תקשיבו בבקשה, אני צריכה חיזוק

SiM GirL

New member
אנשים תקשיבו!

ביטלו לי את התור לגינקולוגית! איזה כיף! אמרו שהיא חלתה היום ובלה בלה.. ובקיצור שאני אבוא אליה לביקור מחרתיים! איזה כיף! ואני גם צריכה היום ב-15:00 ללכת לנוירולוגית... ואז ב-18:30 אני צריכה ללכת לאורתופד... באסה! יאללה תמשיכו בחייכם רק היה לי משעמם אז כתבתי את זה!
 

JustME79

New member
אוי../images/Emo10.gif

אני חושבת שאת לא צריכה עידוד! את צריכה להבין בעצמך את משמעות החיים, אולי זה רמז, שאת צריכה להתמודד עם דברים שקשים להתמודדות! אולי זה בגלל שאת כל כך מוכשרת, האמת שאני לא יודעת כל כך מה להגיד לך, אבל אם את צריכה חיזוק או כל דבר אחר אין לי בעייה שתוסיפי אותי למסנג'ר/לאייסי או שנתכתב בפרטי. בקשר לחברה שלך, כנראה שהיא לא חברה אמיתית ותשכחי ממנה כי היא מגעילה אם היא כזאת פקאצה וונאבי שמספרת את הסודות שלך לאחרים, תאמיני לי שהרבה ירצו להיות חברים שלך, והם יהיו הרבה יותר טובים ממנה.
 

shachari

New member
sim girl כנסי

מתוקה אני ממש בוכה
כשאני קוראת את הסיפור שלך , מקווה שתתחזקי . יש לי שאלה בת כמה את ? ואני לא מבינה איזה עם חרא זה ילדים שהם ככה פוגעים בך אם הייתי בכיתה שלך את היית חברה הראשונה שלי .... אנחנו כאן לצדך תתעודדי
 

SiM GirL

New member
תודה לכם!

אני בת 15 וחצי... אבל האמת היא שהחיים שלי הם לא כזה חרטא, יש גם דברים חיוביים... פשוט ביטאתי את זה בדרך אחרת... אבל הכל נכון מה שהיה מסופר שם!
 

SiM GirL

New member
ו'תודה' רבה ל../images/Emo26.gif

'תודה' רבה לאביושה שמתלהבת מזה שיא ניצבת ולדניאלוששש7 שחושבת את עצמה למדליקה!
 
ו"תודה"

לסימ גירל שמחפשת צומי והורסת את כל הפורום אם השקרים שלה!! וששמה תמונה של בלינדה ואומרת שזאת אחותה! מי שמשקר פעם אחת קשה להאמין בפעם השניה!!! איי יאא אז דובבת בהופפ soo??!? מתלהבת
 

SiM GirL

New member
למה אני מתלהבת?

רק אמרתי פעם אחת שדובבתי בהופ מה כ"כ מלהיב בזה? לעומת אביושה שגם כתבה בכרטיס האישי שהיא ניצבת, גם דחפה לכל מקום את המשפט שהיא ניצבת, ולך יש את החוצפה להגיד שאני מתלהבת? מה עשיתי כ"כ נורא שמגיע לי יחס כזה??!!
 

SiM GirL

New member
טוב...

תאחלו לי בהצלחה אני הולכת עכשיו לנוירולוגית המעצבנת! חחח היא מעצבנת והיא רופאת עצבים...חחחח......
 

SiM GirL

New member
זהו!

כבר חזרתי מהנוירולוגית! בערב יש לי אורטופד וסיימתי להיום!
 
sim girl

החיים כפי שאת רואה לא קלים..לכל בנאדם יש משברים לפעמים ואני חושבת שצריך להתמודד ולהיאבק!!! ממה שאני מבינה את ילדה מאוד מוכשרת ואני חושבת שכדאי לך להמשיך בכל מה שאת עוסקת בו כרגע!!! את צריכה לנצל כל רגע ורגע בחיים..כי חיים רק פעם אחת!!! החיים יפים..למרות שלא הכל ורוד ולפעמים על גבי הורוד יש שחור..אבל החיים יפים בכל זאת! בקשר לחברה שלך..אני רוצה להגיד לך שאני מכירה את הקטעים האלה..ומנסיון זה ממש ממש לא נעים..אבל אל תתני לזה להפיל אותך! את צריכה להראות לכל העולם הזה כמה את שווה..ולא להתייחס למה שאומרים! מנסיון ,זה מאוד קשה למצוא חברה אחת טובה שתוכל לשמור את הסודות שלך ושתוכלי לסמוך עליה..אין הרבה כאלה..אבל בכל זאת יש! למרות כל הטיקים והתסמונת והגידול..אל תתייאשי..תשמרי על עצמך!!! ותמיד תמיד חשוב שתדעי שיש לך אל מי לפנות בכל נושא שבעולם!!! אז תני חיוך
..כי החיים יפים! "לך עם החלום לך עם זה קדימה עוף אל השמיים כמו ציפור תן לדמיון לסחוף אותך לאופק תפוס ראש גדול וצא אל המרחב.."
ב-
,מורן..
 

SiM GirL

New member
לכל מי שחושב שאני חסרת חיים!

אתם יכולים להמשיך לחשוב!
 

SiM GirL

New member
טוב הקפצתי

שיהיה ארוך חחח....סתם סתם...בקיצור הלכתי היום לאורתופד והוא אמר שאין לי שום בעיה בעצמות בינתיים!
 
למעלה