הניסוח קצת בילבל
דיברתי כללית, לא עליך ספציפית. כוונתי היתה שכל משתמש פס, ולא משנה אפילו אם הוא שונא את מיקרוסופט כחברה/גישה ו/או את הליין אפ, עדיין צריך לקוות שהיא לא תצא מהמשחק. תחרות זה מעולה, ואני יכול לומר לך שמהצד "שלי", התחרות עם סוני עשתה רק טוב עבורי. כמובן, זה לא רק בעולם הקונסולות, אלא בכל תחרות שהיא.
 
סוני היא עדיין חברה בקשיים כלכליים, אין לה את רזרבות של מיקרוסופט. אם לא תהיה תחרות, והם יהיו מונופול הם לא ישקיעו כמו היום. [אגב, זה יהיה אפילו יותר גרוע אם זה יהיה הפוך - מיקרוסופט (בכל המוצרים) הכי גרועים כשהם מובילים. בצורה מאוד עקומה, אני מקווה שהסקורפיו יהיה מוצלח אבל לא מספיק כדי למכור יותר ממשפחת פס4].
 
הכסף של הפלוס לא מימן את ספיידרמן, ההשאלה של הזכויות לדיסני מימנה.
 
אני מסכים איתך שסוני הציגה יותר "תוכנית חומש". הרשת ביטחון שזה נותן לך כלקוח, יחד עם זה שאתה יודע שחומרה חזקה תגיע, היא לא משהו לזלזל בו.
 
להבדיל, מיקרוסופט מאז ההשקה של הוואן הם קצת כמו עכבר במבוך שמחפש את הגבינה. אני יודע שאני אולי חריג, בטח פה, אבל זה מה שנחמד לי בחוויה הזו. זה שיכול להיות שב e3 2017 כל הגישה תהיה שונה זה מסקרן. אני הרבה יותר נהנה מזה מאשר החוויה עם ה 360 או מהצד הפס4/3.
 
אגב, הערת צד. dr4 אקסקלוסיבי זמני זה דוחה, ואני לא פוזל לכיוון שלו בדיוק כמו שעוד לא נגעתי בטומב ריידר עד שהוא לא משתחרר לפס4. כסף ממני הם לא יראו כל עוד המשחק רק אצלם. זו כבר השנה השניה שהם עושים את התרגיל הזה, ואם הם חושבים שזה אמור להלהיב אותי אז הם טועים. לבוא עם אבא עשיר ולקנות את הצעצוע שאתה רוצה, זו לא חוכמה. ספיידרמן לעומת זאת, למרות שזה מבאס (בהנחה וזה לא יהיה סאנסט עם סקין של ספיידרמן), זה מהלך הרבה יותר "כשר" כי הדמות היא נכס של סוני כבר יותר מעשור, וזה בסדר להשתמש בקלף הזה במשחק השח-מט. מבחינתי זה לא שונה מלהשתמש בנכס של מיקרוסופט שזה מהנדסי תוכנה מעולים כדי ליצור את התאימות אחורה כמהלך במשחק.