A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.

מצב
הנושא נעול.

משה343

New member
מזכיר לי
פורח רק בלי ה-


תודה רבה על הסקירה המאלפת
ותודה לצלמים של DSP (בתמונה - מוּרדים בסל לפיר המעליות).


מחכה בכליון עיניים לסיכום השנתי של 2013.
מזכיר לי
פורח רק בלי ה-
 

mauzer

New member
מרתק ! תודה רבה


A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
מרתק ! תודה רבה
 

ניקולאי

New member
רבה בועז!


A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
רבה בועז!
 

darkshadow1

New member


A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
 

stratomaximus

New member
שרשור נהדר! תודה רבה!

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
שרשור נהדר! תודה רבה!
 

amit1270

New member


A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).

רגע לפני שהשרשור החשוב הזה יורד...
 

בועז ל

New member
אם כבר הקפצת, קבל נתוני כרייה עדכניים.


רגע לפני שהשרשור החשוב הזה יורד...
אם כבר הקפצת, קבל נתוני כרייה עדכניים.
מנהרה 3, כרייה מזרחית - 700 מ' מנהרה דרומית, 635 - מנהרה צפונית.
מנהרה 3, כרייה מערבית - 640 מ' במנהרה דרומית, 150 מ' בצפונית בה שובתת ה-TBM עד להשלמת מסוע העפר.
מנהרה 4 - 804 מ' מכיוון ליפתא.
 

amit1270

New member
בוס

אם כבר הקפצת, קבל נתוני כרייה עדכניים.
מנהרה 3, כרייה מזרחית - 700 מ' מנהרה דרומית, 635 - מנהרה צפונית.
מנהרה 3, כרייה מערבית - 640 מ' במנהרה דרומית, 150 מ' בצפונית בה שובתת ה-TBM עד להשלמת מסוע העפר.
מנהרה 4 - 804 מ' מכיוון ליפתא.
בוס
 

alantan

New member
תודה רבה בועז

A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.

פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
תודה רבה בועז
אכן מבנה מורכב מאוד, בלשון המעטה. נקווה שהבאת הצוות הטורקי לא ישנה את שם הקו ל"קו העותומאני"...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה