סבתי שתחיה יותר עתיקה

"מאמינים מוסלמים"

איך אתה מגדיר את זה? לא הבנתי

זה כמו שבחורה אומרת :
אני מאמינה ואני מוסלמית אבל לא מקבלת את החיג'אב למשל, סתם דוגמה. "אני צריכה מישהו שישכנע אותי בו". ואז כל אחד מתחיל למצוא לעצמו בירורים, ופרשנויות , כשהוא מצהיר שהוא מאמין מוסלמים שמאמין "בכל" הקוראן. אבל רגע, הרי הקוראן הציג את דעותיו בנושא הזה. לאן הן נעלמו?

אבל אם היא מוסלמית (ומסלמה אמרהא לאללא ומקבלת ממנו הכל כמו המושג של הדת שלה שהיא הצהירה שהיא מאמינה בו) ואומרת "בולשיט". זה במקביל נחשב לזלזול /הכחשה. איך זה מסתדר ביחד? עדיף כבר לשכנע אותה בכלל באיסלאם.

יש הבדל בין הכחשה/ זיבולי המובהרים שהם כך באמת בקוראן,
לבין מי שאומר

"אני יודע שזה נכון אבל אני לא מוכן / לא אעמוד בזה."

כנות אצלי עולה על הכחשה. בערבית כשהכחשה עולה על כנות זה נקרא افتراء.

שוב שבקוראן אין לבני אדם זכות להעניש את אותם אנשים שאומרים כך אלא מדגיש את העובדה בלהזכיר להם. (فذكر انما انت مذكر لست عليهم بمسيطر)
 
זהו שאין אפור בדת

העונש בקוראן לא יושת על בודהיסט...רק על מוסלמי.

ברור שהעונש בידי אלללה, אבל תמיד יהיה מוסלמי שיתנדב לעזור.
 
טעות.

לא על מוסלמי כל עוד המוסלמי בוחר לעבוד סיר בינו לבין עצמו
מצידנו גם לעבוד עץ,
האיסור חל כשהוא מתחיל לקחת את מה שהוא טוען וליישם אותו בסביבה מוסלמית אחרת בכדי להוליך אחרים לשולל- לשם אינטרס כלשהו.
זה נקרא שוב, افتراء , تشويش, اصابة قوم بجهالة.
 
או קח למשל את העובדה

שרבבות נוצרים טוענים על חיג'אב כל מיני מעללים.

כשבספר שלהם צוין- כל אישה אשר אינה מכסה את שיערה - מחויבת לגלח את שיער ראשה. (בעוד באיסלאם גילוח שיער נחשב למעשה פסול מלכתחילה כי קיים איסור בלהיות דומים לגברים)...

זה שהם לא הולכים לפי זה- אומר שהמוסלמים שכן הולכים לפי כיסוי ראש בקוראן, סובלים הרבה יותר?

הרי אם היו מיישמים את מה שנאמר אצלהם היו עוקפים את המוסלמים באבו אבוהא.

לבאקי עלי חראף ותפלסף עלי ענדו- וביתהם איל תאני ביל "גה'יל"..
איל איסלאם מיש מזאד עלאני. זה הכל.
 
אין פה ויכוח, כיח כל ויכוח על דת מיותר בעיני

דת היא עניין סוביקטיבי.....קשה לבוא בטענות שכנגד.

אני רק ציינתי פסוק שנאמר במפורשות לנביא.
 
לפסוק יש המשך

הצגת את 16- מחקת את 17
בעצם לא אתה,
זה מה שמנסים להעלים.
הנביא קיבל את כל הספר
לא שליש ממנו.
 
זה מרוב שאתה עונה. אמרת שיהודים שהכל מהיהודים

איזה יהודים השאירו את חותמם באנדלוס?
 
אתה מתנהג כמו ילד בגנון כשאין לך מה לענות

ענקוד ובטיח,
הרי אם יהודים היו הפקטור של התפתחות האנדלוס לא היית מתמקד בענבים ובענקוד.
איבן פרנאס בזמנו היה מדען כימיה
אבו לקאסם לזיהראווי היה אחד מרופאי תחומם הניתוחים וביחוד כליות ובטן.
איבן חאזם התמחה באסטרולוגיה
אבו עביד לביקרי התמחה בגיאוגרפיה
דיברנו על ספרים ופילוסופיה, עבר עליך שם הפילוסוף איבן רושד?

ביקשתי שם יהודי אחד שהשאיר את חותמו, אין.

לפני הפתח האסלאמי לאנדלוס בלט שם מאפיין המעמדות. מי שעשיר עשיר ומי שעני עני. תסובב ראש ותלמד מה איפיין את העובודייה.

תמשיך לדבר על תפוזים עכשיו.
 
היה ברור שלא תצליחי להגיע לעיקר כמו תמיד.

מי יודע אולי בעוד כמה שנים....מה שבטוח שזה לא בתחום ההיסטוריה הפלסטינית כפי שתוצג במוזיאון הנ"ל.
 
מה שמות היהודים שהביאו להצלחת האנדולס

ולא המוסלמים?
איזה חותם השאירו שם?
דיברנו על אנדלוס לא מוזיאון פלסטיני.

עיב- ענקוד- מוזיאון פלסטיני= אנדלוס.

שיכנעת אותי.
 

Manaf1

New member
רמבם יהודה הלוי אבן עזרא אבן פקודה אבן גבירול

יצירה פנים יהודית ולא אוניברסליסטית

האירוניה שהם הופיעו בתוך האיסלאם, ולא לפניו....
 
רמב"מ יצירה פנים יהודית?

זה מראה כמה אתה מבין בהגות ורפואה.
עוד רגע אתה גם תכניס את מרטין בובר לתוך האיסלם.
 

Manaf1

New member
לא, "משנה תורה" זה בכלל מיועד לנוצרים

ו"מורה נבוכים" זה היה מנואל-ים והאריסון-ים שקראו ותירגמו ולא
מנחם-ים ויצחק-ים
 
למעלה