למה לא העלית גם את פסוק 17 זה שאחריו?
17 סורית לג׳אסיה: (وءاتيناهم بينات من الأمر فما اختلفوا الا بعد ما جاءهم العلم بغيا بينهم ان ربك يقضي بينهم يوم القيامة فيما كانوا فية يختلفون)..
אני מניחה שזה לטובתך כמו הפסוק שקדם לו. זה המודל של דומיך
לקחת את הפתיח- ולמחוק את האמצע- ולשים איקס על הסוף.
דיברת על ״חק״. ועל ״עילם״... מה קרה? קשה להיתקל בו?
דווקא בגלל שהוזכר שהבאנו ונתנו לבני ישראל את הספר והחוכמה בפסוק ההמשך אלוהים מתאר שעד כמה שנעשה לכם את כל הטוב, וניתן לכם אינספור פעמים המשכתם ושיקרתם- כמוך עכשיו.
فضلتكم- פועל בעבר.
שים לב שבשאר הפסוקים המופנים לבני ישראלים ומוצגים כעובדה נעשה שימוש בפועל הווה. فعل مضارع.
דיברת על מי שמצטט? תפסיק להעתיק כמו טרללי אמאן.