A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
****

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
****
 

בועז ל

New member
מגובה מינוס 24 מ'

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
מגובה מינוס 24 מ'
 

בועז ל

New member
מראה שצפוי להשתפר.

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
מראה שצפוי להשתפר.
מבנה התחנה בימים אלה נראה כהריסותיה של עיר שהופצצה. עם הסרת הפיגומים, עמודי התמיכה, התבניות ושאר מרעין בשין, המראה צפוי להשתפר.
 

בועז ל

New member
הסיור האווירי נמשך

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
הסיור האווירי נמשך
עם התמונה הזאת.
 

בועז ל

New member
לקראת סיום: תודות

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
לקראת סיום: תודות
הסקירה השנתית מגיעה לסיומה לאחר ארבעה פרקים מתישים, אך מעניינים מאוד מבחינתי. אני מאוד מקווה כי הנכם שותפים לתחושתי זו. בהכנת הסקירה השנתית סייעו בידי אנשי מקצוע רבים . אודה ל: "מנרב", "מוסמטרוסטרוי", "שפיר", "חופרי השרון", שנציגיהם בפרויקט ענו לשאלותיי. מעל כולם אבקש להודות לשני אנשים יקרים שבלעדיהם לא היינו מגיעים לקמצוץ מהמידע הרב שזרם אלינו: ראש המנהלת, דרור סופרו האגדי, ומנהל הקו מיודענו, סרגיי ז'לזניאקוב, שאצלו יום העבודה מתחיל אי-שם עם תחילתן של השעות הנוספות.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה.

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
 

79 Ori

New member
נהדר! תודה רבה!

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
נהדר! תודה רבה!
 

באג2003

New member
תענוג לשישי... תודה!

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
תענוג לשישי... תודה!
ובדיעבד חודש אחורה :)
 
תודה רבה לך. מעניין.

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
תודה רבה לך. מעניין.
 

DarkShadow89

New member
המון תודה, פשוט מדהים.

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
המון תודה, פשוט מדהים.
התמונה הראשונה (ההדמייה של התחנה בלילה) פשוט העלתה חיוך אדיר על פניי.
 

Golf Bravo

New member
עבורך אולי מתיש

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
עבורך אולי מתיש
עבורי, הנאה צרופה. תודה על ההשקעה.
 

amithi1

New member
כרגיל, סיקור מרהיב ומרתק!

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
כרגיל, סיקור מרהיב ומרתק!
 

kobi88l

New member
תודה רבה בועז! עבודת קודש!

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
תודה רבה בועז! עבודת קודש!
 
מרתק. תודה רבה

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
מרתק. תודה רבה
 

meirho

New member
מדהים! תודה רבה!!

תמונה אחרונה.
בשבוע הבא חוזרים לשגרה. שבתשתיות והאוטובוס של אנדי שוב בעניינים. שתי מטלות ממתינות עדיין להשלמה: ארגון הסיור המובטח בקו העמק וסיור בתחנת האומה. שאלות חברי הפורום ל"נ.ת.ע." כבר נענו, וכפי שציינתי, עוברות בימים אלה את בדיקת המחלקה המשפטית של החברה. אני מאוד מקווה שנוכל לדון בקרוב בתשובות החברה לשאלותינו. עד אז, אדיוס אמיגוס ושבת שלום.
מדהים! תודה רבה!!
 

easylivin

New member
סרטון: הוצאת ה-TBM ממנהרה 1

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
סרטון: הוצאת ה-TBM ממנהרה 1
הועלה על ידי "מטרוסטרוי":
http://www.youtube.com/watch?v=CmZliwo_FJo
 

משה343

New member
בועז,סיקור מעניין , קבל
צנוע...

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
בועז,סיקור מעניין , קבל
צנוע...
נהג הגרר של אגד באר שבע התעצל לבצע חנייה ברוורס
[יולי 2012]
 

amit1270

New member
תודה רבה על הסקירה המאלפת

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
תודה רבה על הסקירה המאלפת
ותודה לצלמים של DSP (בתמונה - מוּרדים בסל לפיר המעליות).


מחכה בכליון עיניים לסיכום השנתי של 2013.
 

בועז ל

New member
תמונה ששווה
. תודה לכולם על התגובות.

תודה רבה על הסקירה המאלפת
ותודה לצלמים של DSP (בתמונה - מוּרדים בסל לפיר המעליות).


מחכה בכליון עיניים לסיכום השנתי של 2013.
תמונה ששווה
. תודה לכולם על התגובות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה