אתה לא יודע על מה אתה מדבר
דבר ראשון,הסמכות העליונה זה משרד התחבורה.
דבר שני,ראש עיר הוא לא השריף של העיריה. הוא לא זה שיקבע את מערך התחבורה הציבורית בעיר(ונתצים הם הליבה של התחבורה הציבורית,בלי זה אי אפשר בכלל לדבר על לשפר את התחבורה הציבורית) מילא אם היה מדובר באיזה עיירה שכוחת אל בנגב,אבל מדובר בעיר המרכזית ביותר בארץ ששואבת אליה רבבות מהערים שמסביב. לא יכול להיות שחולדאי יקבע גם לתושבי רמת גן ופתח תקווה וכפר סבא. למעשה תל אביב היא כבר מזמן לא עיר אלא מטרופולין שמאגד את תל אביב ואת כל הערים שמסביבה,כל כל מטרופולין אחר בעולם. לא סתם עלה הרעיון של רשות מטרופולונית(שאני לא הכי מת עליה,אבל מסיבות אחרות) אנשים הגיעו למסקנה שתל אביב היא לא עיר נפרדת שנמצאת בבועה משל עצמה אלא הליבה של גוש דן.
אתה לא יודע על מה אתה מדבראז אתה לא יודע על מה אתה מדבר
ראש עיר, ובעיקר ראש עיר גדולה ושהוא אישיות חזקה, איש לא יכול עליו.
אלא אם כן בימ"ש יורה לו בצו לקיים זאת או שיורה על הפסקת כהונתו.
דבר ראשון,הסמכות העליונה זה משרד התחבורה.
דבר שני,ראש עיר הוא לא השריף של העיריה. הוא לא זה שיקבע את מערך התחבורה הציבורית בעיר(ונתצים הם הליבה של התחבורה הציבורית,בלי זה אי אפשר בכלל לדבר על לשפר את התחבורה הציבורית) מילא אם היה מדובר באיזה עיירה שכוחת אל בנגב,אבל מדובר בעיר המרכזית ביותר בארץ ששואבת אליה רבבות מהערים שמסביב. לא יכול להיות שחולדאי יקבע גם לתושבי רמת גן ופתח תקווה וכפר סבא. למעשה תל אביב היא כבר מזמן לא עיר אלא מטרופולין שמאגד את תל אביב ואת כל הערים שמסביבה,כל כל מטרופולין אחר בעולם. לא סתם עלה הרעיון של רשות מטרופולונית(שאני לא הכי מת עליה,אבל מסיבות אחרות) אנשים הגיעו למסקנה שתל אביב היא לא עיר נפרדת שנמצאת בבועה משל עצמה אלא הליבה של גוש דן.