darkshadow1
New member
אין שום דבר רע באינטרסים פוליטיים,
כל עוד לא מדובר באינטרסים פוליטיים של מפלגה סקטוריאלית כמו ש"ס, שמרגישה אחראית רק לציבור בוחריה (או יותר נכון, לאנשים ששולטים על ציבור בוחריה) ותו לא.
כשמדובר על מפלגה כמו הליכוד, האינטרסים של הבוחרים הם ברוב המוחלט של המקרים האינטרסים של כלל הציבור.
לי אישית אין התנגדות להקפאת פרוייקטים באשר היא- כן יש לי התנגדות להקפאה של פרוייקטים בתחום התחבורה הציבורית, בזמן שפרוייקטים שמיועדים לרכבים פרטיים ממשיכים להתקדם ומזרימים אליהם תקציבי עתק. מעבר לעניין הזה, אני לא רואה שום היגיון בכך שמשרד האוצר אומר למשרד התחבורה אילו פרוייקטים להקפיא- זאת צריכה להיות החלטה של משרד התחבורה ולא של משרד האוצר. אסור לתת למשרד האוצר להשתלט על סדר העדיפויות של משרד התחבורה, בעיקר כשסדר העדיפויות של משרד האוצר בנושא התחבורה במדינת ישראל התגלה ברוב המקרים כבעייתי משהו במקרה הטוב.
אין שום דבר רע באינטרסים פוליטיים,אין כאן ענייני כבוד
קודם כל אני חושב שהשר הוא הטוב ביותר מבין השרים שעברו במשרד הזה בעשורים האחרונים, אבל עדיין הוא איש פוליטי והוא מגן על האינטרסים הפוליטיים של מפלגתו. מה לעשות כך זה עובד.
לגבי הקפאה- אני מכיר את התחום טוב מאוד. כואב אבל לא מדובר בכל הפרויקט שהולך לפח. יהיה הפסד אך תמיד ניתן להחיות ולהתניע מחדש. כך נהוג לצערי שנים רבות בהרבה פרויקטי תשתיות בארץ. מחלקים למקטעים, יש תקציב רק למקטע ראשון, ואח"כ מחכים לתקציבים נוספים. לא בריא כלל ופוגע בהמשכיות הפרנסה של עובדים רבים אבל זו מציאות חיינו.
כל עוד לא מדובר באינטרסים פוליטיים של מפלגה סקטוריאלית כמו ש"ס, שמרגישה אחראית רק לציבור בוחריה (או יותר נכון, לאנשים ששולטים על ציבור בוחריה) ותו לא.
כשמדובר על מפלגה כמו הליכוד, האינטרסים של הבוחרים הם ברוב המוחלט של המקרים האינטרסים של כלל הציבור.
לי אישית אין התנגדות להקפאת פרוייקטים באשר היא- כן יש לי התנגדות להקפאה של פרוייקטים בתחום התחבורה הציבורית, בזמן שפרוייקטים שמיועדים לרכבים פרטיים ממשיכים להתקדם ומזרימים אליהם תקציבי עתק. מעבר לעניין הזה, אני לא רואה שום היגיון בכך שמשרד האוצר אומר למשרד התחבורה אילו פרוייקטים להקפיא- זאת צריכה להיות החלטה של משרד התחבורה ולא של משרד האוצר. אסור לתת למשרד האוצר להשתלט על סדר העדיפויות של משרד התחבורה, בעיקר כשסדר העדיפויות של משרד האוצר בנושא התחבורה במדינת ישראל התגלה ברוב המקרים כבעייתי משהו במקרה הטוב.