אם השולחן ערוך הוא לא סמכות לקבוע חשיבות של מצווה
אז יש לנו כנראה סטנדרט אחר להתעמקות ביהדות.
בכל אופן אף אחד לא טען שמילה עושה אדם ליהודי, זה לא גורע מחשיבותה. עם זאת יש לציין שמילה כן מהווה שלב הכרחי בגיור.
לגבי אברהם - נכון, הוא הסתדר. אבל ברית נכרתה עמו רק על המילה.
לכן מברכים "להכניסו בבריתו של אברהם אבינו".
טוב, יאללה.
אם מישהו לא רוצה לקבל את המסורת או את הדת זו כמובן בחירתו ואני מכבד אותה.
אבל לא שייך להתווכח כביכול בתוך השדה של המסורת ולסתור דברים ידועים.
אז יש לנו כנראה סטנדרט אחר להתעמקות ביהדות.
בכל אופן אף אחד לא טען שמילה עושה אדם ליהודי, זה לא גורע מחשיבותה. עם זאת יש לציין שמילה כן מהווה שלב הכרחי בגיור.
לגבי אברהם - נכון, הוא הסתדר. אבל ברית נכרתה עמו רק על המילה.
לכן מברכים "להכניסו בבריתו של אברהם אבינו".
טוב, יאללה.
אם מישהו לא רוצה לקבל את המסורת או את הדת זו כמובן בחירתו ואני מכבד אותה.
אבל לא שייך להתווכח כביכול בתוך השדה של המסורת ולסתור דברים ידועים.