ות

אבל מי צריך את זה אחי כבר עכשיו.

אתה יכול לשחק את הPS4 על כל טאבלט שאתה רוצה על כל פלאפון אפילו על הPC שלך. אפילו על הויטה. סוני פשוט צריכה להמשיך בקו הזה לפי דעתי.

קונסולה כמו הסוויץ המשמעות שלה היא קפיצה גרפית מזערית בדור הבא, תאמין לי שאתה לא באמת רוצה את זה בשביל ניידות :)
 
וואלה אין לי מושג לא ניסיתי את זה בעצמי.

אני רק יודע שזה אפשרי ראיתי אחרים עושים את זה על מכשירי אנדראויד.
ממה שהבנתי האפליקציה היא לא רשמית של סוני אז זה על אחריותך בלבד
אם אתה משתמש בזה :)

אבל זה אפשרי ברמת העיקרון, תחפש על זה בגוגל פשוט אם זה מעניין אותך גבר :)
 

מישהו 2

New member
זאת תהיה טעות גדולה

ניידות מאוד מגבילה את חוזק החומרה של הקונסולה.
סוני כמובן יכולה להוציא קונסולה ניידת עם תחנת עגינה, בנוסף ל-PS5.
אבל לא יודע אם יש להם מה שצריך כדי לנהל בשוק 2 קונסולות במקביל ולהשקיע בכל אחת מהן. אפשר לראות את זה כבר עכשיו באיך שה- PS VITA נראה..
&nbsp
מה שכן עוד נותר לעשות הוא לעשות ההפך ממה שנינטנדו עשתה.
נינטנדו הוציאה קונסולה שהיא קודם כל ניידת בבסיס שלה. זאת אומרת אפשר להגיד שהיא 80% ניידות ו- 20% נייחות (וזה רק בהתחשב בכך שדיווחים מראים על קונסולה שעובדת טוב יותר כאשר היא מחוברת לתחנת העגינה שלה).
גם אם אנשים יקנו את הסוויץ' וישתמשו בה רוב הזמן המוחלט כקונסולה נייחת. זה לא משנה את העובדה שהסוויץ' היא קונסולה ניידת בבסיסה.
&nbsp
הכיוון הנכון יהיה כפי שכרונו אמר, שירות הסטרימינג של סוני. אבל צריך לשפר אותו יותר , האיכות שלו עדיין לא הכי טובה. ואולי גם להנגיש אותו יותר.
לעשות שה- PS5 יגיע עם בקר נייד (שאין בו שום דבר חומרתית) והוא יכול לתקשר עם ה- PS5 , אם דרך ה- WIFI הביתי או דרך דונגל או משהו כזה.
&nbsp
באופן אישי כבר הצלחתי להציג את ה-PS4 על הגלקסי 7 שלי. הבעיה שלא הצלחתי לחבר את השלט. אבל זה עובד יופי עם סוני אקספריה.
&nbsp
 
הטאבלטים יעשו את העבודה :)

ראיתי אנשים שמשחקים עם הדואלשוק 4 שלהם על האנדראויד
גם היום מי שרוצה חווית סוויץ/WII Uעל הפס4 יכול לקנות ויטה ולקנות לה את התוספת של כפתורי הכתף החסרים, זה לא יקר.

 

evilplate

New member
ולמה אתה חושב שהסוויץ׳ לא תוכל להיות הצלחה במרחב הנייד?

אם זה מה שהיא צריכה כדי באמת להיות הצלחה אז יש לה סיכוי לא רע כי כקונסולה ניידת היא העוצמתית ביותר בשוק, היא גם נראית מעולה ויש לה אחלה ממשק והכל בשביל ניידת, בקיצור כניידת דווקא מדובר במוצר מעולה, כנייחת היא על הפנים.
 
העמימות של נינטנדו לגבי העתיד, המחיר, וההיברידיות. :)

העוצמה זה טוב ונחמד אבל זה לא עזר לויטה להשתלט על השוק הנייד :)
בשביל לשלוט במרחב הנייד הם צריכים לדעתי' לספק את יפן והמערב וזה דורש שני תנאים

1. שהיפנים ייתחסו למכשיר כיורש ל3DS.

2.שהמערב יקבל את המשחקים הניידים שמענינים אותו, שזה בראש ובראשונה
פוקימון, ואחר כך מריו קארט :)

מפתיע או לא מוצדק או לא אלה המשחקים שהכי מוכרים את הניידות של נינטנדו במערב :)

עכשיו אם נלך רגע ליפן.

היפני הממוצע שרואה את הסוויץ אחי מה הוא אמור לחשוב עם העמימות של נינטנדו?

נינטנדו לא ברורה, לא ברור אם מבחינתם הסוויץ זה יורש ל3DS שיקבל פוקימון ראשי חדש, את כל המונסטר האנטרס ואת כל המשחקים שהיפנים אהבו על ה3DS.

למה ליפני הממוצע לעבור לסוויץ, כשלא ברור אם תהיה ניידת חדשה, זולה יותר
ניידת יותר, ולמה לו לעבור לסוויץ, שהיא ממש יקרה למכשיר נייד, אין לה כרגע מונסטר האנטר, ולעומת זאת כל המשחקים שמעניינים אותו זמינים על ה3DS שתקבל תמיכה עד 2018?

ההיברידיות גם תעשה בעיות ליפני הממוצע.

לגיימר המערבי לא תהיה בעיה עם זה שהסוויץ בעיקר בבית, אבל ליפני
שרוצה לשחק בה בעיקר מחוץ לבית זו בעיה, קונסולה כזו קשה להוציא מהבית
כששאר בני הבית מתייחסים אליה כקונסולה נייחת ורוצים לשחק בה.

אז כן ברור שיהיה אחוז מסוים של רווקים שלא מתחרים עם אף אחד על הסוויץ שלהם, אבל אם נינטנדו רוצה הצלחה היא צריכה לכבוש משפחות :) ושם זה בעיה.

גם אם נעזוב את יפן לגמרי ונלך רגע למערב.

בשביל לקבל משחק פוקימון ראשי ולהיות הצלחה במערב, הסוויץ צריכה
קודם כל לבנות קהל גדול של משתמשים משהו כמו 34M משתמשים.

שזה מה שהיה ל3DS לדוגמא כשהם הוציאו לו את הפוקימון הראשי שלו.
ואני פשוט לא רואה את הסוויץ מגיעה למספרים האלה.

אני כן רואה את הסוויץ ב32M בסוף החיים שלה, אבל כדי לקבל פוקימון היא לעניות דעתי צריכה להגיע ל32M באמצע החיים לא בסוף.

אז כן, המערב אוהב מריו קארט בניידות של נינטנדו ילדים במיוחד, וזו כנראה הסיבה שהם ממהרים להוציא מריו קארט 8 לסוויץ ומנסים לבנות קהל כמה שיותר מהר.

אבל הבעיה שלהם שהמריו קארט הזה, זה פורט מהWII U זה לא משחק חדש
כמו שמריו קארט 7 היה ל3DS ואנשים ראו בו משחק חדש שהם רוצים.

עם כל השבחים והאהבה של הארדקור לזלדה נוצרת תחושה, שזלדה זה הבסט
סלר של נינטנדו והוא יכול לסלול את הדרך להצלחה אבל לפי דעתי זה לא ככה.

כן יש לזלדה קהל מסור ביותר שעכשיו מזיז את הסוויץ מהמדפים אבל ירח הדבש הזה של הסוויץ ייגמר אם לא עוד כמה חודשים אז בתחילת 2018.

אז כן אפילו לדעתי הסוויץ תהיה הצלחה יותר גדולה מהקיוב שמכר 21M

אבל זה לא הצלחה לקונסולה ניידת, הצלחה לקונסולה ניידת זה ה63M של ה3DS או לפחות 48-50M אם נתחשב בזה שהשוק מצטמצם.

אני מניח שנינטנדו תהיה מרוצה כל עוד המכשיר יצליח יותר מהקיוב, הרי אם היא היתה מסופקת ממכירות של קיוב היא היתה הולכת על מכשיר ברמת כוח של PS4.

לפי דעתי הם רוצים לפחות 48-50M אבל לא יגיעו לשם.

האופציה השלישית להצלחה מסחררת של הסוויץ, היא אם היא במקרה
תקבל כותר שהוא הצלחה מסחררת כמו Brain age, או נינטנדודוגס, או WII sports לWII, משהו שמטריף את הקאזואלים.

אבל למצוא קילר אפ כזה, זה הכי קשה בעולם.
 

evilplate

New member
תודה על התגובה המפורטת


אבל למה שנינטנדו לא תוציא לזה פוקימון? אתה עושה כאילו המכשיר תלוי בחסדים של חברת צד ג׳ ולא כאילו זה מותג שנינטנדו אחראית עליו ושיכולה בכיף להוציא לסוויץ׳ כתמריץ לרכוש קונסולות.
&nbsp
נינטנדו בכלל יכולה להפציץ חופשי עם כל המותגים הגדולים שלה וברור לנו שיש להם גם מספיק כישרון כדי להמציא להיטים חדשים.
&nbsp
בעניין היפנים שירצו לקחת את הקונסולה החוצה מול שאר המשפחה שירצו אותה בבית, זה לא נשמע כמו מכשול באמת רציני, היפנים בכל מקרה לא בדיוק האנשים הכי חברתיים ופרט טכני כזה אפשר לסדר בין בני המשפחה, מקסימום קונים עוד מכשיר אם יש כזה ביקוש, קשה לי להאמין שיתרון כמו האפשרות לשחק משחקים על מסך גדול יהפך לחיסרון.
&nbsp
אני כן מסכים שנינטנדו היתה צריכה להיות פחות עמומה ולשווק את הקונסולה כניידת עם טוויסט - כל הקטע שבקלות משחקים על מסך גדול, ככה שכולם ידעו שזו היורשת ל 3DS אבל הם הלכו על מהלך של עמימות כדי לתפוס את הקהל גם של הנייחות וגם של הניידות ושמע, עד עכשיו לפי דיווחי המכירות זה מצליח להם.
&nbsp
מסכים איתך שליצור להיט קז׳ואלי ענקי זה אתגר מטורף במיוחד היום בעידן של הסמרטפונים, ווי ספורט כבר לא יצא להם אבל אנחנו כבר יודעים שנינטנדו גאונים גם בתחום הזה אז אם מישהו יכול זה הם.
 
כי נינטנדו רוצה להוציא את פוקימון שכבר יש קהל ענקי אחי :)

כי שיהיה להם 32M לקוחות באמצע הדור,זה 32M לקוחות פוטנציאלים שקונים את פוקימון תוך ימים ההכנסה והרווח מקהל ענקי כזה הוא אסטרונומי.

זה הרווח המידי הקל והאסטרונומי שהם רוצים, אם פוקימון לבד יצטרך למכור את הסוויץ ולבנות את הקהל הרווח המידי יהיה קטן בהרבה והדרגתי.

הרווח המידי האסטרונומי הזה שפוקימון יכול להכניס במהירות כשיש קהל ענק
זה נותן להם יציבות לקחת סיכונים, כי הופ יש משבר? נוציא פוקימון.

IP חדש שהוצאנו נכשל והפסיד לנו כסף? הופ נוציא פוקימון.
ממש כמו שאתה מכסה מינוס בבנק אבל בסקאלה גדולה יותר :)
אם אין פאנבייס ענק שיכול לייצר את ההכנסה הזו במידי זה לא כזה שווה להם :)
הם לא יכולים לנצל את מלוא הכוח של הIP, הם צריכים שהIP יתאמץ לבנות להם קהל.

היסטורית רואים פעם אחרי פעם שמריו קארט, ומריו דו מימדי

הם המשחקים ששיכנעו את המערב לקנות קונסולה ניידת בזמן שהם מחכים לפוקימון.

בגלל זה לדעתי הם מוציאים מריו קארט 8 עכשיו, הם מנסים לפתות את הקהל.
אבל זה משחק ישן זה לא מפתה מספיק.

אולי יש להם בקנה איזה מריו דו מימדי, אבל אני רואה את mario oddesy, אמנם משחק איכותי ברמות, אבל ממש לא משחק שמושך את האמריקאים שקונים ניידות
כמו מריו דו מימדי ומריו קרט חדש.

מריו תלת מימדי במערב, כמו שאתה יודע, נתפס כמשחק לגיימרים רצינים
שאוהבים משחקים רצינים בסלון, לא למשהו נייד וקליל, פה הבעיה.

בנוגע ליפנים, אולי אתה צודק שזה חיסרון לא רציני.
אבל למרות זאת העמימות תהרוס אותם ביפן.

אנחנו לפחות מסכימים שזה פגע בהם :)

אם נינטנדו היית באה ואומרת ליפני הממוצע.

הswitch הזה זה היורש של ה3DS לא מעניין אותנו מה אתם חושבים, פוקימון ראשי יהיה רק עליו,וכו' היפנים היו מתקפלים כנראה ומאמצים אותה.

אבל נינטנדו בוחרת בעמימות, כי יותר נוח להם לראות לאן נושבת הרוח.
אם היפנים לא יאמצו את הסוויץ כניידת הם מעדיפים להוציא ניידת וזהו.

יותר מזה לדעתי אם היו נפטרים מהעמימות הזו, הרבה יותר אנשים מהיפנים
היו בולעים את הצפרדע וקונים סוויץ בביטחון.

אני הייתי קונה בלב שלם, פוקימון בפאקינג טלווזיה שלי? אני חולם על זה מגיל 12.
ואני לא איזה מעריץ שרוף של פוקימון, סתם יש לי נוסטלגיה.

ברור שברמה הרציונאלית אני מבין שנינטנדו מחכים שיהיה קהל ענק לפני שהסוויץ
יקבל פוקימון, הרי הרגע כתבתי על זה.

אבל כגיימר, אם היו מתחייבים שבאש ובמים הסוויץ זה ה3DS הבא, היה לי אחד בהשקה.

אחי, אפילו אם תכנס לגוגל טרנדס, אתה נראה שאם אתה כותב nintendo switch.

היפנים לא ממש חיפשו על זה בגוגל. אתה כותב 3DS ? היפנים בראש הרשימה של המחפשים.

אין שם באזז גדול על הסוויץ אם זה היה נתפס כנייד הבא, הייתי מצפה לראות את יפן במקומות הראשיים שמחפשים מידע על הסוויץ :)

כן אחי, אתגר מטורף לייצר להיט קאזואלי, תראה איזה צחוקים אנשים מעבירים
על המשחקים המטומטמים שהם הוציאו לקאזואלים כמו חליבת פרות חחח.

או איזה משחק מטומטם שאתה רק מסתכל בעינים של השחקן השני אפילו לא במסך.
גם אם יהיה להם רעיון אדיר לקאזואלים, תוך שניה מישהו יגנוב להם את הרעיון
ויעשה מזה אפליקציה.

כבר עם WII music המטומטם הזה, ראו שקשה לניננטנדו למשוך קאזולים.
וזה בימי הפופלאריות המטורפת של של גיטר הירו אחי.

כן, הצליח להם נגיד עם WII FIT כי זה היה משחק שמבטיח לאמריקאים להיות רזים,איזה אמריקאי לא חולם על זה? :)
 
רבע שעה של גיימפלי מ Shadow of War

ההמשך של משחק שר הטבעות.
לא נפלתי, פלטת צבעים משעממת מדי לטעמי, יותר מדי צהוב בעינים.

אני אספק את היצר שלי לירי בחץ וקצת עם הוריזון, כבר.

אני לא שולל שאני אשחק בזה במחיר זנות או אם יהיה בפלוס, אבל לא מעבר.

אני מטורף עם ההרגשה הזו? כי כולם מתלהבים אני לא מבין מה נסגר.

 

evilplate

New member
יצא לך לשחק במשחק הראשון?

הוא היה משחק עולם פתוח די גנרי מלבד מערכת הנמסיס שבאמת הוסיפה טוויסט מגניב לז׳אנר הזה, היא הוסיפה דינאמיות וסיטואציות ייחודיות לכל שחקן.
&nbsp
מה שמגניב בסרטון הזה זה שכביכול קטע שאמור להיות מתוסרט בכל משחק אחר הוא אמור להיות ייחודי ודינאמי ואישי לכל שחקן וכל מה שאתה רואה שקורה שם בסרטון הוא לא מתוסרט אלא מתפתח לפי איך ששיחקת במשחק, כמובן שזה גיימפליי מוכן מראש וקשה לדעת אבל אם זה באמת יעבוד ככה אז מה שרואים פה בגיימפליי מאוד הרשים אותי, גם הסקייל של המשחק והקרבות לעומת הראשון עם כל הצבאות האלו נראה מרשים מאוד, מוזר שלא התלהבת לדעתי זה לא משהו שראינו ברמה כזו יותר מדי במשחקים בדור הזה.
&nbsp
צריך דווקא לפרגן למשחק שמנסה להביא חוויות של דור הבא לאוו דווקא דרך גראפיקה וליטוש אלא בלהציע גיימפליי שבאמת לא היה אפשרי בשום צורה דורות קודמים.
 
שיחקתי בו כמה שעות ונטשתי (או יותר נכון לקחתי הפסקה)

מתכנן לחזור אליו אם יהיה לי מתישהו ממש משעמם בדור, אבל עם מבול המשחקים שנפל עלינו לא נראה לי שאצטרך אותו.

גבר אם הוא באמת יהיה דינאמי כמו ההבטחות שלהם, עם RNG שמשנה קצת את החוויה לכל אחד מאיתנו אז הוא באמת ראוי לתשומת לב, יהיה שווה לעקוב אחריו ולראות אם הוא באמת מגשים את ההבטחות האלה.

במשחק הראשון כל כך לא התחברתי לסיפור ולעלילה שפשוט לא יכולתי להנות מהדברים שהוא עושה טוב (הגיימפלי)

לא התלהבתי כי אני מרגיש שגם כאן לא תהיה עלילה שתעניין אותי, והגרפיקה מה לעשות נראת לי Cross gen מדי, והבטחות אפשר לפזר מפה ועד מחר.

מה שכן אהבתי, זה הגיימפלי עם הדרקון :) עד איפה ששיחקתי בקודם לא ראיתי משהו כזה שאפשר להשתמש בדרקונים ככה, את זה באמת אהבתי.

גם אם זה לא איזה נקסט ג'ן פיצ'ר כמו הדינאמיות שהם מבטיחים :)

בקיצור, שכנעת אותי שאפשר להיות אופטימים לגבי המשחק, אבל בשבילי הוא יקום ויפול לפי השיפור שהם יביאו או לא יביאו לעלילה שלו.

אני רוצה לתמוך בכל משחק שמזכיר לי את מערכת הקרב של באטמן אבל מה לעשות, שמקס הזועם וזה, לא מושכים כמו באטמן :( ?
 

evilplate

New member
זה היה משחק די בינוני

אין לך ממש טעם לחזור אליו, אבל המערכת של הנמסיס היתה מגניבה ובעלת פוטנציאל לא קטן ואם הסרטון באמת אינדיקציה לרמת הדינאמיות שהמשחק יגיע אליה אז נראה שהם ממצים הרבה מהפוטנציאל שלה ואולי יכול לצאת פה משהו מיוחד.
&nbsp
אני לא יודע אם אפשר לבנות הרבה על העלילה שלו, הסיפור בראשון די מעפן ואני גם לא הכי מת על העולם הזה, זה נראה נטו משחק של גיימפליי והנמסיס אם זה לא מושך אותך אז וותר.
&nbsp
אגב למרות שמערכת הקרב של הראשון היתה דומה לשל באטמן היא עדיין לא ממש השתוותה אליו, אולי בהמשך יצליחו יותר איתה, בגיימפליי החדש היא כבר נראתה מגוונת יותר, ולא לא יכלת לרכוב ככה על דרקונים בקודם :)
 
אני מקווה לטוב :)

אבל הם לא ברשימה המצופה שלי כרגע אחי
.

יש לנו.
פאקינג הוריזון
Nier
עוד יאקוזה בקיץ השנה.
prey 2
(אולי גם וולפנשטיין 2? )
פאקינג רד דד רדפשיין 2.
רזי 7 שלא הגענו אליו.

וזה אחרי שהורדתי משחקים שבטוח לא תשחק כמו פרסונה 5. או מאס אפקט שאני לא יודע אם אתה אוהב או לא :)

אה ואם השמועה על באטמן השנה נכונה אז בכלל :)
 

amithas190

New member
המשחק הקודם היה די מעפן

משחק בלי נשמה ובלי עלילה שכל המשימות שלו חוזרות על עצמן. חוץ ממערכת קרב אין בו כלום.
&nbsp
הסיבה היחידה שהוא קיבל פרסים היא שהוא יצא ב2014 כשהמתחרים שלו היו אינפיימוס ודרגון אייג'.
 
גם לדעתי.

זו הסיבה העיקרית שהוא זכה. זו היתה אחת השנים הכי חלשות שאני זוכר בגיימינג.
 
אפשר לשחק בSteep וHomefront בחינם בקונסולות.

Steep משחק הספורט (ההוא מהE3 הכושל של יובי ) נוכל לשחק בו בחינם כל הסופשבוע המתקרב.משישי עד יום שני למעשה.

בHomefront השוטר (הכושל) נוכל לשחק 4 שעות שלמות מהסינגל פלייר.
http://www.dualshockers.com/2017/03...ail-ps4-pro-support-beyond-wall-dlc-detailed/
ותהיה לנו גישה בלתי מוגבלת לאיזשהו מצב CO OP משהו.

אני מקווה שלאף אחד מאיתנו לא יהיה שבוע כושל כמו המשחקים האלה :)

 

evilplate

New member
חחחח צריך להיות ממש אומלל כדי להגיע למצב שככה

אתה מבלה את הסופ״ש שלך, עדיף כבר לדפוק את הראש בקיר במקום.
 
קפקום: כרגע אין דינו קריסיס חדש.(
)

קפקום הם כמו אישה, שהם אומרים לא זה בעצם כן.
שהם אומרים כן, זה כרגע כן.
ושהם אומרים "כרגע לא" זה - אולי יתחשק לנו אין לדעת.

אצל קפקום במיוחד שהם אומרים "לא" או "כרגע לא" זה בדרך כלל כן.

קרה הרבה פעמים שהם אמרו לא, ובסוף חשפו משחקים.
הם אמרו שלא יהיה מארוול 4 ואחרי כמה חודשים היה :)
ועוד דוגמאות.

אחד מהמפתחים של רזי 7 עבד בזמנו גם על דינו קריסיס המקורי (רואים)
והוא אמר אז "שיש לו תקווה בלב" שהם יוכלו לפתח דינו קריסיס חדש.

תוסיפו לכל זה את העשן מתחילת הדור על דינו קריסיס חדש.

אני אומר שממש מתחת לאף נינטנדו וסוני רבות על רייבוט.:)
http://www.dailystar.co.uk/tech/gam...ng-prospect-admits-Capcom-and-Resi-7-producer
 
למעלה