רק שנסיעה מלהבים לב"ש צפון אורכת
במקרה הטוב יותר מ-15 שעה, ולרוב המצב ביציאה מלהבים לא מאפשר נסיעה בזמן סביר.
רק שנסיעה מלהבים לב"ש צפון אורכתהשאלה שלך היא בעצם האם יש צורך בתחנת רמלה
אם מדינת ישראל החליטה להשקיע כל כך הרבה כסף בתחנה מחודשת לרמלה (שלהזכירך הייתה זכורה במשך יותר משנה לצורך כך), אז כנראה שתחנת לוד אינה מספיקה וכן - יש צורך בשירות רכבתי הולם לתחנת רמלה.
אם אתה מדבר על תודעה, אז גם מבחינת רמלה יש משמעות תודעתית חשובה להכפלת מספר הרכבות בשעה. רמלה היא חלק בלתי נפרד ממטרופולין גוש דן והיא עיר שגודלה כגודלה של לוד, אז האם לא מגיעה לה תחנת רכבת משלה בתוך העיר עם שירות ראוי למרכז המטרופולין?
הכפלת מספר הרכבות מאחת לשתיים תקרב את רמת השירות לעיר רמלה לשירות פרברי ראוי ותהפוך את הרכבת, בעיקר בשעות העומס, לאלטרנטיבה ראויה עבור תושבי רמלה לעומת שירות האוטובוסים.
שירות אוטובוסים לתחנת לוד ולהמשיך משם אינו שירות פרברי ראוי.
אם כבר אז שייבשו את תחנת להבים-רהט ויעשו משם הסעות אוטובוסיות לתחנות באר שבע וקרית גת. לתחנת רמלה ודאי מגיע שירות רכבתי ראוי יותר מלתחנת השומקום התקועה בקו באר שבע תל אביב.
במקרה הטוב יותר מ-15 שעה, ולרוב המצב ביציאה מלהבים לא מאפשר נסיעה בזמן סביר.