הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
מי יפעיל את השאטלים מגני התערוכה ותל ברוך?כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
אחוזות החוף אחראית על הפעלת חניוני החנה וסע והשאטליםמי יפעיל את השאטלים מגני התערוכה ותל ברוך?
דן או עיריית תל אביב?
אין שינוי ממה שאיליה פרסם כאן לפני שבוע.כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
מתי יתחילו לפעול השאטלים מחניון מצפה מודיעין לתל-אביב?כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
באמצע אוגוסט יתחילו לפעול קווים 130 ו 131מתי יתחילו לפעול השאטלים מחניון מצפה מודיעין לתל-אביב?
השאטלים מרחבי גוש דן יופעלו באמצעות דן?כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
על הפעלת השאטלים אחראית אחוזות החוףהשאטלים מרחבי גוש דן יופעלו באמצעות דן?
במיניבוסים או אוטובוסים?
והם יבצעו עלייה בתחנה הראשונה ורק ירידה בשאר התחנות? או גם עלייה?
מסיעי שאשא טורס מחולוןהשאטלים מרחבי גוש דן יופעלו באמצעות דן?
במיניבוסים או אוטובוסים?
והם יבצעו עלייה בתחנה הראשונה ורק ירידה בשאר התחנות? או גם עלייה?
כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
לא כל הקווים - 250, 251 ו 350 נשארים בתחנה המזרחית יותרמאתר דן - הזזות תחנות בבורסה בכיוון דרום מ-25.7
כל תחנות הקווים למעט תחנות 42,142 (ואני מניח שגם 75,76,524,531,525 לא בדקתי באתר אגד) זזות מערבה ליד הדר דימול (ז'בוטינסקי 1) ליד גשר הבורסה.
תחנות הקווים שמגיעים מאבא הלל עובר לאבא הלל לפני הפנייה (מצויין אבא הלל 1, אני מניח שממש סמוך לצומת).
אכן. גם 68, 69. למה צריך את ההפרדה המשונה הזו ?לא כל הקווים - 250, 251 ו 350 נשארים בתחנה המזרחית יותר
וכך גם הקווים של קווים ואגד המגיעים מז'בוטינסקי וכן השאטלים של הנתיב המהיר.
החלוקה היא כפי שמצויין בפרסום המצורף.
הקווים שמגיעים מאבא הלל, כולל קווי אגד, אכן יעצרו באבא הלל.
כנראה על מנת לחלק את העומס בין התחנותאכן. גם 68, 69. למה צריך את ההפרדה המשונה הזו ?
לגבי תאריך - צודק, טעות הקלדה שלי
 
גם ההחלטה ברכבת מרכז, להפריד בין קווים שבאים ממזרח שיעצרו בערבי נחל ולא בדרך בגין. למה צריך את זה ? עכשיו יהיה *ממש לא נוח* לבצע מעבר ברכבת מרכז בכיוון דרום או מערב.
בשביל מי שמגיע מגבעתיים זה ממש לא נוחכנראה על מנת לחלק את העומס בין התחנות
למרות שהיה אפשר לבצע חלוקה טובה יותר אם לא היו דבקים בחלוקה לפי מפעילות.
לגבי מעבר ברכבת מרכז לכיוון דרום או מערב - למי שמגיע ברכבת ממילא המעבר היותר נוח הוא באמצעות יציאה לבורסה ולא ביציאה המערבית.
לאחר השינויים, גם למי שרוצה לעבור לאוטובוס לכוון מזרח יהיה נוח יותר לצאת לכוון הבורסה ולעבור בגשר לתחנה הממוספרת במספר 4 שרוב הקווים יעצרו גם בה (אגב, לא ברור לי איך התחנה הזו תצליח להכיל כל כך הרבה קווים).
יש לציין שאתה מדבר על 2, 4 ו 5 של ארלוזורוב (לא של אבא הלל)בשביל מי שמגיע מגבעתיים זה ממש לא נוח
חבל שלא חשבו על זה. עכשיו, אם אני רוצה למשל לנסוע לכיוון שאול המלך, אז עם 60 ו160 אני יורד מוקדם ב-(5) או לחכות ל55/58 שתדירותם המשותפת הרבה פחות טובה , ולרדת ב-(2) וגם אז צריך להחליט אם אני רוצה ללכת על 18 שעוצר בתחנה (3), או על השאר שעוצרים בתחנה (4). מטופש. היו צריכים להשאיר את המצב הקיים, הרי ממילא מדובר רק במעקף ולא שינוי במסלול קריטי.
טוב נו... רעדס דער וואנט. (דבר לקיר)
בכלל למי שירצה את 18, יצטרך ללכת בכל מקרה...יש לציין שאתה מדבר על 2, 4 ו 5 של ארלוזורוב (לא של אבא הלל)
אתה צודק שלמי שנוסע עם קווים שנוסעים בערבי נחל יהיה הרבה פחות נוח. תחנה 4 של ארלוזורוב היא תחנה מוזרה ולא ממש הגיונית. כבר עדיף להיכנס לתחנת הרכבת ולעבור עם כרטיס מעבר חופשי לתחנות של הבורסה. הגישה לתחנה הזו תהיה מאוד בעייתית.
אני גם לא מבינה למה לא משאירים את התחנה הקיימתבשביל מי שמגיע מגבעתיים זה ממש לא נוח
חבל שלא חשבו על זה. עכשיו, אם אני רוצה למשל לנסוע לכיוון שאול המלך, אז עם 60 ו160 אני יורד מוקדם ב-(5) או לחכות ל55/58 שתדירותם המשותפת הרבה פחות טובה , ולרדת ב-(2) וגם אז צריך להחליט אם אני רוצה ללכת על 18 שעוצר בתחנה (3), או על השאר שעוצרים בתחנה (4). מטופש. היו צריכים להשאיר את המצב הקיים, הרי ממילא מדובר רק במעקף ולא שינוי במסלול קריטי.
טוב נו... רעדס דער וואנט. (דבר לקיר)
נכון, התחנה כיום היא אחרי. היו צריכים להשאיר את המצב הנוכחיאני גם לא מבינה למה לא משאירים את התחנה הקיימת
ההיא ממילא אחרי המעקף, לא?
תחנה 4 זו לא התחנה שליד דימול, זו תחנה מעט מערבית יותרנכון, התחנה כיום היא אחרי. היו צריכים להשאיר את המצב הנוכחי
היום זה עובד טוב מאוד עם שלוש התחנות, ונוח מאוד להחליף. היא לא צריכה אפילו לבוא על חשבון התחנה החדשה בנוסף. ככה זה מפזר את הנוסעים טוב יותר. מי שירצה לרדת, שיירד בדימול, מי שלא - שיירד מול קרדן.
מה שכן, מי שירצה לעלות מהרכבת או מהחלק המערבי של אזור הבורסהתחנה 4 זו לא התחנה שליד דימול, זו תחנה מעט מערבית יותר
בצמוד למה היה חניון גלי גיל והיא חסרת כל הגיון.
אין שום הגיון בתחנה הזו בנוסף לתחנת דימול וזו לא באמת תחנה שאפשר לשייך אותה למתחם ארלוזורוב.
התחנה הזו תהיה קיימת רק כדי לומר שיש תחנה תחליפית לתחנה שמבוטלת ליד גן וולובלסקי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.