תמונות מהממות של Dragon quest 11

כן, כל האינטרנט שואל למשל איפה ההוריזון של מייק.

או איפה הזלדה של מייק או אפילו המריו של מייק. הם הגיעו למצב שנינטנדו עם הליינאפ הצחיח שלה נראה יותר לוהט ועסיסי משלהם.

והכי מצחיק לראות אנשים עונים "מייק ביטלה את ההוריזון שלה"

מייק הולכת לדעתי באמת להיות טוסט שרוף, כי אחי אפילו עם הסקורפיו ימעך השנה את הPS4 (לא יקרה ) אבל נגיד שתהיה לו שנה מדהימה שנה שלמה בNPD
שהסקורפיו תמיד עוקף את הPS4.

אפילו מכירות חזקות שהסקורפיו בטופ לא יביאו למייק את הניצחון כי אנשים יחכו כמה שנים לPS5 במקום לשדרג, ואלה שממש לא יוכלו להתאפק יעברו לניאו.

כמו שאמרנו בשיחה אחרת, העמימת הזו של מייק תהיה הצריבה האחרונה שלהם בדרך להיות טוסט שרוף בדור הבא.

אני עדיין לא יכול להגיד שאני יודע בוודאות מה זה הסקורפיו אם זה "דור הבא" או הניאו של מייק. ברור שאני נוטה יותר ל"ניאו של מייק"

אבל גאד אם אחד כמוני בערפל לגבי הסקורפיו מה יגיד השוק.

ובוא נזרום רגע בתסריט שהסקורפיו הוא לא ניאו אלא הוא "דור הבא" ושמייק רוצה
להתחיל אותו ביתרון.

הם פשוט יתנו לסוני גם את הדור הבא במתנה במצב כזה, כי אם הסקורפיו הוא הדור הבא של מייק אז זה נותן לסוני זמן להביא PS5 בקצב שלה שיאכל בלי מלח את הסקורפיו טכנולוגית.

כן, יכול להיות שילוב של שני הגישות, יכול להיות שהסקורפיו הוא באמת דור חדש
ובכל זאת מייק תוציא לו שידרוג איך שייצא הPS5.

בכל זאת מייק יאכלו אותה בכל מצב לדעתי. במיוחד עם התאימות לאחור בPS5.
אני לא רואה דרך שהם ינצחו, ואני כבר אומר מעכשיו אחי,אנחנו נראה מכירות חזקות

מאוד של הסקורפיו בהתחלה, אבל זה רק בגלל שלדעתי הוא יעיף את הצורה לכל קונסולה בשוק, אבל זה יהיה אפקט זמני ביותר.

מייק צריכה לעשות את מה שאמרת לבנות צד א' גם אם זה ישתלם רק בדורות הבאים.

או אם לא זה, אז ללכת על החתמה של אקסקלוסיבים צד ג' אבל כאלה שישארו לתמיד כאלה לא לשנה.

משהו כמו מה שהם עשו עם sunset overdrive וקוונטום ברייק אבל עם שמות יותר גדולים.

בנוגע לנוטי דוג וRare יש בינהן נקודות דמיון, שתיהן עשו בעיקר פלטפורמרים באותה תקופת זמן והיום אנחנו אולי מזלזלים קצת בפלטפורמים אבל הייתי אומר שעד שGTA3 הגיע, פלטפורמרים היו אחד מהז'אנרים הכי עיקרים ופופלארים.

וזה לא מפתיע שנוטי דוג, מפתחי R&C וrare כאלה מוכשרים כי שחושבים על זה, כדי להוציא פלטפורמר שהוא באמת טוב או אפילו סביר צריך להיות מפתח AAA.

כי מדובר בגיימפלי טהור פאשלה הכי קטנה במצלמה או באיך שהפיזיקה והקפיצות מרגישים או אפילו בעיצוב השלבים, והמשחק כישלון.

לא פלא שמפתחות הפלטפורמה האלה שהיו מלכי גיימפלי הפכו למפתחות ממש מובילות בזאנרים אחרים.

לדעתי אם Rare היתה נשארת בנינטנדו ומשיגה לעצמה כותב טוב כמו ברמה של ניל מנוטי דוג? כן הם היו עומדים איתם באותו לבל לפי דעתי.

נינטנדו עדיין הקימו כישרון ענק עם רטרו,המון ממפתחי רטרו עבדו על half life 1 וסיסטם שוק והרבה משחקים שווים, אבל נינטנדו הכריחו אותם לעשות פלטפורמה בדור הקודם, מעניין מאוד מה הם עושים לסוויץ.
 

evilplate

New member
מסכים עם מה שאמרת

בנוגע לזה שלא משנה מה מייק תעשה מבחינת חומרה היא טוסט, אין אפס היא חייבת לבנות צד א׳, עסקאות כאלו עם צד ג׳ זה טוב לפתרון נקודתי לסגור חורים אבל לא באמת לבסס את האסטרטגיה שלך ולבנות על זה את העתיד של המותג שלך, זה לא עסק ומפתחות צד ג׳ רציניות יבקשו פיצוי מאוד שמן על משחק חשוב שלא יצא על הקונסולה הכי נמכרת ביי פאר, בגלל זה אתה לא רואה ממש דברים כאלו עוד היום, אני בטוח שגם סקוור למרות שחתמה על שנה דחייה לפס4 למדה את הלקח ולא תחזור על דבר כזה אחרי איך שהתקבל מבחינת מכירות.
&nbsp
וכן אי אפשר לדעת איזה רייר היינו יכולים לראות היום, לא בטוח שנינטנדו היתה נותנת להם לעשות אנצ׳רטד מבחינת גודל הפקה והכל אבל בכל ז׳אנר שלא יבחרו הם היו מתברגים בצמרת.
&nbsp
בעניין רטרו הם יצרו את אחד ממשחקי הדור בדור הקיוב אז ברור שהם כישרון על אבל נינטנדו דפקה להם את המצב רוח כשסיפקה להם חומרות מעפנות ותקעה אותם כיצרנית דונקי קונג דו מימד וכאלה וכן למרות שגם שם הם היו מעולים זה בזבוז בשביל חברה כזו, הם בטח רעבים רצח לאיזו חומרה מתקדמת ולעשות משחק קולנועי עתיר אפקטים ותקציב כדי באמת להראות את הכישרון שלהם, זאתי חברה שהיתה בטח כל כך שמחה אם סוני היו קונים אותם, תאמין לי פספוס.
 
Persona 5 מקבל ציון מושלם 10/10 בביקורות הראשונה במערב

אמרנו כבר ש2017 זו שנה מטורפת עם משחקים מדהימים שלא מפסיקים להגיע?
אז הנה עוד הוכחה שהמבול לא מפסיק. פרסונה 5 קיבל ציון מושלם בביקורת של פלייסטישן מגזין UK.

שם המבקרת סיכמה את דבריה כך
"the most accomplished, accessible, precocious modern JRPG out there" and "an unabashed masterpiece."

היא קצת איך נאמר... נסחפת? הרי ברור שדרגון קווסט 11 יהיה יצירת המופת של הדור אבל האמת שמעבר להיסחפות שלה אין ספק שמדובר במשחק אגדי, היתה צריכה פשוט לתת 9.6


http://www.gamezone.com/news/person...e-in-its-first-english-version-review-3451556
 
Ghost Recon: Wildlands מביס את הוריזון וזלדה לחלוטין.

אז אחרי שהוריזון זכה לשבחים מקיר לקיר, ואחרי שזלדה הפך למשחק עם הביקורות הכי גבוהות בהיסטוריה של המדיום, מגיע משחק יבש מעפן ומסריח
מיוביסופט ופשוט מוכר יותר מהם בהשקה שלו.

המשחק גם מכר יותר טוב בהשקה שלו יותר מכל משחק "טום קלנסי" אחר חוץ מהדוויז'ן.

זלדה והוריזון כמובן ממשיכים למכור מעולה, הוריזון ירד למקום השני בטבלה וזלדה בשלישי. וNIer גם כן נכנס לרשימה במקום החמישי.

פשוט מעצבן שמשחקי זבל מוכרים יותר טוב מהמשחקים הכי טובים של השנים האחרונות.

דפוק ברמות אחרות.

Ghost Recon: Wildlands
Horizon
Lego Worlds
Zelda: Breath of the Wild
GTA5
Nier Automata
FIFA 17
Rocket League
1-2 Switch
COD: Infinite Warfare

מה אנשים מוצאים בחרא משחק הזה? פשוט מה? זה נראה כאילו חצי מהאנשים שמתלוננים על המשחק בפורומים הולכים וקונים אותו. אחרת אין לי איך להסביר את המכירות המטורפות.
http://www.eurogamer.net/articles/2...ildlands-earns-best-launch-of-the-year-so-far
 

amithas190

New member
השאלה כמה גוסט מכר על הפלייסטיישן בלבד. זה לא חוכמה למכור

יותר כשהמשחק יוצא לכמה קונסולות במקביל.
 
זה באמת מעניין אני מניח שגרסת הPS4 מכרה הכי הרבה.

לא יודע אם מספיק בשביל להזיז את הוריזון מהמקום הראשון אם אנחנו הולכים רק על גרסאות פס4, תשובה לשאלה הזו תהיה לנו רק באפריל.
 

מישהו 2

New member
לא כזה מפתיע, אם כבר מפתיע ההפך

משחק שיוצא באופן בלעדי ל- PS4 ומשחק שיוצא באופן בלעדי לקונסולה שרק הושקה עומדים במקומות הראשונים ביחד עם משחק שיוצא לכל הפלטפורמות.

ולא מדובר בהכרח במשחק זבלוני. למען האמת שמעתי המלצות מחברים באופן אישי על המשחק החדש של Ghost recon. הבנתי שהבטא שלו שהייתה לא מזמן הייתה אחת המוצלחות שהם שיחקו הרבה מאוד זמן. המשחק הזה כנראה הצליח בכבוד להגיע לראש הרשימה.. ועוד מעט אני אראה גם במה בידיוק מדובר
 
היי, זלדה על שתי קונסולות, הוא לא בלעדי לסוויץ

הוא גם על הWII U :) אבל כן אני מניח שאתה צודק לא היה סיכוי שמשחקים כמו הוריזון וזלדה יעקפו זבל מיינסטרימי כזה של יוביסופט.

משחק של ממוצע 76 מתמקד בעיקר בCO OP ויוצא ליד משחקים ממש מעולים ויותר שווים.

אני מתאר לעצמי שאם אתה הולך לשחק בCO OP עם חברים אתה תהנה ממנו יותר ממה שאני אהנה ממנו אבל אני מדבר בתור בן אדם שאם הייתי משחק בו זה רק בסינגל, והסינגל שלו נחשב חרא לדעת הרוב אחי.
 

evilplate

New member
זה באמת עצוב

כאילו כן אני מבין מולטי פלטפורם והכל אבל זה נראה משחק כזה חסר נשמה שיצא מהמפעל לייצור עולמות פתוחים של יובי, עצוב שאנחנו חיים בעולם שדבר כזה מנצח את זלדה והוריזון לא משנה גם אם תצא לו גרסה לגיימבוי קולור, מאוד מופתע מההצלחה של המשחק הזה כי היה נראה שיש לו אפס הייפ בפורומים ובאתרי גיימינג אבל מסתבר שאפילו במשחקים כאלו (מילא מיינקראפט וכל הקז׳ואל של הסלולר) אנחנו, גאף וכל ההארדקורים חיים בסוג של בועה ויש קהל ענקי שגדול יותר מכל המשחקים המצופים שלנו שמתלהב וקונה אותם, קהל שבכלל לא שומעים עליו, לא ממש נכנס לאתרי גיימינג ולא מתעניין יותר מדי בתחום והוא סוג של בלתי נראה עבורינו אבל יש לו קול ענק, בערך כמו מה שקורה עם פיפ״א ו COD רק אולי בסקאלה יותר קטנה, מבאס שהטון של התעשייה נקבע ע״י המוני אנשים עם טעם די רע ושהבנאליות והחתירה למכנה משותף נמוך מנצח לרוב את המבריקות והיצירתיות :/
 
כן והמשחק כבש אפילו את יפן!

מי היה מאמין, מנצח שם את הוריזון, זלדה (בשתי הגרסאות), את nier החדש ואת האוסף החדש של קינגדום הרטס.
http://www.playstationlifestyle.net...wildlands-debuts-1st-outsells-kingdom-hearts/

כן,כנראה שיש המון אנשים קאזואלים שקונים את המשחק הזה והם פשוט בשקט.

נראה לי שבשביל הקאזואלים האלה יוביסופט מייצגת איכות, ומספיק להם רק לראות את הלוגו של יוביסופט בפרסומות כדי להתלהב :(

כאילו אנחנו הארדקורים רואים ביוביסופט סמל לכל מה שהוא בינוני, חסר נשמה ומפעל לייצור עולמות פתוחים, הקאזואלים כנראה רואים את זה אחרת.

הם כנראה רואים את כל התוכן פיילר הזה וכל הfetch quest האלה כתמורה
נהדרת לכסף שהם משלמים.

ואני חושב שגם הרבה ילדים ונוער אוהבים את המשחקים חסרי הנשמה של יובי גם בשבילם זו אחלה תמורה לכסף וגם שאתה נער הרבה יותר קל למצוא אנשים
בבית ספר שיכולים לשחק איתך CO OP אחרי צהריים וכאלה.

עצם זה שהמשחק הזה עושה רעש ביפן זה די מפתיע אותי.

גבר, לא היה מפריע לי כך כך שהמשחק הזה מצליח כל כך אם יובי היתה עושה אותו שוטר טקטי עולם פתוח עם סינגל מושקע כזה שגם אנחנו נוכל להנות ממנו.
אמנם לא מהסיפור, אבל לפחות מהמשימות והתכנון הטקטי עם הSquad.

במקום זה עוד לפני שהמשחק יצא אחד המעצבים שלו אומר "זה משחק שתוכנן קודם כל למולטייפליר ואני ממליץ לשחק אותו במולטיפלייר"

כאילו, אם אפילו המפתח של המשחק מודה שזה לא משחק בשבילי בשיט
אז איך אני אמור להרגיש? יובי לא רק שהיא זבלונית בענינו, היא גם לא סופרת אותנו יותר.

אנחנו לא קהל היעד שלהם בכלל.
 

amithas190

New member
מאיפה מגיעים הנתונים? אפל היתה עושה טריק בזמנו

מדווחת על מכירות מטורפות כשבפועל הכוונה למכירה לחנויות עצמן ולא ללקוחות.
 
Media Create, הם אלה שאוספים את הנתונים ביפן.

מדובר בהחלט במכירות ללקוחות ולא בסתם עותקים שנמכרו לחנויות :) לרוב הם אפילו מציינים כמה אחוז מהמשלוח נמכר ללקוחות.

הטריק הזה שאתה אומר הוא באמת קורה גם בתעשיית המשחקים מן הסתם והרבה חברות אוהבות להתפאר בכמות המשחקים שמכרו לחנויות.או במכירות שהשיגו בהנחות ענק של 5 דולר :)

בפועל,במערב כשמשחק לא מוכר המפיצה מזכה את החנות על העותקים שלא נמכרו, רק ביפן זה לא ככה, ביפן עותקים שנמכרו נשארים אך ורק אצל המוכר.
 

evilplate

New member
מה זה פה איזור הדמדומים!?

איך המשחק הזה מוכר טוב ככה גם ביפן, הוא הולך נגד כל דבר שהיפנים אמורים לאהוב, אם גם שם הוא מצליח אז עדיף כבר שאפרוש מלתת תחזיות על מכירות של משחקי וידאו
 
או זה או שהם השיגו לכל יפני שקנה את המשחק זיון עם

דוגמנית על או משהו, אחרת אין לי איך להסביר את מה שהולך כאן.
 

evilplate

New member
אחי אלה יפנים

גם אם תציע להם דוגמנית על הם עדיין יעדיפו להפעיל איזה משחק JRPG עם דמויות אנימה על ה 3DS במקום.
&nbsp
אין לזה הסבר הגיוני כמו שאמרת בתגובה, אולי הגלובליזציה מתחילה לתפוס גם את יפן עם כמה שהם היו במשך אינסופור שנים אי מנותק מבחינה תרבותית, בקרוב עוד נשמע שקוד האחרון היה המשחק הנמכר ביותר לאותה שנה שם :/
 
עכשיו אני מבין למה 90% מהגיימרים לא מסיימים את הסינגל פלייר

רובם כנראה קונים את המשחקים של יוביסופט :( באמת קשה להאשים אותם שנמאס להם באמצע.

אני חושב שיוביסופט די אשמה בכל המצב הזה ברצינות עם הfetch quest שלהם.

עצוב אחי מה שקורה ביפן, מה שקורה שם די משפיע על קפקום ושאר החברות היפניות הן לא יוכלו להתעלם מזה שהיפנים יותר אוהבים את המשחקים המתים האלה מפעם ויש סכנה לא קטנה

שגם המשחקים היפנים יתחילו להיראות כמו המשחקים של יובי.
ראינו את זה בקטנה עם MGS 5 ופפ15, וזו יכולה להיות מגמה שתמשיך לעלות.

אפילו זלדה לקח את המגדלים שלו והטיפוס שלו מיובי.

לפחות שהיפנים היו מעדיפים את רוקסטאר, ראבק.
 

evilplate

New member
צודק באמת יש זליגה מסויימת של יובי

גם הוריזון לקח כמה דברים, אפילו אנצ׳רטד 4 עם סימון האויבים, מצד שני זה לא שכל רעיון של יובי גרוע, זה לא רע לקחת רעיונות טובים שלהם, עובדה שרוב המשחקים הללו הם לא חסרי נשמה וגנריים והם זכו לאחלה ציונים ולפרסים והכל, אז כן הבעיה של יובי זה הרבה מעבר למגדלים או לכך שמאפשרים לסמן אויבים או משהו.
&nbsp
אין כל כך מה לקחת מרוקסטאר מהבחינה הזו כי הם בקטע של משימות מטורפות, הפקה מדהימה וכו׳, אבל כשה מגיע לגיימפליי עצמו ולמכניקות הם לא כאלו מבריקים שיש משהו לקחת מהם, דווקא יובי עם כל הירידות עליהם הם יותר מומחים במכניקות עצמן בקטע טהור מרוקסטאר, רק שאיפה הם ואיפה רוקסטאר כשזה מגיע למשימות ולתוכן, לעולם, בלתת קצת אופי לדמויות ולעולם, לכתיבה וכו׳, זה מה שעושה משחק אחד לבעל נשמה לאחד בלי.
 
רוקסטאר עדיין הביאה חידושים מגניבים.

רק בGTA האחרון ראינו כמה דמויות שחיקות שאפשר להחליף בינהן מתי שמתחשק לך.

כן, אני מסכים שבגיימפלי הם לא הכי מלוטשים וכייפים אבל כמעט כל פעם שהם מוציאים משחק הם משנים את התעשייה לגמרי ומביאים איזה קונספט מגניב :)

יובי האמת שלא נוכל לקחת להם שהם היו החבר'ה הכי משפיעים בדור הקודם
אולי אפילו יותר מרוקסטאר והם באמת ממשיכים להשפיע חזק גם בדור הזה

אבל לא יודע אחי, שאני רואה את קוג'ימה אומר שרוקסטאר הם הגדולים מכולם,
אני יותר רגוע לגבי המשחק של דרייל מאשר אם הייתי שומע אותו אומר שיוביסופט הם הגדולים מכולם :( אני שמח שרוקסטאר הם מי שהוא מנסה לעקוף


ברור שקוג'ימה יותר טוב משתיהן בז'אנר שלו (התגנבות) אבל עכשיו נראה שהוא הולך על ז'אנר חדש של semi עולם פתוח חצי לינארי ומשחק הרבה יותר אקשני ממה שאנחנו מכירים ממנו, אז הוא זקוק להשראות טובות :)

ראינו מה קרה שהוא לקח השראה מיובי קצת חחח.

ולמרות שאמרת שאין כל כך מה לקחת מרוקסטאר אני די בטוח שאם הם מציעים לך לראות עכשיו את GTA6 היית קם מהשינה ב2 בלילה לראות מה הם עושים איתו :)
 

evilplate

New member
כן זה היה קטע נחמד ההחלפת דמויות

אבל לא כזה שימושי וזה לא שבזמן משימה יכלת להחליף תמיד ומתי שאתה רוצה, רק ברגעים מסויימים, אבל כן יש לזה אחלה פוטנציאל וזה הכניס קצת גיוון כיפי.
&nbsp
מסכים שכל משחק של רוקסטאר מלהיב פי כמה מכל המשחקים של יובי ביחד, אבל זה מסיבות אחרות מאשר המכניקות עצמן או משהו :)
&nbsp
אני אגיד לך איך אני רואה את זה, מבחינתי יובי מעפנים בכל האספקט הזה של עיצוב המשחק, כל מה שמסביב למכניקות עצמן שזה העולם עצמו ואיך שהוא מרגיש חסר אופי, מבנה המשימות ורמת התוכן הירודה עם כל הפעילויות בשקל לעשות שהם זורקים, העלילה והדמויות חסרות הנשמה וכו׳, אפילו בגראפיקה בדור הזה הם לא ממש מתבלטים, הם יכולים ליצור אחלה מכניקות (בחלק מהסדרות לפחות, AC עדיין סדרה עם מערכת קרב פח) וגם להמציא פה ושם מכניקות טובות ומשפיעות אבל הבעיה היא בכל מה שמסביב :/
 
למעלה