עמוד השדרה
New member
למה אתה פסימי? דווקא הגיוני שכאשר תיפתח תחנת
שדרות ובתלות בכמות הציוד הנייד ומספר הנהגים הכשירים, יפצלו את הקו לשני קווים: אחד בינעירוני שדרות - תל אביב מהיר שיעצור באשקלון, אשדוד, יבנה מערב, ראשל"צ משה דיין ותחנות תל אביב, ושני פרברי משה דיין - הוד השרון שיעצור בכל תחנות בת-ים וחולון.
אם זה יקרה, אז קיים סיכוי שיחזרו להיות שתי רכבות בשעה ביבנה מערב ושתיהן תהיינה מהירות.
הסיבה שזה לא קורה כבר כעת היא כנראה מחסור בציוד נייד ובנהגים.
למה אתה פסימי? דווקא הגיוני שכאשר תיפתח תחנתכשתפתח שדרות לא יעצרו ביבנה בכלל הרכבות המהיר
המהירות, ונישאר עם רכבת אחת מכל תחנה בשעה. ואז כולם יחזרו לרכב פרטי וגם את זה יבטלו ובסוף יקראו לתחנה באר יעקב וזהו...
שדרות ובתלות בכמות הציוד הנייד ומספר הנהגים הכשירים, יפצלו את הקו לשני קווים: אחד בינעירוני שדרות - תל אביב מהיר שיעצור באשקלון, אשדוד, יבנה מערב, ראשל"צ משה דיין ותחנות תל אביב, ושני פרברי משה דיין - הוד השרון שיעצור בכל תחנות בת-ים וחולון.
אם זה יקרה, אז קיים סיכוי שיחזרו להיות שתי רכבות בשעה ביבנה מערב ושתיהן תהיינה מהירות.
הסיבה שזה לא קורה כבר כעת היא כנראה מחסור בציוד נייד ובנהגים.