לא על גלולות וגלולות לא יפתרו את הגידול, אלא ניתוח יפתור את הגידול. הגלולות הן משככי כאבים ועוד גלולות בסדרה, שהכל יהיה סדיר.. ושוב - תודה על כל תמיכתכם!
 

ooohad

New member
עצה

אני ממליץ לך לשלוח את כל המזוזות בבית לבדיקה אצל סופר סת"ם, אולי זה נשמע לך טפשי אבל לאנשים שהיו מזוזות אפילו עם אות אחת פגומה, חלו במחולות מוזרות וקשות ולא החלימו על שתיקנו את המזוזה שלהם, זה דבר ראשון. דבר שני כדאי לך להיות אופטימית ולהאמין תמיד שהכל יהיה בסדר כי זה מפתח לבריאות ולעוד הרבה דברים אחרים. דבר שלישי כדאי לך גם לקרוא תהילים ולחשוב קצת איך העולם הנפלא הזה נוצר, סתם ככה לבד? לא! יש אל אחד הוא חי וקיים. ולא יכול להיות שאין לכל העולם הזה בוס, שמחליט הכל ושולט בכל העולם. בתקווה שתתיחסי אל ההודעה ברצינות. אוהד |סלינק||סלינק|
 

SiM GirL

New member
תודה לדנדושית ולנטלי.

עזרתם לי להרגיע את עצמי, ואני הקשתי לכם. עצותיכם באמת טובות, אבל לא מספיקות. אני מסתכלת על העולם בפרספקטיבה אופטימית וחיובית, אבל לפעמים כל הפגעים הפיסיים שלי משתלטים והורסים הכל. רק אתם, הפורום, יכולים לעזור לי. שכחתי להגיד שהדבר היחיד שאני צריכה להתגאות בו זה הלימודים, במיוחד הבעה ויצירתיות בב"יס. כבר נשלחתי לא פעם לח"ול מתוך זה, וזה הדבר היחידי שאני יכולה להתגאות בו הנ"ל. תודה על תמיכתכן של דנדושית ונטלי! מקווה שכולם יתמכו בי, אני אודה לכם מאוד! נ.ב: אם עדיין לא קראתם את הוידוי שלי, אני פאקצה שמחפשת תשומת-לב, וזו האמת. כל הקטע של האייקונים בכותרת הראשית זה סתם חיפוש אחר תשומת-לב. מקווה שתקבלו אותי אחרי הוידוי!
 

°°NaTaLi°°

New member
אני כבר קיבלתי

תאמיני לי עם בעיות כמו שלנו יש כולם היו רוצים קצת צומת לב גם לי זה קרה בהתחלה אבל אז הבנתי שאני לא רוצה צומת לב אני בסך הכל רוצה למצוא חברים אמיתיים שאוכל לשפוך על כולם את הלב! מצאתי כבר כמה כאלה כל אחד יודע עלי קצת כי קשה לי לספר הכל לכולם. אני מקווה שאני עזרתי לך! -מתה עלייך נטלי-
 
חחח.."וידוי"..לונורא..אני מקבלת כל

אחד ואחת באשר הם! שמחה שהצלחתי לעזור..אפילו אם רק קצת... אני יכולה להיות הפסיכולוגית שלכם בגרוש..חחחח,סתם,סתם! יאללה..אני זזתי..אני אהיה פה בערב ......מאוחר-מאוחר..חחח..,חשתי "תיקים באפילה".. אני חייבת לעוףףף..מחכים לי.. בהיייי
 

SiM GirL

New member
תודה לכם!

אני אגיד תודה עד שימאס לכם! חחחחח... טוב אז... מצב הרוח שלי השתפר, כמובן, אבל לטווח קצר. אני יכולה להתגאות בעצמי אם אני חושבת על חצי הכוס המלאה, כלומר על ההצטיינות שלי בהבעה ויצירה בכתב בבית-הספר. גם על כל המאורעות שקרו לי, ימי ההולדת וכדומה... מקווה שתמשיכו להגיב לתמוך!
 

SiM GirL

New member
תודה לכם!

אני אגיד תודה עד שימאס לכם! חחחחח... טוב אז... מצב הרוח שלי השתפר, כמובן, אבל לטווח קצר. אני יכולה להתגאות בעצמי אם אני חושבת על חצי הכוס המלאה, כלומר על ההצטיינות שלי בהבעה ויצירה בכתב בבית-הספר. גם על כל המאורעות שקרו לי, ימי ההולדת וכדומה... מקווה שתמשיכו להגיב לתמוך!
 

SiM GirL

New member
סליחה, יצא פעמיים! ההשלכות../images/Emo26.gif

טוב, לא משנה.... יש עוד כמה דברים ששכחתי לספר לכם, אבל הפעם קצת יותר חיוביים ומשמחים, פשוט אם כבר הייתי בקטע של כל החיים בחרא שלי, שכחתי את החיים הטובים שלי: יש לי חבר חדש, הוא מאוד מתוק. הוא תומך בי לא פחות ממכם, שזה דבר חשוב - בן זוג אוהב שיתמוך בך בכל מצב. לפני כמה זמן עשו לי 3 בדיקות דם כל יום. בהתחלה זה נוסף לרשימת הדברים השליליים שלי, אבל אז התרגלתי וזההיה דווקא כיף (אני יודעת, אני יודעת; אין חולת נפש כמוני). ראש גדול וסביבותיה, השחקנים ואתם, עזרתם לי להסתכל על הכוס המלאה. זה לא אומר שיצאתי מהמצב לגמרי! אם תמשיכו לתמוך ולאהוב אותי כמו שאני אתכם, תאמינו לי, מצב ההוגנות בעולם ישתפר. התמכרתי לראש גדול, את זה לא אשכח ! התחלתי להעזר באינטרנט הרבה לאחרונה, בגלל שקנו לי מחשב חדש אות נחמה על הגידול המוחי. טוב, מקווה שתבינו ותפנימו!
 

°°NaTaLi°°

New member
הצחקת אותי

אני חולה נפש חבל לך על הזמן אין לי מושג מה אני עושהמביכה את עצמי כמו לא יודעת מה זה לא מעניין אותי למה כי זה עוזר לי להבריא שיצחקו עלי כמה שהם רוצים את זה כבר אמרתי היה לי כמה להחליט להיות ילדותית בגלל שאני ביישנית רגישה ובכיינית בנטסף לכך אני נעלבת בקלות אבל התרגלתי מכיתה א קראו לי בשמות כמו עמוד חשמל והשאר מכל מיני תחפושות שהתחפשתי או בהצגות בכיתה או בפורים כמו למשל היתה הצגה בכיתה שהיתי צריכה להחפש לכיבשה כאילו ששחכתו אותי וכל הכיתה היתה מתה מצחוק זה היה מה זה קרוע אחריהם אני וחברה שלי גם התחלנו לצחוק עד שנרגנו והמשכנו אבל מאז קראו לי "כבשה" בפורים בכיתה ה התחפשתי לפרה משוגעת אמא שלי תפרה היתה תחפושת מה זה אדירה. תאמת השנה כבר לא ממש קוראים לי בשמות כי הם רואים שאני שותקת או שאני עושה זה כבר לא מקורי. או שפשוט אני מתעלמת וזהו. כמו שאמרתי אני חייבת לתפטס קצת אומץ השיכבה שלי היא גן חיות כותבים על הקירות הורסים רכוש בית ספר שוברים מטתים גונבים פלאפונים מחשבונים ספרים כסף כרטיסיות..... בקיצור ממש גן חיות תאמת יש לנו כיתה של מופטים בשיכבה והחברה השניה הכי טובה שלי שמה שם. הכיתה הזאת די אחלה התחברתי לרוב הם ממש חמודים הבנים שם אוהבים לעצבן אותי בכוונה כל פעם שהם מציקים לחברות שלי אני באה עליהם ומתחילה לרדוף אחריהם עד שאני תופסת אותם הם נהנים מיזה חחחח. אבל לשאר אני לא מסוגלת להתקרב כי אני מפחדת אני לא מסוגלת להרביץ כמו שנה שעברה הילד שהציק לכולם ישב לידי וכל הזמן הציק לי הוא בא להרביץ לי ולהפיל אותי באתי עליו נתתי לו מכה חזקה בגב כל הכיתה כזה עושה אוווו. מאז הבנים לא מפחדים מימנו הוא נוגע בהם הם הורגים אותי. הוא עדין מציק לי קצת אבל לא אכפת לי אני עוברת וזהו לא עושה כלום.
 
סימגירל כנסייי

טוב תראיי אני ממש ממש ממש מצטערת בשבילךך ולדעתי תתחילי דף חדש בחייייםם תמצאי חברות חדשות שבאמת יתמכו בך ולא יהיו פריחות וזה ואני מאחלת לך רק אושר ובריאותתתתתתתת
 

s h s h

New member
נכון

תמצאי חברות חדשות. נכון שזה נראה קשה לפנות לאנשים חדשים, להתחיל חברויות חדשות, פחד מזה שעוד פעם תיפגעי, אבל בסופו של דבר תראי שזה ישתלם לך ולא יהיה כל כך קשה.
 

lilosh5

New member
????

יש לך חברות?!?! עדיין לא הבנתי את הקטע הזה.... את צריכה לצאת להכיר אנשים ואם הם באמת אוהבים אותך הם יאהבו אותך כמו שאת!!!! מאיפה את מותק?!?! ובת כמה?!?! את צריכה לצאת לבלות להנות מהחיים!! אפילו אם כל המגבלות!! תבלי ותהני לך מתוקה... את נשמעת אחלה ומותק של ילדה אשמח לדבר איתך לילו
 

°°NaTaLi°°

New member
בואניה מה אתם חושבים שלהתחיל דף חדש

זה קל? ממש לאא זה ממש לא קל תאמינו לי... למרות שהצלחתי לאחר שסיפרתי על ההתאבדות בכיתה ומיים לאחר מיכם אני עשיתי הכל כדי שלא יזכירו את זה. הם לא מזכירים את זה. רק שמספרים משהו שקשור לנושא האנורקסיה וההתאהבדות כי זה קרה בלשון המורה דיברה על האנורקסיה והתחלתי לבכות.
 
למעלה