game news

PlayGirl3

New member
הם חייבים להבהיר את האמירה הזאת

לא ברור לי איך זה יכול לעבוד במשחק שהוא לא נטו לינארי. במיוחד RPG, כל הקטע של לחקור את העולם. אני לא רואה איך זה יקרה.
 
זה הקטע. בציטוט המלא הם הבטיחו...

שהם ישמרו את המבנה הזה לJRPG לינארי. זה מםה שדפוק אצלם הם יודעים שזה לא יעבוד והם בכל זאת הולכים על זה.

אולי הם פשוט לא יתנו לנו לחקור את כל המפה באף אחד מהחלקים.
פפ7 בכלל ידוע לשמצה על זה שלוקח שעות לצאת מהעיר ההתחלתית שלו.
לא אתפלא אם החלק הראשון יתבזבז עליה.
 

PlayGirl3

New member
טובות למי?

עם כל הכבוד, סדרת משחקים לגיל הרך שמקבלת 80 במקרה הטוב ואין לה שום קשר לסגנון של פיינל פנטזי. לא מבחינת קרבות, לא ז'אנר, לא גרפיקה, כלום.
 

מישהו 2

New member
חח, אני ציפיתי לתגובה הזאת

המשחקים של נארוטו פונים לקהל מאוד מצומצם. אנשים שקונים את המשחק הזה הם אנשים שקודם יש להם מעורבות כלשהי עם הסדרה, מכירים את הדמויות ואוהבים אותה.
ושנית ממש ממש אוהבים את המשחק עצמו. משחק שחוזר על עצמו שוב ושוב בכל שנה ונראה כמעט אותו הדבר בידיוק לאנשים חסרי עניין מבחוץ, אבל למעריצים - זה עולם ומלואו. ולמרות הקריטריונים האלו עדיין יש מיליוני אנשים שקונים את המשחק והמספר רק הולך וגדל

נארוטו הוא לא משחק שנכון להתייחס אליו עפ"י ביקורות של האתרים הרגילים והמוכרים.
יש לא מעט יוטיוברים שחיים את המשחק הזה לפרנסתם ורואים שהם מביני עניין.
אני מבטיח אבל שאם יש דבר אחד ש- CC2 יודעים לעשות כמו שצריך בשביל כולם זה עניין הקרבות עצמם, האנימציה של הלחימה ואפקטים שלא מביישים את סדרת האנימה.
(HELL סטורם 4, נראה טוב יותר מהמנגה לדעתי)
אני לא יודע עד כמה המעורבות שלהם בכלל מודגשת בפיתוח המשחק, אבל זה לא דבר רע לדעתי.
 

מישהו 2

New member
ברור!

מי אם לא פאבויז של הסדרה? המשחק הזה לא פונה לאנשים שהם לא 'פאנבויז' של הסדרה.
&nbsp
תסמכי עליי, קהל המעריצים הוא הכי נוקשה שיש. הוא יודע בידיוק מה חסר עד הפרטים הקטנים. הוא יודע לבקר את כל הדברים הקטנים שכואבים. והוא מגיב הכי קשה שיש אם עושים עוול למה שהוא אוהב.
דבר אחד נכון, יכול להיות שמעריץ יקנה משהו 'גרוע' של מה שקשור למה שהוא מעריץ רק בגלל שזה משהו שהוא מעריץ. אבל אם זה גרוע הוא יודה בזה הוא לא יתכחש.
&nbsp
 

PlayGirl3

New member
אז אתה לא מכיר פאנבויז

ובכל מקרה, פיינל פנטזי זה לא משחק נישתי ויש הרבה סטודיואים עם משחקים הרבה יותר מוצלחים ויותר קרובים למה שאמור להיות בפפ7.
 
בעיני ההגדרה האולטימטיבית למשחק טוב, זה משחק ש....

אתה יכול להנות ממנו ולאהוב אותו גם אם אתה לא מכיר/אוהב את הסדרה/חומר המקור
שהוא בא ממנו.

אם אני צריך להיות מעריץ שרוף של משהו כדי להפיק ממנו הנאה אז הוא לא משחק שעומד בפני עצמו.
 

מישהו 2

New member
אני לא חושב שצריך להיות מעריץ 'שרוף'

המערכת קרב של המשחק כיפית בפני עצמה (במיוחד כיף לשחק באונליין) ואני זוכר את עצמי נהנה ממנה עוד לפני שנכנסתי עמוק לסדרה ועוד לפני שהכרתי את כל הדמויות, וידעתי שזה המשחק שלי.
&nbsp
אבל להכרת הסדרה כן יש תפקיד חשוב בהנאה מהמשחק. בן אדם הרי לא יקנה משחק שהכותרת שלו בגדול זה 'נארוטו' מבלי שיש לו הכרה מינימלית לסדרה. אלא אם כן הוא יתבלבל וחשב שזה באמת משחק שעומד בפני עצמו. המשחק הרי מתבסס מאוד על תוכן האנימה ואין מה לעשות הוא נועד למי שאוהב את הסדרה. אבל אני בהחלט חושב שכל אחד יכול להפיק ממנו הנאה. וזה מהחלק של הקרבות באונליין לפחות.
כדי לראות את הסיפור במלואו עדיף יהיה לבן אדם כזה להתחיל מהמשחק הראשון שיצא באופן בלעדי ל- PS3. אחרת הוא לא ממש יהנה ממצב הסיפור.
&nbsp
אם אני זוכר נכון נארוטו עקף במכירות אפילו את דרגון בול xnoverse , הוא המשחק השולט בכל משחקי האקשן-אנימה שקיימים למינהם. כנראה כי במקרה שלו ספציפית הוא באמת עושה משהו טוב. משהו שלא מחייב הערצה שרופה לנארוטו.
&nbsp
 
אתה יודע שEVO מתעלמים מנארוטו ואין לו טורנירים נכון? :)

היוצר של משחקי ן נארוטו אפילו אמר שהוא רוצה לשפר את המשחקים לרמה כזו שהם יהיו ראויים להיכלל בטרונירים הרצינים של EVO.

בסצנה של משחקי המכות, אם EVO לא מתייחסים אליך, אתה לא קיים.
המשחקים של נארוטו יותר טובים מהמשחקים של דרגון בול זה בטוח, אבל באותה נשימה זה לא אומר הרבה כי המשחקים של דרגון בול זוועה.

נארוטו לא ברמה של מורטאל קומבאט או גילטי גיר, ובטח ובטח לא ברמה של סטריט פייטר. הוא צריך להגיע לרמות האלה כדי להיות משחק טוב.

אתה יכול לראות בלינק, שיוצרי סטרייט פייטר וטקן עוזרים למשחקי הנארוטו לעלות את הרמה אבל זה עוד לא מספיק.
http://www.eventhubs.com/news/2014/...-developed-input-sf-kof-and-tekken-producers/

זה עדיין משחק נחמד מאוד למעריצי הסדרה, אבל זה עדיין מדבר בעיקר אליהם.

לי כאחד שאוהב משחקי מכות, או בכלל לשחקן על כמו סטס, המשחקים האלה עדיין לא מדברים. זה הקריטריון.
 

מישהו 2

New member
ברור לחלוטין

המשחק הזה רחוק מלהיות משחק של EVO. הוא לא מאוזן מספיק. ואכן אדם שרוצה לקנות משחק מכות 'רשמי' תחרותי, נארוטו לא נכנס להתלבטות אפילו.
הוא עדיין לא נמכר ככזה. ומבין למה הוא לא מדבר אליך.
גם לטעמי השליטה בו פשוטה למדי. אין מה להשוות בין המיומנות הדרושה במורטל קומבט או אפילו בכלל - סטריט פייטר כדי להגיע לרמה מקצועית במשחק.

אבל נארוטו הוא פשוט כיפי. אם לא בא לך לבזבז שעות מהחיים שלך כדי להצליח לעשות קומבו מסכן בסטריט פייטר ואז להיכשל בו נואשות באונליין... נארוטו תחליף מעולה בשביל זה.
זה גם כיף , כי הכול נראה כל כך מגניב ומושך את העין, עם אפקטים וכוחות - שבעצם נורא קל לבצע אותם.
אם נהגת לשחק בעבר בליטל פייטר 2 במחשב ונהנת. לדעתי הסדרת משחקים של נארוטו היא התחליף המודרני לסטריט פייטר 2.
אתה בוחר דמות מתוך מגוון רחב של דמויות. לכל אחת יש כמה יכולות מגניבות שהיא יודעת לעשות שקל מאוד לבצע אותם (אותם מקשים לכל הדמויות).. אבל עם זאת אנשים הצליחו לעשות דברים מטורפים שמעולם לא הייתי מסוגל לעשות בתוך מערכת שהיא פשוטה.

וצירפתי סרטון של ליטל פייטר 2 כדי להדגים למה אני מתכוון.

 
אפשר להעמיק את המערכת של נארוטו בלי לפגוע בייחוד של הסדרה :)

לא חייבים להפוך את נארוטו לסטריט פייטר או מורטאל קומבאט או גילטי גיר כדי שהמשחקים יהיו טובים.

אפשר ורצוי בעיני להשאיר אותם משחקים עם תנועה תלת מימדית כמו שהם כרגע ששולטים בהם בעיקר עם האנלוג סטיק ואפשר להשאיר את כל הפלאשיות שאתה והאחרים אוהבים.

מה שאני ואחרים רוצים, זה שפשוט יוסיפו לזה עומק ברמה כזו שזה יהיה משחק מעניין מבחינה תחרותית.

שכן יהיו קומבואים מסובכים ומורכבים למי שרוצה את זה :) שיהיו מכניקות קרב מורכבות
שיכולות לתת לשחקנים לעשות קאמבק דרמטי בשניה האחרונה.

כמו שמערכת הparry בסטריט פייטר 3 מאפשרת, או מערכת הפוקוס בSF4.

שיהיה אפשר לעשות mixup מטורפים שמבלבלים את האויבים שלך ולא נותנים לו לחזות מה אתה הולך לעשות לו.

בקיצור בעברית, שמיומנותש תהיה שם המשחק.

אפשר לעשות את כל זה, ועדיין לאפשר "מצב לחימה קלאסי"
שמשאיר את המשחקים ברמת המורכבות שלהם כרגע. ו"מצב לחימה הארדקור"

שמוסיף את כל המורכבות שאנשים מחפשים.

אני איתך בדבר אחד, לא הייתי רוצה שנארוטו יהפך להיות סטריט פייטר עם סקין של נארוטו. או טקן עם סקין של נארוטו, אבל אפשר לשמור על מאפייני הזהות הכי עיקרים של המשחק, ופשוט להוסיף עליהם שכבות של מורכבות שיבאו אותם לרמה של משחקי מכות אמיתים.

לשמחתי, נראה שיוצרי הסדרה רוצים ללכת בכיוון הזה יותר ויותר :)
ואני לא חושב שיהיה לך מה לדאוג מהעניין הזה.

אני מבין לאן אתה חותר.

אתה אומר "זה בסדר מבחינתי ורצוי לי שיהיו משחקי מכות פשוטים, גם את זה צריך לפעמים"

מקובל עלי, בגלל זה אני אומר שגם מה שאני מחפש וגם מה שאתה מחפש יכול להתקיים ביחד במשחקי הנארוטו :)
 
הדבר היחיד הטוב שאולי יכול לצאת מזה.

זה שסקוור רוצים אותם כי זה הולך להיות אקשן RPG אמיתי, ולא מיש מאש של תורות עם אקשן כמו פפ15.

גם במקרה הזה, לא הייתי פונה לאנשים שפיתחו את נארוטו. אם הייתי סקוור הייתי מדבר עם הצוות של משחקי טקן/טיילס/סמאש 4, כי לצוות הזה כן יש ניסיון עם משחקי אקשן/מכות שהם טובים.

נקווה שהם אחד הצוותים המעורבים.
 
נומורה עובד על זה אז אני רגוע.

כל המשחקים של נומורה הם אקשן RPG, סדרת קינגדום הרטס, וגם פפ15 כל עוד הוא היה ביידים של נומורה היה אקשן RPG, רק שהוא החליף יידים נדפקנו.

הATB bar לא מפריע לי אם כשהוא מתמלא אני יכול לשחק את זה כמשחק אקשן. או אם הATB BAR יהיה משהו שמגביל אותך ומונע ממך להספים הטלת קסמים.

תמיד יהיו לנו אלמנטים של אסטרטגיה כי תמיד יהיה אפשר להטיל באפים, לזמן, להשתמש בתרופות להחיות, או לתת פקודות לחברי הקבוצה.

אני רגוע שזה לפחות יהיה כמו קינגדום הרטס, לא נראה לי שנקבל מערכת כמו של וולקרי פרופיל/bitch חוזרת.
אני די בטוח שבגדול זה יהיה משחק אקשן לפחות כמו קינגדום הרטס.
 
סוני מסבירים את המשמעות של Console Debut

לאנשים שזה לא ברור להם. יושידה נשאלנ מה הכוונה של המונח הזה בהקשר לני נו קוני 2.

יושידה: console debut" means it may come to other consoles in the future after PS4

אז לכל מי שאומר שהמשחקים האלה הם מולטי פלטפורום בהכרח, זה לא נכון.
זה רק אומר שהמפתחת משאירה לעצמה את האופציה להוציא את המשחק לקונסולות אחרות אחרי שהמשחק יגיע לPS4. (ואחר שכבר נחרוש עליו )

בהקשר לJRPG הייתי אומר עוד משהו. גם אם ני נו קוני 2 יגיע למשל לNX
יש סיכוי ענק שהוא לא יגיע לNX במערב לעולם אם סוני משלמת על הלוקאלזציה שלו.

אותו דבר עם דרגון קווסט 11.
הוא יוצא גם לNX ביפן, אבל במערב הוא יכול להיות בלעדי או לNX או לPS4 תלוי
מי ישלם לסקוור על הלוקאלזציה.

אני מאמין שסוני כבר מבטחת את עצמה בהיבט הזה.
 

CallMeCavanaugh

New member
למה שלא יגיע למערב?

אם מכינים את המשחק לזה (ואני מניח שמכינים אותו לזה), הטמעת הלוקליזציה היא תהליך טכני די פשוט. רוב העבודה היא התרגום, הכנת הכתוביות והקלטת הפסקול החלופי. אם כל זה ממילא יתבצע בשביל הפלייסטיישן 4, למה שלא יעבירו את זה גם ל-NX?
 
כי זה תלוי מי משלם על התרגום לאנגלית.

אם סוני היא זו שמשלמת אז היא תדאג שהמשחק יגיע רק לפלייסטישן 4 במערב וידלג על הnx. קח את סדרת טיילס לדוגמא. ב2003 נינטנדו שילמו על התרגום של טיילס סימפוניה לקיוב. ההסכם היה שגרסת הps2 לא תצא במערב לשנים ארוכות ואכן גרסת הפס2 דילגה על המערב. בדור האקסבוקס 360. מייקרוסופט שילמה על התרגום לאנגלית של טיילס וספיריה וכתוצאה מזה גרסת הps3 לא הגיעה למערב. אם סוני חכמים ועושים דיל כזה עם לבל 5 אז תהיה להם בלעדיות במערב. כמובן שאם לבל 5 מתרגמים את המשחק בעצמם לאנגלית אז הם יוציאו אותו גם לnx במערב. אבל נראה מה יהיה :).
 
סקוור חוגגים 30 שנה לדרגון קווסט באירוע מיוחד....

האירוע יהיה ב13 בינואר.
באירוע יוצר הסדרה, יוגי'הורי ידבר על מה שצפוי לסדרה ב2016 וידבר גם על הפרויקט המיוחד שלהם לסדרה ב2016 (נשמע כמו משחק :)

לדעתי אפשרילצפות לטריילר של דרגון קווסט 11 באירוע, אני לפחות מחזיק אצבעות, נשמע לי כמו הזדמנות טובה.

מזמן לא היתה לי תקופה רעה כמו שיש לי עכשיו, טריילר לDQ11 ממש ישמח אותי.
מקווה שזה יהיה זה.
 
למעלה