סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
אין שום דבר רע באינטרסים פוליטיים,

אין כאן ענייני כבוד
קודם כל אני חושב שהשר הוא הטוב ביותר מבין השרים שעברו במשרד הזה בעשורים האחרונים, אבל עדיין הוא איש פוליטי והוא מגן על האינטרסים הפוליטיים של מפלגתו. מה לעשות כך זה עובד.

לגבי הקפאה- אני מכיר את התחום טוב מאוד. כואב אבל לא מדובר בכל הפרויקט שהולך לפח. יהיה הפסד אך תמיד ניתן להחיות ולהתניע מחדש. כך נהוג לצערי שנים רבות בהרבה פרויקטי תשתיות בארץ. מחלקים למקטעים, יש תקציב רק למקטע ראשון, ואח"כ מחכים לתקציבים נוספים. לא בריא כלל ופוגע בהמשכיות הפרנסה של עובדים רבים אבל זו מציאות חיינו.
אין שום דבר רע באינטרסים פוליטיים,
כל עוד לא מדובר באינטרסים פוליטיים של מפלגה סקטוריאלית כמו ש"ס, שמרגישה אחראית רק לציבור בוחריה (או יותר נכון, לאנשים ששולטים על ציבור בוחריה) ותו לא.
כשמדובר על מפלגה כמו הליכוד, האינטרסים של הבוחרים הם ברוב המוחלט של המקרים האינטרסים של כלל הציבור.

לי אישית אין התנגדות להקפאת פרוייקטים באשר היא- כן יש לי התנגדות להקפאה של פרוייקטים בתחום התחבורה הציבורית, בזמן שפרוייקטים שמיועדים לרכבים פרטיים ממשיכים להתקדם ומזרימים אליהם תקציבי עתק. מעבר לעניין הזה, אני לא רואה שום היגיון בכך שמשרד האוצר אומר למשרד התחבורה אילו פרוייקטים להקפיא- זאת צריכה להיות החלטה של משרד התחבורה ולא של משרד האוצר. אסור לתת למשרד האוצר להשתלט על סדר העדיפויות של משרד התחבורה, בעיקר כשסדר העדיפויות של משרד האוצר בנושא התחבורה במדינת ישראל התגלה ברוב המקרים כבעייתי משהו במקרה הטוב.
 

בועז ל

New member
באותה מידה ניתן לטעון שהקיצוץ הנרחב והלא

צביעות של השר כץ- רק בגלל שמדובר במתחרה של
הליכוד
בקואליציה הקודמת כשביבי חשב שהוא מלך, השר עשה כדברו ללא עוררין כולל קיצוצים
באותה מידה ניתן לטעון שהקיצוץ הנרחב והלא
פרופורציונאלי של האוצר דווקא במשרד התחבורה, נובע מטעמים פוליטיים הפוכים. ואגב, בתקופת האדמיניסטרציה הקודמת הוגדלו ההשקעות בתשתיות ולישראל כץ לא היו כלל סיבות להתלונן כנגד קיצוצים במשרדו.

המאבק של כץ כנגד הפגיעה בפריפריה הוא מאבק לגיטימי וגם אם יש שרואים בו מאבק לשמירה על עוצמתו של המשרד, עדיין אפשר לראות בו מאבק שמתוך שלא לשמה בא לשמה.
 

amit1270

New member
אמפתיה של רינו צרור ממש לא מפתיעה

השר כץ ממשיך במתקפה על האוצר.
תקופה עמוסה עוברת על השר כץ. לאחר שהפגין נוכחות פעמיים בשבוע האחרון בפרויקט A1, עלה לקו העמק להתגושש עם האוצר, שב השר כץ היום ותוקף בתכנית "מה בוער" של גל"צ את המשנה האידאולוגית והאנטי חברתית, לטעמו, של נערי האוצר. באופן לא ממש מצוי, ניתן לחוש באמפתיה שמשדר רינו צרור המראיין כלפי המאבק של כץ.
להאזנה - חלק א' של התכנית האחרונה, החל מדקה 04:00.
אמפתיה של רינו צרור ממש לא מפתיעה
אני זוכר גם את המאבק שלו למען קו אשקלון-באר שבע במסגרת תכנית הרדיו.
 

בועז ל

New member
לא מפתיע מבחינת ההזדהות עם המאבק, אבל

אמפתיה של רינו צרור ממש לא מפתיעה
אני זוכר גם את המאבק שלו למען קו אשקלון-באר שבע במסגרת תכנית הרדיו.
לא מפתיע מבחינת ההזדהות עם המאבק, אבל
בהחלט מפתיעה בהיבט הזהות הפוליטית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בטקס הדלקת המשואות חששתי לבריאותו

לא מפתיע מבחינת ההזדהות עם המאבק, אבל
בהחלט מפתיעה בהיבט הזהות הפוליטית.
בטקס הדלקת המשואות חששתי לבריאותו
היה נראה כאילו הוא תכף צועק את עצמו למוות...
 

kobiz99

New member
שיחת פתיחה באתר מחנה ג'למה

סיור עיתונאים בקו העמק: כץ נגד האוצר
שר התחבורה, ישראל כץ, הוביל היום סיור עיתונאים בקו העמק. הסיור נמשך כארבע שעות במהלכן זכו המשתתפים לשמוע הסברים על הפרויקט, ובעיקר, מתקפה חסרת תקדים של השר על כוונת האוצר לפגוע בפרויקט הקו לכרמיאל ובקו העמק. הסיור שאורגן היטב ע"י משרד יח"צ של "נתיבי ישראל", "עושים עניין", הסתיים ברמת ישי במפגן כוח פוליטי מרשים של השר, אשר הצליח לקבץ ראשי ערים ורשויות מהצפון למאבק אותו הוא מנהל. אלה החמיאו לשר על פעילותו לקידום תשתיות התחבורה בצפון ומחו נמרצות כנגד כוונות האוצר. בין נושאי הדברים היו גם אישים שאינם נמנים על המחנה הפוליטי של השר כץ. עדי אלדר מכרמיאל וג'קי לוי מבית שאן היו הדוברים הבולטים ביותר מבין הנואמים. שניהם ביטאו כמיהה עזה ביותר לבוא הרכבת לאזורם: "רכבת שאינה מותרות" אלא צורך בסיסי והכרחי.

על תחושות הזעם והביטויים הקשים כנגד הפגיעה בפריפריה תוכלו לקרוא בכל אמצעי התקשורת הארצית שנכחה באירוע וגם בפורום הצנוע שלנו, בהמשך.
בתמונה: שר התחבורה מציג את גשר הרכבת מעל כביש 70. מדובר בגשר שאורכו כ-700 מ' (השני באורכו בפרויקט קו העמק). בהזדמנות זו אני חייב לציין לטובה את הבקיאות הרבה שהפגין השר בנושאי הפיתוח של משרדו. השר שנלווה לאוטובוס בו נסענו שימש לאורך הסיור כולו גם כמדריך "שבתשתיות" מן המניין.
שיחת פתיחה באתר מחנה ג'למה
 
טוב, אבל מה שמענין באמת זה מה שמאחורי השר...

תצפית מעל מחנה ג'למה
על עבודות החציבה לתוואי כל החומר הנחצב מרוסק במקום ומשמש למילוי המקומות הנמוכים
טוב, אבל מה שמענין באמת זה מה שמאחורי השר...
אמנם התמונה לא עדכנית ממש, היא מלפני כחודשיים בערך, אבל עדיין מעניינת...
 

kobiz99

New member
גשר בתוואי הרכבת אחרי תחנת כפר יהושוע

גשר כביש עילי ליד הכניסה לכפר יהושוע
הפרדה מפלסית הרכבת תסע מתחת לגשר בגובה הכביש של היום
גשר בתוואי הרכבת אחרי תחנת כפר יהושוע
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה