עמוד השדרה
New member
למה שיהיו תחנות הוד השרון וכפר סבא הסמוכות?
למה שיהיו תחנות משה דיין, קוממיות, יוספטל וולפסון הסמוכות?
למה שיהיו תחנות סגולה וקרית אריה הסמוכות?
למה שתהיה תחנת קיסריה-פרדס חנה הסמוכה לתחנת בנימינה?
למה שתהיה תחנת בית יהושע?
למה שתהיה תחנת באר יעקב? יש את תחנת רחובות
למה הקימו את תחנת הראשונים כאשר תחנת באר יעקב סמוכה?
כי בקווי רכבת פרבריים המרחק בין תחנות הרכבת הוא קטן.
ונסיעה בין רמלה לתל אביב היא נסיעה פרברית.
אז לדעתך עדיף להוסיף לתושב רמלה 6-10 דקות לנסיעה פרברית לתל אביב מאשר להוסיף לתושב באר שבע עד 5 דקות לנסיעה בינעירונית לתל אביב.
הרכבת סבורה אחרת ולדעתי בצדק.
למה שיהיו תחנות הוד השרון וכפר סבא הסמוכות?נסיעה מתחנת רכבת רמלה
לתחנת רכבת לוד אורכת שש דקות. אולי בשעות השיא זה קצת יותר, אני לא מכיר את האזור.
למה להוסיף לרכבת עצירה ברמלה, שמאריכה את הדרך בכחמש דקות (גם אם פחות, זה לא העניין), אם אדם הרוצה לעלות ברמלה יכול להגיע לתחנת הרכבת בלוד בזמן שאינו עולה על עשר דקות?
בכלל, עכשיו כשאני מסתכל על תחנת הרכבת, בכלל מיקומה נראה לי תמוה. למה שיהיו תחנות רכבות במיקום כל כך סמוך? המרחק בין התחנות הוא כמעט כמו המרחק בין תחנות ת"א (ההגנה והשלום, מרכז והאוניברסיטה), וזה לא שיש כאן אזורים עם ריכוזים של מוקדי משיכה...
למה שיהיו תחנות משה דיין, קוממיות, יוספטל וולפסון הסמוכות?
למה שיהיו תחנות סגולה וקרית אריה הסמוכות?
למה שתהיה תחנת קיסריה-פרדס חנה הסמוכה לתחנת בנימינה?
למה שתהיה תחנת בית יהושע?
למה שתהיה תחנת באר יעקב? יש את תחנת רחובות
למה הקימו את תחנת הראשונים כאשר תחנת באר יעקב סמוכה?
כי בקווי רכבת פרבריים המרחק בין תחנות הרכבת הוא קטן.
ונסיעה בין רמלה לתל אביב היא נסיעה פרברית.
אז לדעתך עדיף להוסיף לתושב רמלה 6-10 דקות לנסיעה פרברית לתל אביב מאשר להוסיף לתושב באר שבע עד 5 דקות לנסיעה בינעירונית לתל אביב.
הרכבת סבורה אחרת ולדעתי בצדק.